هزینه مزوتراپی مو در سال 1402 چه قدر است؟

هزینه مزوتراپی مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

هزینه مزوتراپی مو در سال 1402 چه قدر است؟ مزوتراپی مو چیست؟ قیمت کاشت ریش در سال 1402 چقدر است؟ در ادامه با مرکز موی ایندرا همراه باشید.

در ظاهر و زیبایی افراد، یکی از فاکتور های مهم و تاثیر گذار، موها هستند که تاثیر مو در زیبایی باعث شده است تا افراد مختلف متشکل از بانوان و آقایان برای زیباسازی، تقویت، درمان و سلامتی موهای خود اموری را انجام دهند.

امروزه

روش ها و راه های مختلفی برای تقویت موهای کاشته شده و درمان مشکلات مربوط به مو وجود دارد که یکی از این روش ها مزوتراپی مو است که بسیار در میان مردم باب شده است و بسیاری از بانوان و آقایان برای به کار گیری این شیوه اقدام می کنند.

به عبارت دیگر

میتوان گفت که روش های تقویت مو و ترمیم موی از دست رفته به صورت تهاجمی، کم تهاجمی و غیر تهاجمی هستند که اشخاص می توانند از هر یک از این روش ها که مایل باشند با مشورت پزشک استفاده کنند.

مزوتراپی مو چیست؟

به صورت کلی منظور از مزوتراپی به کار بردن شیوه های درمانی تزریقی که دارای کمترین میزان تهاجم هستند، می باشند. این تکنیک کاربرد های وسیعی دارد که از جمله کاربرد های آن می توان به متوقف شدن ریزش مو و همچنین تحریک شدن رشد مو ها اشاره کرد.

اما باید اشاره کنیم که

مزوتراپی تنها برای درمان مشکلات مربوط به مو به کار نمی رود بلکه برای درمان مشکلات پوستی، جوان سازی پوست، رفع چین و چروک، از بین بردن چربی های اضافی بدن و لاغر شدن نیز به کار می رود.

در تکنیک مزوتراپی

مواد مختلفی که خاصیت تقویتی دارند، در پوست سر تزریق می شوند. موادی که برای این کار استفاده می شوند، عبارتند از:

بیشتر بخوانید: هزینه لیپوماتیک سال 1402

عصاره های گیاهی، دارو های مختلف، ویتامین ها، آنزیم ها، هورمون ها، فاکتور های رشد و … که تمامی این مواد باعث درمان طاسی سر و ریزش مو می شوند و در صورتی که هدف از مزوتراپی رفع مشکلات دیگر برای افراد باشد، محلول های مورد استفاده با موارد ذکر شده در قسمت فوق تغییر پیدا می کند.

هزینه مزوتراپی مو

هزینه مزوتراپی مو در سال 1402 چه قدر است؟

زمانی که صحبت از مزوتراپی مو به میان می آید، ذهن افراد به مخارج انجام اینکار و هزینه مورد نیاز برای مزوتراپی متمرکز می شود.

میزان هزینه مزوتراپی مو در سال 1402

برخلاف هزینه اسکالپ سر شاید در حدود 500 هزار تومان الی یک میلیون و پانصد هزار تومان باشد.

اما شاید برخی از کلینیک ها این امور را با هزینه بالاتر و یا پایین تر از هزینه ذکر شده در قسمت فوق انجام دهند که اگر کلینیک مورد نظر شما هزینه ای کمتر از این میزان را دریافت می کند باید از نحوه انجام امور و کیفیت مزوتراپی توسط آن کلینیک مطمئن شوید.

زیرا ممکن است که

علت قیمت پایین آن، کم کاری و یا استفاده از مواد نامناسب باشد و کار آن کلینیک از کیفیت پایینی برخوردار باشد. در صورتی که کلینیک مورد نظر شما از این مبلغ هزینه بیشتری دریافت می کند نیز مجددا باید بررسی های لازم را انجام دهید که مطمئن شوید علت گرانی مزوتراپی توسط آن کلینیک منطقی است.

همچنین

باید در این خصوص خدمت شما عزیزان بگوییم که میزان دقیق این هزینه را زمانی می توان تعیین کرد که فرد توسط پزشک تحت بررسی قرار بگیرد تا وضعیت او بررسی شود و سپس پزشک هزینه لازم برای مزوتراپی مو را به او اطلاع دهد.

بیشتر بخوانید: هزینه پاک کردن تاتو در سال 1402

به عبارت دیگر

باید گفته شود که هزینه مزوتراپی مو در سال 1402 برای افراد مختلف به صورت متفاوت است و شاید برای یک نفر 500 هزار تومان هزینه کفایت کند اما برای شخص دیگری یک میلیون تومان هزینه نیاز باشد.

زیرا هزینه مورد نیاز برای مزوتراپی مو افراد مختلف با هم تفاوت دارد و برای هر کسی باید هزینه مربوط به خود آن شخص تعیین شود.

3 عامل تاثیر گذار در قیمت مزوتراپی

عوامل تاثیر گذار در هزینه مزوتراپی به صورت زیر است:

  1. تعداد جلساتی که برای انجام مزوتراپی برای فرد مورد نظر نیاز می باشد: در این خصوص باید گفت که شاید عده زیادی از افراد برای درمان با این شیوه به دو جلسه درمانی نیاز داشته باشند و عده ای دیگر برای درمان به پنج جلسه درمانی نیاز داشته باشند که تعیین تعداد جلسات بستگی به وضعیت فرد و میزان ریزش موهای او دارد.
  2. وضعیت موهای فرد و میزان گستردگی ناحیه ای که باید تحت درمان قرار بگیرد زیرا اگر ناحیه مورد نظر وسعت کمتری داشته باشد، مواد کمتری باید برای شخص تزریق شود و در نتیجه میزان هزینه برای بیمار کاهش پیدا می کند.
  3. مواقعی که ریزش موهای فرد باعث بروز طاسی در وسعت زیادی از سر شده باشد، باید مواد زیادی به پوست تزریق گردد که در این صورت نیز میزان هزینه افزایش پیدا می کند.
  4. دوز دارو های تزریق شده برای فرد و میزان دارو های استفاده شده برای او

آیا سال در قیمت مزوتراپی مو موثر است؟

در کشور ایران به علت وجود تحریم های بی شمار و تورم حاکم بر جامعه قیمت ها به صورت روزانه در حال افزایش و یا کاهش هستند. به گونه ای که در عرض یک سال هزینه ها به وفور افزایش پیدا می کند.

در نتیجه

در این شرایط همه ساله قیمت مزوتراپی مو افزای پیدا می کند و حتی ممکن است که در عرض یک سال چندین بار قیمت ها با افزایش مواجه شوند. به همین دلیل هر چه زودتر برای مزوتراپی مو اقدام کنید، بهتر است و هزینه کمتری شامل حال شما می شود.

بیشتر بخوانید: هزینه میکرونیدلینگ سال 1402

پرداخت هزینه مزوتراپی مو توسط بیمه خدمات درمانی

بیمه های مربوط به خدمات درمانی معمولا امور مربوط به زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهند و نمی توان از آنها برای مزوتراپی مو که یک راهکار زیبایی است استفاده کرد.

اما

با این وجود ممکن است که اگر شرایط ریزش مو در فرد به علت یک بیماری خاص و یا آلوپسی های مختلف باشد، اجازه استفاده از بیمه خدمات درمانی برای انجام آن وجود داشته باشد.

با این وجود

برای اطمینان حاصل کردن از این موضوع بهتر است که از پزشک، کلینیک زیبایی و یا شرکت بیمه مربوطه راهنمایی دریافت کنید.

قیمت مزوتراپی مو در مرکز موی ایندرا

چنانچه شما هموطنان عزیز خواهان انجام مزوتراپی مو در کلینیک پوست و مو ایندراهیر هستید می توانید با شماره تماس های درج شده در وب سایت تماس حاصل نمایید و هزینه مزوتراپی مو در سال 1402 را از همکاران ما سوال کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!