هزینه و قیمت کاشت ریش و سبیل در سال 1403 چقدر است؟

قیمت کاشت ریش
آنچه در این مقاله می خوانید!

هزینه و قیمت کاشت ریش و سبیل در سال 1403 چه قدر است؟ بسیاری از آقایان بر اساس عوامل مختلفی فاقد ریش و سبیل هستند و ریش و سبیل آنها رشد نمی کند و یا دارای محاسن کم پشتی هستند. این موضوع برای آقایان ناراحت کننده است زیرا از نشانه های مرد بودن و رسیدن به سن بلوغ در آقایان داشتن محاسن است.

به عبارت دیگر بسیاری از آقا پسر های جوان منتظر رسیدن به سن بلوغ هستند تا محاسن آنها شروع به رشد کند و به این صورت خود را به عنوان یک مرد مقتدر بدانند.

نداشتن محاسن و ریش و سبیل کم پشت  و یا طاس در اعتماد به نفس آقایان نیز تاثیر می گذارد و از این رو آنها دائما نگران این موضوع هستند که دیگران آنها را مسخره کنند.

امروزه خوشبختانه شیوه های جدیدی برای کاشت مو و ریش ابداع شده است که با استفاده از آنها آقایان می توانند مانند افراد دیگر ریش و سبیل های زیبا داشته باشند.

مقاله را تا انتها بخوانید تا در این مورد اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

کاشت ریش و سبیل چگونه است؟

کاشت ریش و سبیل یکی از روش های ترمیم ریش و سبیل از دست رفته و یا کم پشت است که پیدایش این روش مشکلات بسیاری از آقایان را برطرف کرده است و به کمک این روش آن دسته از آقایانی که ریش و سبیل ندارند، می توانند وضعیت خود را بهبود ببخشند.

مراحل کاشت ریش و سبیل مانند: کاشت مو است و با روش های مختلفی انجام می شود.

برای کاشت ریش و سبیل گرافت های مو از بانک موی خود فرد برداشته می شوند و به بخش های مورد نظر در محاسن پیوند زده می شوند. معمولا برای کاشت ریش و سبیل از بانک موی موجود در پشت گوش و یا از بانک موی سایر اعضای بدن استفاده می شود.

4 روش کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل با استفاده از روش های مختلفی به شرح زیر انجام می شود:

1) روش کاشت FUT

در این روش از یک برش نواری که معمولا 5 الی 10 سانتی متر است برای کاشت ریش استفاده می شود و فولیکول های مو به این شکل از بانک مو برداشته می شود و به نواحی مورد نظر پیوند می گردد.

در این روش پس از برداشت برش مو از بانک مو یک خط اسکار در قسمت بانک مو به جای می ماند.

2) کاشت ریش و سبیل به روش FIT

این روش دارای مراحلی همانند روش FUT است اما با این تفاوت که در این روش هیچ گونه جای زخم و اسکار بر روی سر باقی نمی ماند. لازم به ذکر است که در روش FIT مدت زمان بهبودی کمتر از روش FUT است و به صورت کلی مزایای این روش بیشتر است.

3) کاشت ریش و سبیل به روش FUE

روش FUE نیز مانند روش های ذکر شده در قسمت فوق انجام می شود و همان مراحل را برای این روش باید طی کرد. اما در این روش که جدیدتر از روش های قبلی است، جای زخم و بخیه به جای نمی ماند وضعیت جسمانی فرد به سرعت بهبود پیدا می کند و پس از کاشت نیز با سرعت بیشتری می توان به روال عادی زندگی بازگشت.

4) کاشت ریش و سبیل به روش BHT

در روش BHT از بانک مویی که در پشت سر وجود دارد، استفاده نمی شود که به همین دلیل این روش فاقد جای زخم و بخیه است و مشکلی را برای افراد ایجاد نمی کند. نتیجه حاصل از روش BHT کاملا طبیعی است.

7 مزیت فوق العاده کاشت ریش و سبیل

کاشت ریش و سبیل دارای مزیت هایی به شرح زیر است:

1 نتایج حاصل از کاشت ریش و سبیل دائمی و ماندگار است و تا پایان عمر باقی می ماند
2 امکان ایجاد تراکم ریش و سبیل بر اساس سلیقه خود شخص وجود دارد
3 برای انجام آن از بی حسی موضعی استفاده می شود و نیازی به بیهوشی نیست
4 امکان تعیین طرح محاسن وجود دارد
5 گرافت های مویی کاشته شده در این روش رشد می کنند
6 عدم وجود محدودیت سنی
7 امکان اصلاح ریش و سبیل در این روش وجود دارد
قیمت کاشت ریش

قیمت کاشت ریش و سبیل در سال 1403

قیمت کاشت ریش و سبیل در سال 1403 متاثر از عوامل زیادی است که برای مشخص شدن مبلغ دقیق باید این عوامل تاثیر گذار توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرند تا پزشک بتواند به شما عزیزان هزینه دقیق را اطلاع دهد.

اما در حالت کلی قیمت کاشت ریش به شکل زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت ریش و سبیل 18 الی 20 میلیون تومان

برخی از عواملی که در این خصوص تاثیر گذار هستند، از قبیل زیر می باشند:

  • روشی که برای کاشت ریش و سبیل انتخاب می شود:

شیوه های مختلفی برای کاشت ریش و سبیل وجود دارد که جدیدترین و بهترین شیوه کاشت که نقاط ضعف روش های دیگر را خنثی کرده است و ضعف های آنها را از بین برده است، روش کاشت sut است که این شیوه از محبوبیت زیادی در جامعه برخوردار است.

  • میزان تراکم و وسعت بخشی که باید کاشت ریش و سبیل در آن انجام شود:

تراکمی که برای کاشت مورد نظر بیمار است، در قیمت کاشت ریش و سبیل در سال 1403 تاثیر گذار است زیرا هر چه تراکم مورد نظر فرد بیشتر باشد، پزشک باید تعداد گرافت های بیشتری را از بانک مو بردارد و به محاسن فرد پیوند بزند که در این صورت وقت بیشتری از پزشک گرفته می شود.

همچنین هر چه قدر وسعت قسمت های خالی ریش و سبیل بیشتر باشد، پزشک باید وقت بیشتری را برای پیوند گرافت ها به آن بخش ها صرف کند.

  • تعداد گرافت هایی که پزشک برای شخص پیوند می زند:

تعداد گرافت ها و یا تارهای مویی که از محل بانک موی فرد برداشته می شود و به قسمت مورد نظر پیوند می گردد از عوامل تاثیر گذار در قیمت است و هر چه گرافت های بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد، هزینه کاشت بیشتر می شود.

  • مهارت و تخصص پزشک مربوطه:

برای انجام کاشت ریش و سبیل مهارت و تخصص پزشک مساله بسیار مهم و حائز اهمیتی است که باید برای انجام کاشت حتما از پزشکان ماهر و کاربلد کمک گرفته شود زیرا کاشت ریش و سبیل به دقت و مهارت زیادی نیاز دارد.

هر چه قدر پزشک کاربلد تر باشد و دقت بیشتری را برای کاشت به خرج دهد، نتیجه حاصل از کاشت رضایت بخش تر و طبیعی تر خواهد بود. از این رو پزشکانی که ماهر، با تجربه و معروف هستند، قیمت بیشتری برای کاشت دریافت می کنند.

  • کلینیک زیبایی انتخاب شده توسط بیمار:

کلینیک هایی که امور مربوط به زیبایی را انجام می دهند، دارای امکانات متفاوتی هستند که هر چه کلینیک انتخاب شده مجهز تر و تمیز تر و لوکس تر باشد، ممکن است که قیمت کاشت ریش و سبیل در آن بیشتر شود، زیرا چنین کلینیک هایی درصد بیشتری را دریافت می کنند.

اما با توجه به این موضوع که انتخاب کلینیک در آرامش بیمار در حین جراحی زیبایی تاثیر گذار است، پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که تا حد ممکن کلینیک های مناسب را انتخاب کنید.

پرداخت اقساطی هزینه کاشت ریش

آیا هزینه و قیمت کاشت ریش و سبیل در سال 1403 را می توان اقساطی پرداخت کرد؟

خوشبختانه پاسخ به این سوال مثبت است و هزینه کاشت ریش و سبیل را در برخی از کلینیک های زیبایی می توان به صورت اقساطی پرداخت کرد. اما شرایط کلینیک های مختلف در این زمینه متفاوت است و برخی از آنها هزینه را در سه قسط دریافت می کنند و برخی دیگر شرایط دیگری برای دریافت هزینه دارند.

برای اینکه از این موضوع به صورت مشخص تر آگاه شوید، باید با کلینیک مورد نظر خود تماس بگیرید و در این رابطه از آنها سوال بپرسید تا از شرایط پرداخت اقساطی هزینه آگاه شوید.

پرداخت هزینه کاشت ریش و سبیل با بیمه درمانی

آیا امکان پرداخت هزینه کاشت ریش و سبیل با بیمه درمانی وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که متاسفانه از آنجایی که کاشت ریش و سبیل یک امور درمانی به حساب نمی آید و از گروه امور زیبایی است، معمولا هزینه آن توسط بیمه قابل پرداخت نیست، مگر در مواقعی که شخص به علت بروز حادثه دچار مشکلاتی در ریش و سبیل خود شده باشد.

در چنین مواقعی با پرس و سوال از کلینیک مربوطه می توان از این موارد آگاه شد.

کلام پایانی

در انتها لازم به ذکر است که اگر قصد دارید از قیمت کاشت ریش و سبیل در سال 1403 به صورت دقیق اطلاع یابید، بهتر است که به پزشک متخصص در مرکز موی ایندرا مراجعه نمایید و در این خصوص آگاهی پیدا کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!