پروتز مو برای داماد

پروتز مو برای داماد
آنچه در این مقاله می خوانید!
پروتز مو برای داماد

پروتز مو یا پوستیژ طبیعی یک روش درمانی جایگزین مناسب برای آن دسته از داماد هایی است که فاقد شرایط کاشت مو هستند. این روش درمانی بدون احتیاج به فولیکول می تواند جلوه طبیعی مو را به داماد ها بدهد و امروزه یک روش بدون آسیب و ضرر در همه دنیا استفاده شده و تمامی افراد از این روش درمانی رضایت کامل دارند.

پروتز مو برای داماد

پروتز مو برای داماد را باید در مراکز مخصوص و توسط پزشک ماهر انجام دهید، پس در نتیجه انتخاب نمودن یک مرکز موی خوب یک کار اصلی برای داماد های عزیز است و در انتخاب مرکز مو باید دقت زیادی داشته باشید با انتخاب مرکز موی ایندرا هیر می توانید بهترین خدمات را در زمینه پروتز مو دریافت کنید.

پروتز مو یک نوع درمان است که برای اجرا نمودن آن به موهای طبیعی و پروتز شبیه سازی شده با پوست سر افراد احتیاج است، یعنی مو های طبیعی می توانند با کاشت بر روی پروتز و بعد بر روی پوست سر نصب شوند و داماد موهایی با جلوه طبیعی را به دست آورد.

نحوه اتصال پروتز مو برای داماد

به مو های طبیعی خود شخص بستگی دارد که از چه ویژگی برخوردار است و ساختار و زاویه جایی گیری آن‌ ها به چه شکل می باشد، روش‌ های گوناگونی برای نصب کردن پروتز ها به سر بکار می رود. دقت کنید که پروتز ها با هر روشی که به سر اتصال داده شوند به صورت موقت است و بعد از گذشت مدت زمانی باید برای ترمیم پروتز مراجعه نمایید.

1. با استفاده از چسب‌های مخصوص گیاهی

این چسب‌ ها مختص به پروتز است و شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را از داروخانه‌ها یا مراکز فروش مواد بهداشتی و آرایشی تهیه کنید. این نوع از چسب ها قدرت چسبندگی زیادی دارد و می‌توانند حدودا یک ماه در برابر شست و شو یا گرما مقاومت نمایند. بعد از گذشت مدتی باید با استفاده از ریموور چسب‌های قبلی را جدا کنید و بعد از تمیز نمودن چسب‌ های جدید را استفاده کنید تا موها به صورت کامل سر جای خود بچسبند.

پروتز مو برای داماد

2. با استفاده از کلیپس

این کلیپس‌ ها به موهای اطراف وصل می شوند و استفاده از این روش اتصال برای کسانی که موهای خود را به طور کامل از دست داده‌اند گزینه مناسبی نمی باشد. نکته ای که باید به آن دقت کنید این  است که کلیپس‌ ها نیز پس از گذشت مدتی شل می‌شوند و باید برای سرویس آن‌ها به مرکز مو مراجعه نمایید. چسبیدن کلیپس‌ها به موهای واقعی شخص امکان دارد موجب افزایش ریزش آن‌ها شود؛ به علت رشد سریع موها کلیپس‌ها زودتر شل می‌شوند و تقریباً هر هفته باید برای سفت‌تر کردن آن‌ها به پزشک مراجعه کنید.

3. با استفاده از گره

این گونه از پروتزها به موهای خود شخص گره زده می شود و هر چند مدت باید برای فیکس نمودن آن‌ها مراجعه نمایید. اتصال با گره احتیاج به مهارت زیادی دارد و کسی که این کار را انجام می‌دهد باید به شدت مراقب باشد که به موهای اصلی خود فرد هیچ گونه آسیبی وارد نکند. افزون بر این موارد با رشد موها پروتزها نیز حرکت می‌کنند و باید آن‌ها را سفت کنید.

هزینه پروتز مو برای داماد

هزینه انجام پروتز مو برای داماد به عوامل گوناگونی وابسته است و برای تمامی افراد نمی توان یک قیمت ثابت را مشخص نمود. باید در جلساتی که قبل از انجام این عمل می روید پزشک سطح ناحیه طاسی، تعداد پروتزهایی که نیاز دارد، نوع و ساختار موهای واقعی، موادی که برای ساخت تارهای مو استفاده می کند، روش اتصال پروتزها و… را بررسی نماید تا هزینه را به صورت دقیق به شما اعلام کند..

در بیشتر مواقع هزینه انجام این کار برای بانوان گران تر از آقایان می باشد؛ چون خانم‌ها موهای بلندتری دارند و حالت و بافت موهای آن‌ها بسیار لطیف‌تر و نازک‌تر است. این موضوع اتصال پروتزها و تولید آ‌ن‌ها را دشوارتر می نماید. اگر بخواهید هزینه پروتز مو برای داماد را فقط در یک جلسه در نظر داشته باشید قطعا می‌توان گفت که مبلغ آن پایین تر از کاشت مو می شود.

فوائد و معایب پروتز مو برای داماد

اگر به معایب پروتز مو اشاره کنیم این است که به دلیل عدم بکارگیری از فولیکول موهای خود فرد امکان رشد طبیعی موها و رویش دوباره آن ها را ندارد و فقط با استفاده از این روش می تواند به ظاهر و  چهره داماد جلوه طبیعی بدهد.

استفاده از پروتز مو برای داماد روشی بی دردسر و راحت است، چون احتیاج به هیچ درد و خونریزی نیست و فقط با استفاده از یک جلسه با زمان کوتاه می توان درمان را به پایان برسانید، از نکات بسیار مهم و نقطه قوت این روش که آن را از کلاه گیس متمایز ساخته است جلوه طبیعی این روش می باشد که در بین تمامی افراد محبوب شده است مخصوصا برای داماد ها.

پروتز مو برای داماد

با انجام این روش شما می توانید پس از تکمیل شدن پروتز مو به تمامی فعالیت های خود بدون محدودیت ادامه دهید، این روش هیچ گونه محدودیتی ندارد، حتی می توانید از سشوار و رنگ و اسپری نیز استفاده کنید چون موهای طبیعی محدودیتی را برای مراقبت ندارد و به دلیل نصب قوی به هیچ وجه پروتز جدا نمی شود و موها حتی در آب استخر و دریا صدمه نمی بیند.

سخن پایانی

داماد هایی که به دنبال راهی آسان و راحت برای درمان کم پشتی مو های خود هستند می توانند با مراجعه به مرکز مو ایندرا  از خدمات پروتز مو برای داماد این مرکز بهره مند شوند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!