معایب اکستنشن مو

آنچه در این مقاله می خوانید!

تا کنون اکستنشن مو انجام داده اید؟ آیا می دانید معایب اکستنشن مو چیست؟ با ما در مرکز موی ایندرا همراه باشید تا ویژگی های مربوط به اکستنشن را به همراه معایب آن برای شما برشماریم.

روش هایی که برای ترمیم مو در سال های اخیر به کار می روند بسیار متفاوت هستند و میتوان آنها را از قبیل: پروتز مو، کاشت مو، کلاه گیس، اکستنشن مو … نام برد. هر یک از این روش ها در شرایط خاصی به کار می روند و مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع هر شخصی که قصد ترمیم مو داشته باشد قادر است تا بر اساس شرایط و وضعیت خود یکی از این روش ها را مورد استفاده قرار دهد.

اکستنشن مو یکی از روش های ترمیم مو است که در آن نیازی به بانک مو نیست و کسانی که بر روی سر خود مو داشته باشند قادر به استفاده از آن هستند اما کسانی که دارای طاسی کامل باشند نمی توانند از این روش استفاده کنند.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن مو روشی است که در آن موهای مصنوعی به موهای طبیعی فرد گره زده می شوند و به روی سر فرد موردنظر قرار می گیرند. کسانی که قصد داشته باشند از این روش استفاده کنند، می توانند رنگ موی مصنوعی، میزان بلندی و کوتاهی آن را خودشان تعیین کنند.

استفاده از

این روش باعث می شود تا کسانی که موی کوتاهی دارند و قصد دارند موهای خود را بلند تر و یا پر پشت تر کنند، به هدف خود برسند.

به عبارت دیگر

می توان اکستنشن مو را روشی برای پرپشت کردن مو و حجیم تر کردن آن در نظر گرفت که از این نظر به کار بردن آن در بین مردم رواج دارد.

معایب اکستنشن مو

انواع روش های اتصال اکستنشن مو و معایب آنها

اکستنشن مو را می توان با دو روش بر روی سر قرار داد که این روش ها عبارتند از: روش کلیپسی و چسبی.

در روش

چسبی اکستنشن مو با چسب بر روی مو قرار داده می شود و در روش کلیپسی با استفاده از کلیپس مخصوص این اتصال صورت می گیرد که هر دوی این روش ها بر روی ریزش مو موثر هستند و دارای عارضه می باشند.

اما

عوارض و معایب اتصال با کلیپس در مقایسه با چسب کمی کمتر است و با استفاده از آن به میزان کمتری شاهد ریزش مو خواهید بود.

از طرف مقابل

باید اشاره کنیم که در روش چسبی ظرافت کار بیشتر است و در روش کلیپسی از ظرافت کار کمتری برخوردار خواهید بود و ممکن است که کلیپس ها از روی کار دیده شوند.

با وجود اینکه

اکستنشن مو با چسب در مقایسه با اکستنشن کلیپسی دوام بیشتری دارد اما عوارض موجود در آن به گونه ای است که استفاده از آن را توصیه نمی کنیم.

5 ضرر اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن مو همچون روش های  دیگری که به منظور ترمیم مو به کار می رود معایبی را به همراه دارد که البته معایب آن با روش های دیگر متفاوت و مختص به خود است.

از این رو  مهم ترین معایب و یا عوارض اکستنشن مو باید به موار زیر اشاره داشت:

1) ایجاد ریزش مو و آسیب دیدن موهای طبیعی

اکستنشن مو همان طور که در بخش های فوق اشاره شد، باید بر روی موهای طبیعی فرد چسبیده شود تا امکان استفاده از آن وجود داشته باشد که با این وجود امکان ریزش مو را به وجود می اورد و نصب شدن آن بر روی موی طبیعی باعث می شود که این موها دچار اسیب شوند و ریزش پیدا کنند.

با یک جست و جوی اینترنتی ساده میتوانید نتایج حاصل از اکستنشن مو که باعث ریزش مو شده اند را مشاهده کنید. از این جهت توصیه می شود که به جای استفاده از اکستنشن مو از روش های دیگر ترمیم مو استفاده کنید.

2) امکان ابتلا به سر درد و افزایش میزان سردرد در افراد

قرار گرفتن موهای مصنوعی بر روی موهای طبیعی باعث می شود که موهای طبیعی سنگین تر و کشیده شوند.

کشیده شدن موهای طبیعی و فشار وارد شدن بر آنها باعث می شود که سر درد در افراد ایجاد شود و در صورتی که کاندیدای اکستنشن مو به سردرد میگرنی مبتلا باشد، امکان افزایش یافتن سردرد های او وجود خواهد داشت.

3) امکان استفاده از آن برای بانوان

معمولا بانوان از روش اکستنشن مو استفاده می کنند و آقایان قادر به استفاده از این روش نیستند که وجود محدودیت جنسی در استفاده از آن میتواند یکی از معایب این روش محسوب شود.

4) موقتی بودن این روش برای ترمیم مو

اکستنشن مو یک روش موقتی برای ترمیم مو است که نمیتوان همیشه از نتیجه آن بهره برد بلکه پس از مدتی باید آن را ریموو کرد. به همین دلیل استفاده از آن برای کسانی که به دنبال راه های دائمی برای ترمیم مو هستند مناسب نخواهد بود.

خصوصا با وجود آنکه پس از جدا کردن اکستنشن مو از روی سر شاهد بدتر شدن وضعیت موهای طبیعی نیز خواهید بود.

5) سخت شدن شست و شوی مو

اکستنشن مو باعث می شود که شست و شوی موهای طبیعی بسیار سخت باشد و به احتیاط و دقت زیادی نیاز باشد تا به موهای طبیعی آسیب کمتری وارد شود. در حین شست شو ممکن است که موها به میزان زیادی به هم گره بخورند و یا کشیده شوند.

معمولا کسانی که از این روش به منظور ترمیم مو بهره می برند امکان شست و شوی دقیق و صحیح موهای خود را نخواهند داشت.

سخن پایانی

معایب اکستنشن مو را برای شما عزیزان بررسی کردیم تا در صورتی که قصد دارید از این روش به منظور ترمیم مو استفاده کنید، با معایب آن آشنا باشید و تا حد ممکن روش های دیگری را برای ترمیم مو به کار ببرید که در ابتدای مطلب برای شما نام بردیم.

چنانچه قصد داشته باشید که

از سایر روش های ترمیم مو استفاده کنید، در مرکز موی ایندرا که یک مجموعه بسیار حرفه ای و معتبر است، قادر به انجام این روش ها خواهید بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با تماس بگیرید و از همکاران ما بخواهید که راهنمایی های بیشتری به شما ارائه دهند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!