میکرواسکالپ در کرج

میکرواسکالپ در کرج
آنچه در این مقاله می خوانید!

میکرواسکالپ در کرج چه مراحلی دارد؟ ریزش مو و ترکم کم آن در بیشتر مواقع موجب رنجش خاطر افراد می شود. از این رو همیشه به دنبال بهترین راه برای جبران این نقص هستند.

هر چند روش های زیادی برای ترمیم مو و کاشت مو وجود دارد، اما بسته به شرایط افراد باید بهترین روش کاشت مو یا ترمیم مو را انتخاب کرد.

انواع روش های میکرواسکالپ یکی از این گزینه ها است که می تواند نقطه امیدی برای افرادی باشد که توان انجام کاشت مو یا پروتز مو را ندارند.

در این مقاله به معرفی بهترین مرکز برای انجام میکرو اسکالپ اشاره شده است.

بنابراین اگر به دنبال این هستید که:

  • هزینه میکرواسکالپ
  • مزایای میکرواسکالپ در کرج

قطعا این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

میکرواسکالپ در کرج به چه منظور استفاده می شود؟

در واقع میکرو اسکالپ در کرج به معنای هاشور زدن پوست سر به منظور ترمیم مو ها است که با به کار بردن این روش ترمیم مو برای افراد انجام می شود.

با این وجود

به کمک این روش میتوان مشکل طاسی سر و یا کم پشتی موها را برطرف کرد و به زیبایی چهره افراد کمک نمود.

در روش میکرواسکالپ از دستگاهی به نام کارتریج استفاده می شود که در این دستگاه رنگ اسکالپ قرار داده می شود و به کمک سوزن های نانو به کار رفته در سر دستگاه این رنگ به لایه میانی پوست سر وارد می شود.

در نهایت

با هاشور زدن پوست سر نقاطی شبیه به تار مو ایجاد می شوند که بر اساس انها کم پشتی مو پوشانده می شود و طاسی سر برطرف می گردد.

مراحل انجام میکرواسکالپ در کرج

برای اینکه میکرواسکالپ سر انجام شود، مراحل زیر طی خواهند شد:

1 ابتدا بخش هایی که به هاشور نیاز دارند، توسط پزشک مشخص می شود و علامت گذاری می گردد

سپس

2 از بی حس کننده موضعی استفاده می شود تا شخص در طی اسکالپ دردی را احساس نکند.

پس از اعمال شدن بی حسی موضعی مراحل میکرواسکالپ در کرج آغاز می شود. در مرحله بعد:

3 تکنسین یا پزشک به کمک دستگاه کارتریج شروع به ایجاد هاشور بر روی سر می کند تا زمانی که تمامی بخش های مورد نظر هاشور زده شوند.

از میکرواسکالپ برای کدام یک از بخش های سر می توان استفاده کرد؟

روش میکرواسکالپ در کرج را برای بخش های مختلف سر می توان انجام داد و این روش را میتوان برای کسانی که از انواع ریزش مو برخوردار هستند به کار برد.

از روش میکرواسکالپ میتوان برای ترمیم موهای ریخته شده در جلوی پیشانی، پشت سر، اطراف گوش و یا تمامی بخش های سر که به صورت پراکنده ریزش مو پیدا کرده اند استفاده نمود.

میکرواسکالپ در کرج

رمزگشایی از 4 مزیت میکرواسکالپ سر

استفاده از این روش برای ترمیم مو با مزیت هایی همراه است که بارزترین و مهم ترین مزایای آن را میتوان از قبیل زیر در نظر گفت:

1 میکرواسکالپ یک روش کم تهاجمی است
2 ماندگاری میکرواسکالپ نسبتا زیاد است و چندین سال می توان از آن بهره برد
3 دوره نقاهت این روش تنها به مدت سه روز است
4 در طی مراحل اسکالپ شخص دردی را احساس نمی کند

میکرواسکالپ در کرج را کجا انجام دهیم؟

در شهر کرج مراکز زیادی وجود دارند که امور مربوط به اسکالپ را انجام میدهند اما با این وجود بسیاری از افراد ترجیح می دهند که برای ترمیم موهای خود با روش میکرواسکالپ به تهران مراجعه کنند و با بهره گیری از بهترین متخصصین در این زمینه به روش میکرواسکالپ در کرج بپردازند.

یکی از بهترین مراکز در این زمینه را می توان مرکز موی ایندرا نام برد که برای میکرواسکالپ میتوانید از این مرکز مو کمک بگیرید.

در مرکز موی ایندرا تمامی انواع روش های ترمیم مو به صورت کاملا تخصصی برای همطونان عزیز ما انجام می شود و در صورت مراجعه و ترمیم مو در این مرکز به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد.

آیا هزینه میکرواسکالپ برای همه یکسان است؟

کسانی که میخواهند از هزینه انجام این کار مطلع گردند باید اگاه باشند که در روش میکرواسکالپ هزینه ترمیم مو برای تمامی افراد یکسان نیست.

بلکه

بر اساس شرایط موجود هر کسی باید هزینه مختص به خود را پرداخت کند و هزینه انجام این کار برای یک متقاضی با متقاضی دیگر متفاوت خواهد بود.

با این وجود برای کسب اطلاعات از هزینه میکرواسکالپ در کرج باید به مرکز موی ایندرا مراجعه کنید و توسط تا هزینه مربوط به اسکالپ شما مشخص گردد.

هزینه اسکالپ سر در کرج

قیمت اسکالپ در سال 1402 به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
اسکالپ سر و میکرواسکالپ 4 الی 8 میلیون

دوران ریکاوری میکرو اسکالپ سر

به هنگام انجام میکرو اسکالپ امکان ایجاد قرمز و سوزش وجود دارد اما جای نگرانی نیست. زیرا این علایم بعد از دو روز از بین خواهد رفت.

به طور کل می توان گفت که

ریکاوری در میکرو اسکالپ در کرج، روندی سریع است که فرد قادر می باشد بعد از انجام آن به فعالیت روزانه خود ادامه دهد.

کلام پایانی

میکرواسکالپ در کرج مطلبی بود که آن را تحت بررسی قرار دادیم تا چنانچه مایل به ترمیم مو هستید و قصد دارید که از این روش اطلاعاتی در اختیار داشته باشید،با مطالعه این مطلب به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

در صورت تمایل

برای انجام میکرواسکالپ سر در مرکز موی ایندرا که یکی از بهترین، با سابقه ترین و معتبر ترین مراکز ترمیم مو است، از طریق تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید تا همکاران ما اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!