هزینه کاشت مو SUT چقدر است؟

هزینه کاشت مو SUT
آنچه در این مقاله می خوانید!

هزینه کاشت مو به روش sut چه قدر است؟ آیا هزینه کاشت به روش sut با روش های دیگر کاشت مو یکسان است؟

کاشت مو از جمله روش هایی است که با کمک می توان موهای از دست رفته را ترمیم کرد و زیبایی افراد را به آنها بازگرداند. همان طور که می دانید کاشت مو به شیوه های مختلفی انجام می شود که این شیوه ها عبارتند از: روش کاشت موی fue، fit ، fut ،  sut و …

تا انتهای این مقاله از مرکز موی ایندرا همراه بمانید تا با هزینه این روش کاشت مو در سال 1403 آشنا شوید.

قیمت کاشت مو SUT در سال 1403

جدیدترین هزینه این روش کاشت مو به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت مو SUT 15 الی 20 میلیون

در مورد روش SUT بیشتر بدانید!!

با توجه به این مساله که شیوه کاشت موی sut یکی از روش های جدید است و معایب روش های قبل را ندارد، همچنین از آنجایی که برای انجام آن از دستگاه های جدید و پیشرفته استفاده می شود، هزینه کاشت مو با این روش بیشتر از روش های دیگر است و به عبارت دیگر می توان گفت که گران قیمت ترین شیوه کاشت مو، شیوه sut است.

آیا 800 پیوند مو کافی است؟

اما در یک بیمار معمولی، معمولاً انجام حداقل 800-1200 پیوند در تاج با هدف چرخش بی خطر است. یک نقطه طاس براق در ناحیه ای که به نظر می رسد در حال نازک شدن است.

بیشتر بخوانید: بعد از کاشت مو چطور بخوابیم؟

آیا می توانم بعد از کاشت مو از کلاه استفاده کنم؟

بعد از 10-14 روز، موهای کاشته شده باید ته نشین شده باشند. در این زمان، شما آزاد هستید که برای پوشاندن پوست سر در حال درمان از کلاه گشاد استفاده کنید. باز هم، بهتر است از هر چیزی که خیلی سفت است اجتناب کنید.

بعد از کاشت مو چگونه می خوابید؟

بهترین وضعیت برای خوابیدن بعد از کاشت مو، به پشت، در حالی که سر شما بالاتر از قلب شما قرار دارد است. این به کاهش تورم کمک می کند، اما همچنین از چرخش سر و آسیب رساندن به گرافت ها در شب جلوگیری می کند. روی 1 بالش بخوابید و یک بالش مسافرتی دور گردنتان قرار دهید تا سرتان را به جلو و بالا نگه دارید.

چه مدت بعد از کاشت مو می توانم سفر کنم؟

می توانید 7 روز پس از کاشت مو به تعطیلات کوتاه مدت و پس از گذشت 14 روز به تعطیلات طولانی مدت بروید. این زمانی است که تورم پوست سر شما کاهش می یابد و خطر کاشت مو و سلامت شما به حداقل می رسد

5 ویژگی کاشت مو به روش SUT که شاید از آن بی خبر هستید!

از جمله ویژگی های این روش کاشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 سرعت بالا در انجام عملیات کاشت مو که این موضوع باعث کمتر اذیت شدن بیمار می شود.
2 امکان برداشت و کاشت بیش از 3000 گرافت مویی که این مقدار به میزان سه برابر روش های دیگر است.
3 عدم به جای ماندن جای هر گونه زخم، بخیه و یا خط اسکار
4 افزایش میزان طبیعی بودن شیوه کاشت مو به روش sut در مقایسه با روش های دیگر
5 کاهش احتمال آسیب دیدن گرافت های برداشت شده از بانک موی فرد
هزینه کاشت مو SUT

عوامل موثر در هزینه کاشت مو به روش SUT چه قدر است؟

اگر قصد دارید از هزینه کاشت مو به صورت دقیق اطلاع پیدا کنید، باید بدانید که هزینه دقیق این شیوه را نمی توان تعیین کرد، زیرا پزشکان دارای تعرفه های مختلفی در خصوص کاشت مو هستند و همچنین برای مشخص شدن هزینه دقیق کاشت مو به شیوه sut باید عوامل تاثیر گذار در هزینه این شیوه مشخص شوند که عوامل تاثیر گذار در قیمت sut عبارتند از:

  • میزان تراکم مویی که مورد نظر فرد است: زیرا هر چه فرد مایل به تراکم بیشتری باشد، باید تعداد گرافت های بیشتری برداشته شود و در این صورت مدت زمان بیشتری باید صرف شود که این عامل در هزینه تاثیر می گذارد.
  • تعداد گرافت هایی که برداشته می شود.
  • مساحت قسمتی که باید کاشت مو برای آن انجام شود
  • تخصص و مهارت پزشک که هر چه پزشک دارای مهارت بیشتری باشد، مسلما هزینه ای که برای انجام کاشت مو دریافت می کند نیز بیشتر خواهد بود.
  •  
  • تعداد دستیاران پزشک برای کاشت مو به روش sut نیز در این هزینه تاثیر گذار خواهند بود زیرا باید حقوق آنها نیز پرداخت شود و از این رو هر چه تعداد دستیاران بیشتر باشد، هزینه نیز بیشتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کاشت مو برای شقیقه سر

چگونه می توان از هزینه به صورت دقیق اطلاع پیدا کرد؟

در پاسخ به این سوال باید خدمت شما عزیزان گفته شود که برای اطلاع یافتن از هزینه دقیق کاشت موی بلند به روش sut بهتر است که یک جلسه به پزشک مورد نظر خود مراجعه کنید تا وضعیت شما توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرد و در این صورت پزشک می تواند به شما در خصوص هزینه دقیق این روش کاشت مو اطلاع دهد.

همچنین در صورتی که

برای مشاوره و اطلاع یافتن از میزان هزینه مورد نیاز به پزشک مراجعه کنید، قادرید تا هر گونه سوال دیگری در این خصوص دارید، از پزشک بپرسید و به این شکل تمامی سوالات شما در خصوص کاشت مو به روش sut پاسخ داده می شود و در نتیجه می توانید با خیال آسوده در خصوص انتخاب روش کاشت مو تصمیم گیری کنید و برای انجام آن اقدام نمایید.

پس در اولین فرصت با پزشک مورد نظر خود یک وقت مشاوره تنظیم کنید تا وضعیت شما از همه نظر مشخص شود.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!