کاشت ابرو روی اسکار

کاشت ابرو روی اسکار
آنچه در این مقاله می خوانید!

آیا کاشت ابرو روی اسکار امکان پذیر است؟ منظور از اسکار چیست؟ کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟ با توجه به اینکه مرکز موی ایندرا ارائه دهنده خدمات تخصصی پوست و مو و زیبایی است، به بررسی این موارد با هم خواهیم پرداخت. پس به این منظور ما را همراهی کنید تا پاسخ این پرسش ها را دریابید.

به صورت کلی

منظور از اسکار خطوطی هستند که به دلیل بروز حوادث مختلف و گوناگون ممکن است که بر روی بدن و یا صورت ایجاد شوند.

به عنوان مثال

کسانی که به دلیل جراحت مجبور به بخیه زدن بخشی از صورت و یا بدن خود می شوند، این خط بر روی پوست آنها باقی می ماند و اثرات آن به صورت کامل از بین نمی رود که به چنین جراحت ها و خطوطی اسکار گفته می شوند.

زمانی که

بخیه و یا اسکار بر روی مناطق رشد مو مانند: ابرو و یا پوست سر ایجاد شده باشند، رشد مو در آن بخش متوقف می شود و آن قسمت خالی از مو باقی می ماند؛

این مساله

باعث تحت تاثیر قرار گرفتن زیبایی چهره افراد می شود زیرا زمانی که قسمت هایی از ابرو و یا سر خالی از مو بمانند جلوه نازیبایی پیدا می کنند و عده زیادی در کشور ما با این مشکل مواجه هستند.

اما خوشبختانه

امروزه روش هایی مانند: کاشت ابرو و یا میکروبلدینیگ ابرو این مشکل را برای مردم برطرف کرده اند زیرا به کمک آن می توانند خطوط اسکار را از روی ابروهای خود بپوشانند.

کاشت ابرو چگونه است؟

کاشت ابرو روشی جدید است که با بهره گرفتن از تجهیزات پیشرفته پزشکی انجام می شود و در این روش گرافت های مویی که کوچک ترین قسمت های تشکیل دهنده مو هستند، از بانک موی شخص برداشته می شوند و به نواحی خالی از موی ابروها پیوند زده می شوند.

در این روش

معمولا از قسمت های اطراف گوش اشخاص به عنوان بانک مو استفاده می شود زیرا این بخش ها دارای موهایی هستند که از نظر جنس و ضخامت به تار موهای ابرو نزدیک تر هستند.

نحوه کاشت ابرو روی اسکار به چه شکل است؟

همان طور که در بخش فوق اشاره شد، کاشت ابرو روی اسکار امکان پذیر است و کسانی که بر روی ابروهای خود چنین آثاری داشته باشند، می توانند به کمک کاشت ابرو این مشکل را برطرف کنند.

با کاشت ابرو روی اسکار

بخش هایی که در انها رشد مو متوقف شده است با دریافت گرافت های مویی جدید می توانند مجددا رشد مو را در خود داشته باشند و به عبارت دیگر زمانی که کاشت ابرو بر روی این بخش ها انجام می شود، میتوانیم رشد مو را در آنها مجددا تجربه کنیم.

کاشت ابرو روی اسکار

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

روش کاشت ابرو نه تنها برای کسانی که با اسکار ناشی از بخیه مواجه هستند، امکان پذیر است بلکه کسانی که از انواع دیگر اسکار رنج می برند نیز می توانند از کاشت ابرو استفاده کنند و از مزیت های آن بهره مند گردند که این افراد از قبیل زیر می باشند:

  1. کسانی که آثار سوختگی بر روی ابروهایشان باقی مانده
  2. کسانی که جای زخم و جراحت بر روی ابروهای خود داشته باشند
  3. کسانی که آثار بخیه بر روی ابروهایشان وجود داشته باشد
  4. کسانی که ابروهای سالمی دارند و تراکم ابروی آنها کم است
  5. کسانی که فاصله بین تار های ابروی آنها زیاد است
  6. کسانی که می خواهند مدل ابروهای خود را تغییر دهند
  7. کسانی که مبتلا به الگوی ریزش ابرو هستند
  8. کسانی که بخواهند چهره زیباتری داشته باشند
  9. کسانی که با شکستگی ابرو مواجه شده باشند

به صورت کلی کاشت ابرو برای تمامی بانوان و آقایان بدون هیچ محدوده سنی امکان پذیر است و حتی کسانی که مشکل خاصی در ابروهای خود نداشته باشند هم می توانند کاشت ابرو را به کار ببرند.

6 مزیت کاشت ابرو روی اسکار

در صورتی که بخواهید برای برطرف کردن جای اسکار از روی ابروهای خود از روش کاشت ابرو استفاده کنید، از مزیت های زیر بهره مند خواهید شد:

1) ایجاد جلوه بسیار طبیعی

کاشت ابرو روی اسکار یا کاشت ابرو بازیگران جلوه بسیار طبیعی و زیبایی را به وجود می اورد زیرا در این روش از هیچ ماده اضافی برای ترمیم ابرو استفاده نمی شود بلکه گرافت های مویی خود فرد برای ترمیم ابروهای او به کار می روند.

2) افزایش زیبایی چهره

مسلما با از بین رفتن خط اسکار از روی ابروها به زیبایی چهره نیز افزوده می شود و هیچ آثاری از جراحت، سوختگی، بخیه و … بر روی ابرو دیده نخواهد شد.

3) امکان تغییر مدل ابروها

چنانچه از کاشت ابرو روی اسکار استفاده کنید قادر به تغییر دادن مدل ابروهای خود نیز خواهید بود و می توانید میزان کلفتی و یا نازکی ابرو ها را خودتان تعیین کنید و یا حتی مدل آن را به هر شکلی که مایل هستید، انتخاب نمایید.

4) امکان ایجاد تراکم ابروی مورد نظر افراد

کاشت ابرو روشی است که در آن متقاضیان می توانند تراکم مورد نظر خود را تعیین کنند تا پزشک به هر میزانی که آنها مایل باشند به پر کردن بخش های خالی از موی ابرو بپردازد.

5) بهره بردن از نتایج کاشت ابرو روی اسکار تا پایان عمر

کاشت ابرو یک روش دائمی برای ترمیم ابروها است که می توان در صورت ترمیم ابرو ها با این روش از نتایج آن تا پایان عمر بهره برد و در واقع خط اسکاری که با این روش پوشانده شود هیچ گاه به وضعیت قبلی خود باز نمی گردد.

6) رشد کردن ابرو ها و امکان اصلاح انها

گرافت های کاشته شده بر روی خط اسکار قابل رشد هستند و همانند تار موهای دیگری که در بدن وجود دارند رشد می کنند که در نتیجه به اصلاح ابرو بعد از به کار بردن این روش نیاز خواهد بود.

سخن پایانی

مرکز موی ایندرا از بهترین مراکز تخصصی مو است که در آن می توانید کاشت ابرو روی اسکار را انجام دهید و از مزیت های آن بهره مند گردید.

در مرکز موی ایندرا

جدیدترین و بهترین تجهیزات در این زمینه استفاده می شوند و با همکاری بهترین متخصصین پوست و موی تهران قادر به انجام این روش خواهید بود. در صورت تمایل به ترمیم ابرو در این مرکز مو با ما در تماس باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!