کاشت مو برای موهای کم پشت

موهای کم پشت
آنچه در این مقاله می خوانید!

داشتن مو و پرپشت بودن آن یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی زیبایی و ظاهر افراد است.کم پشت بودن مو و طاسی سر بر اثر عوامل مختلفی از جمله : وراثت، رژیم غذایی نامناسب، تغییر شرایط آب و هوا و غیره بوجود می آید.

برای رفع این مشکل راه های زیادی از قبیل مصرف دارو برای رشد مو وجود دارد اما به غیر از کاشت مو روش های دیگر دائمی نیستند و نمی توانند این مشکل را به طور کل حل کنند.

اما افرادی که دچار کم پشتی مو هستند همیشه به این سوال فکر می کنند که آیا کاشت مو برای موهای کم پشت امکان پذیر است و اینکه راه حل مناسبی محسوب می شود؟ بهترین مرکز کاشت مو در تهران کجاست؟ ما در این مقاله به این سوال شما پاسخ می دهیم.

معرفی بهترین روش کاشت مو

کاشت مو برای موهای کم پشت برخلاف ترمیم مو به روش تار به تار روشی دائمی و تضمینی می باشد که در سر تا سر دنیا مورد استقبال قرار گرفته و بهترین روش درمان برای  ریزش و کم پشتی مو ها شناخته شده است.

در این روش

ابتدا  قسمتی از  سر فرد که برای کاشت در نظر گرفته شده را به واسطه بی حسی موضعی بی حس می کنند و سپس موهای دور سر فرد  یا پشت گوش شخص ، با ظرافت , و دقت تمام تیم پزشکی، برداشت شده و فولیکول های مو ها را دانه به دانه جدا می کنند تا کاملا سالم و بدون آسیب جدا شوند،  سپس با دقتی کافی فولیکل ها را بر ناحیه خالی از موی سر فرد از طریق  ایجاد سوراخی  دو میلی متری می کارند.

این روش

بدون عارضه و بدون ایجاد هیچگونه آلرژی می باشد زیرا روشی غیر تهاجمی بوده و از موی سر خود فرد در قسمت سر وی استفاده میشود بنابراین روشی تضمینی  و بدون عارضه به شمار می رود .

موهای کم پشت

شرایط کاشت مو برای موهای کم پشت 

شرط اول برای کاشت مو برای موهای کم پشت و بدون بانک مو انتخاب متخصص ماهر و با تجربه و سپس کلینیک خوب و مجهز می باشد. کلینیک کاشت مو باید کاملا استاندارد و استریل باشد. روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که در زیر به آنها می پردازیم.

کاشت مو به روش SUT

کاشت مو SUT از بهترین روش های کاشت مو برای موهای کم پشت به شمار میرود. این روش کاملا بدون درد بوده  و به هیچگونه برش و خط اسکار و بخیه نیاز ندارد.

در این روش

متخصص قادر است فولیکول موی بیشتری را برداشت کند و در نهایت کاشت بیشتری انجام دهد ، این روش  4 برابر بیشتر از روش های قبلی تراکم مو را در پی دارد  و این موضوع سبب پرپشت شدن بسیار مو ها شده و موهای کم پشت را کامل درمان می کند. 

همچنین در این روش کاشت، موها در کمترین زمان ممکن نسبت به سایر روش ها  به بیشترین حد رشد خود خواهند رسید و ظاهری صد در صد طبیعی و زیبا به افراد می بخشد .

کاشت مو به روش FUT

یکی دیگر از روش های کاشت مو برای موهای کم پشت کاشت مو به روش FUT است. در  این روش نیز پزشک قسمتی از سر که قرار است فولیکول‌های مو از آن برداشت شود را استریل کرده و بی حس می کند.

همچنین

می توانید درخواست کنید تا متخصص برای شما از آرام‌بخش استفاده کند تا زمانی که در خواب هستید، کاشت مو انجام شود. البته بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از بی‌حسی موضعی استفاده کنند که در حین کار، حتی به تماشای فیلم و تلویزیون بپردازند تا گذر زمان احساس نشود.

در روش FUE پزشک در محل طاس سر، حفره‌های ‌ریزی ایجاد می‌کند و فولیکول‌های استخراج شده از پشت سر یا پشت گوش را در آن حفره‌ها با دقت در عمق و زاویه‌ مناسب وارد می‌کند.

تاثیرات کاشت مو برای موهای کم پشت

  • پس از جراحی، پوست سر شما ممکن است تا چندروز بی‌حس باشد.
  • ممکن است چند روز درد داشته باشید که در این صورت باید مسکن مصرف کنید. البته این درد قابل تحمل است و کسانی که از مصرف مسکن دوری می کنند مشکلی از این بابت نخواهند داشت.
  • احتمال دارد که جراح متخصص زیبایی از شما بخواهد حداقل یک یا دو روز باند را روی پوست سر خود نگه دارید.
  • همچنین احتمال دارد مصرف آنتی‌بیوتیک یا قرص بعد از کاشت مو را برای چند روز تجویز کند تا از عفونت‌های احتمالی یا درد‌های خفیف شما جلوگیری به عمل آید. توجه داشته باشید که باید این داروها را به طور کامل مصرف کنید.
  • اکثر افرادی که برای پیوند مو اقدام می‌کنند می‌توانند بعد از ۲ تا ۵ روز به روند عادی زندگی و کار خود برگشته و بدون هیچ مشکلی شاهد نتایج دل‌پذیر کاشت طبیعی مو باشند.

4 مزیت کاشت مو برای موهای کم پشت

اگر دارای موهای کم پشتی هستید و تصمیم دارید که از تکنیک کاشت مو بهره مند شوید، با انجام این روش از مزایای ذکر شده در قسمت زیر برخوردار خواهید شد:

  • استفاده از موهای طبیعی خود شخص
  • امکان افزایش زیبایی موهای افراد
  • امکان رنگ کردن و اصلاح کردن موها
  • امکان ایجاد تراکم بر اساس سلیقه فرد مورد نظر
  • و…
مزایای کاشت مو برای موهای کم پشت
مزایای کاشت مو برای موهای کم پشت

مراقبت های بعد از کاشت مو برای موهای کم پشت

چنانچه فردی که دارای موهای کم پشتی باشد، کاشت مو انجام دهند، باید مراقبت های ذکر شده در قسمت زیر را انجام دهد:

1 پرهیز از استعمال سیگار و دخانیات
2 پرهیز از مصرف قرص آسپرین
3 پرهیز از استحمام و شست و شوی سر
4 مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک به صورت مرتب
5 عدم دستکاری کردن گرافت های موی کاشته شده
6 پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید
7 پرهیز از انجام هر گونه فعالیت سنگین
8 پرهیز از ورزش کردن و رفتن به استخر و سونا

بهترین مرکز کاشت مو برای موهای کم پشت در تهران

مرکز موی ایندرا به جرات یکی از بهترین مراکز کاشت مو در تهران برای موهای کم پشت است که در این کلینیک می توان از تمامی روش های کاشت مو بهره مند شد و زیر نظر بهترین پزشکان بهترین ترمیم مو به روش پیوند مو را انجام داد.

در صورتی که به این مرکز کاملا حرفه ای مراجعه کنید، از نتیجه کاشت موی خود پشیمان نخواهید شد.

هزینه کاشت مو برای موهای کم پشت

خوشبختانه پروتز مو برای موهای کم پشت و آلوپسی  هزینه کمتری دارد. دلیل این مهم کم بودن تعداد موهای کاشته شده در قسمت جلو سر است. همانطور که می­دانید یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در کاشت مو، وسعت قسمت طاس سر است و طبیعتا برای موهای کم پشت وسعت کمتری خواهد داشت.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
انواع کاشت مو برای موی کم پشت 8 الی 15 میلیون تومان

البته استفاده از دستگاه‌­های خاص برای کاشت مو نیز ممکن است در هزینه کاشت مو برای موهای کم پشت زنان موثر باشد.

کلام آخر

همانطور که دیدیم کاشت مو برای موهای کم پشت بوسیله اسکالپ سر قابل انجام است. با کمک روش های پیشنهادی ما به رویش طبیعی و پرپشت موهایتان خواهید رسید ، اگر متخصصی که انتخاب می کنید، باظرافت این کار را انجام دهد و در زمینه کاشت مو حرفه ای باشد با نتیجه ای غیرقابل باور مواجه خواهید شد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!