هزینه و قیمت کاشت ابرو در سال 1402

آنچه در این مقاله می خوانید!

هزینه و قیمت کاشت ابرو چه قدر است؟ آیا می خواهید از هزینه و قیمت کاشت ابرو مطلع شوید؟

آیا هزینه کاشت ابرو قابل پرداخت با بیمه درمانی است؟ آیا هزینه کاشت ابرو را می توان به صورت اقساطی پرداخت کرد؟ عوامل موثر در هزینه کاشت ابرو چیست؟

قیمت کاشت ابرو

برای افرادی که قصد کاشت ابرو دارند یکی از مهمترین دغدغه ها  قبل از اقدام به کاشت در مورد آن بسیار حساس هستند. در این صفحه به تشریح کامل این مسئله مهم می پردازیم. در ادامه با مرکز موی ایندرا همراه باشید.

افرادی که

از نازکی و کم پشت بودن ابروهای خود ناراضی هستند و ابروهای پرپشت و دلخواه خود را ندارند، همواره به دنبال روشی برای دستیابی به ابروهای دلخواه خود هستند.

روش های پوششی

مانند: تاتو در چند سال گذشته به دلیل این نارضایتی ها طرفدار زیادی پیدا کرده است، اما بهترین کاری که می توان در قبال زیبایی خود با داشتن ابروهای دلخواه داشت، کاشت ابرو می باشد.

کاشت ابرو طبیعی یک عمل جراحی است مانند کاشت مو که در طی آن گرافت های مو به روش های مختلف از قسمت بانک مو، برداشته می شوند و در قسمت ابرو با خواب مناسب و شکل دلخواه شما کاشته می شوند.

هزینه کاشت ابرو در سال 1402

کاشت ابرو از آن دست جراحی های زیبایی بسیار حساس می باشد و باید با دقت بالایی انجام شود. انجام این عمل تجربه و تخصص بسیار بالایی را می طلبد.

تکنیک خاصی

برای خواب ابروها، فرم دهی آن و همچنین ایجاد یک تاج زیبا برای ابروها نیاز است. این تکنیک ها تعیین کننده یک ابروی طبیعی و زیبا هستند به همین دلیل باید در انتخاب کلینیک معتبر و هم چنین متخصص کاشت و تکنسین ها دقت کافی انجام داد.

در نظر داشته باشید با توجه به مقدار گرافت هایی که ابروهای شما نیاز دارد تا به فرم دلخواه شما برسد هزینه ها نیز متفاوت است.

با توجه به

هزینه های بالایی که یک عمل کاشت ابرو برای کلینیک دارد، قیمت کاشت ابرو را بطور معمول می توان قیمتی بین 7 تا 10 میلیون تومان تخمین زد.

قیمت های دیگری که بسیار پایین و یا بسیار بالا هستند، منطقی نبوده و خارج از عرف می باشند.

3 روش مختلف پیوند ابرو

روش های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد. در همه این روش ها، کاشت به یک شیوه انجام می شود تنها در نحوه برداشت گرافت ها تفاوت وجود دارد.

1) کاشت ابرو به روش FUT

این روش از اصلی ترین روش های کاشت مو و کاشت ابرو می باشد. در این روش  گرافت ها به صورت یک نوار یک سانتی متری و با بی حسی موضعی از قسمت بانک مو برداشته می شوند و در ناحیه مورد نظر کاشته می شوند.

2) کاشت ابرو به روش SUT

در این روش گرافت هایی که برای کاشت در ناحیه ابروها نیاز است، بوسیله دستگاه  و به صورت تکی از بانک مو برداشته می شوند و بعد از طراحی یک فرم زیبا برای ابروها در ناحیه  مورد نظرپیوند زده می شوند.

3) کاشت ابرو به روش  MICRO FIT

امروزه این روش به محبوبترین روش تبدیل شده است. در این روش دیگر لزومی به تراشیدن و کوتاه کردن موها در قسمت بانک مو نیست و هم چنین برداشت گرافت ها بصورت بسیار کمتر و بسیار ظریف تر انجام می شود.

به همین دلیل

جای برداشت و کاشت با عوارض بسیار کمتر و محدود تری مواجه می شوند. این مزیتی محسوب می شود که بسیاری از علاقه مندان انجام کاشت ابرو و همچنین کاشت مو را تشویق می کند که جراحی خود را با این روش انجام دهند.

عوارض پیوند ابرو

عوارض کاشت ابرو برای آلوپسی  برخلاف کاشت مو، بسیار محدود و زود گذر هستند. عوارض کاشت ابرو به اندازه ای ناچیز هستند که اصلا نیازی به نگرانی راجع به آن ها نیست.

بعد از انجام عمل شما می توانید به فعالیت های روزانه خود را انجام دهید و مطمئن باشید مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد. پس از برآورد قیمت کاشت ابرو و انجام کاشت ابرو بهتر است که از استرس حداقل به مدت یک هفته دور بمانید زیرا استرس برای فولیکول های مو مضر است.

بعد از انجام جراحی

ممکن است به علت استفاده از داروهای بی حسی در قسمت پیشانی و ناحیه ابروها مقداری ورم را بوجود بیاید که به سرعت از بین خواهد رفت. همچنین به دلیل ایجاد زخم هایی در محل کاشت ممکن است کبودی هایی مختصر و خفیف به وجود آید که آن هم بسیار محدود است و جای نگرانی نیست.

امکان دارد که

در محدوده ابروی کاشته شده خارش بوجود می آید که امری کاملا طبیعی است و یکی از مراحل بهبودی به حساب می آید اما اگر این خارش ادامه پیدا کرد باید به پزشک خود مراجعه کنید تا از لحاظ عفونت در ناحیه کاشت بررسی شوید.

بعد از کاشت ابرو

آن ناحیه دچار رشد نامناسب موهای خواهد شد که این مسئله به علت برداشت گرافت ها از قسمت سر، طبیعی است و شما می توانید با مرتب کردن و کوتاهی به موقع آن ها ظاهر زیبای ابروهایتان را حفظ کنید.

در این مدت

فاصله های بسیار کمی را داخل ابروی خود مشاهده می کنید که آن هم کاملا طبیعی بوده و به مرور زمان و رسیدن موها به حالت طبیعی خود از بین خواهد رفت.

هزینه و قیمت کاشت ابرو چه قدر است؟

به صورت کلی قیمت دقیقی در خصوص کاشت ابرو نمی توان تعیین کرد زیرا هزینه کاشت ابرو برای هر فردی متفاوت است و بر اساس شرایط هر کسی هزینه لازم برای انجام این کار می تواند افزایش و یا کاهش پیدا کند.

در نتیجه

عزیزانی که قصد دارند از هزینه کاشت ابرو به صورت دقیق مطلع شوند، باید به مرکز کاشت ابرو مورد نظر مراجعه کنند و با انجام بررسی های لازم از هزینه دقیق انجام این کار مطلع شوند.

5 عامل در هزینه کاشت ابرو

از جمله عوامل تاثیر گذار در هزینه و قیمت کاشت ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) روش کاشت ابرو

همان طور که می دانید کاشت ابرو با روش های مختلفی انجام می شود که در صورتی که برای کاشت ابرو از روش sut استفاده شود، هزینه انجام آن درمقایسه با سایر روش ها بیشتر خواهد بود زیرا روش sut جدیدترین و پیشرفته ترین تکنیک برای کاشت ابرو است.

با این وجود هر یک از روش های کاشت ابرو هزینه مربوط به خود را خواهند داشت.

2) تراکم کاشت ابرو

تراکم کاشت ابرو نیز از مسائلی است که در هزینه کاشت ابرو تاثیر دارد. زیرا هر چه تراکم مورد نظر برای کاشت ابرو بیشتر باشد، پزشک باید گرافت های مویی بیشتری را برای شخص پیوند بزند که در نتیجه در این صورت مدت زمان بیشتری برای پیوند ابرو مورد نیاز است و هزینه آن نیز افزایش خواهد یافت.

3) تعداد گرافت های برداشت شده از بانک مو و کاشته شده در ناحیه مورد نظر

از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه و قیمت کاشت ابرو می توان به تعداد گرافت های برداشت شده از بانک مو و کاشته شده اشاره کرد.

همان طور که

ذکر شد با برداشتن تعداد گرافت های مویی بیشتر برای پیوند ابرو تراکم کاشت نیز افزایش پیدا می کند و در نتیجه زمان بیشتری باید صرف شود که این عوامل در هزینه موثر هستند.

4) ستمزد پزشک

پزشکانی که کاشت ابرو انجام می دهند دستمزد متفاوتی دارند که تخصص و تجربه و دقت آنها در کاشت ابرو مساله مهمی است و هر چه تخصص و مهارت آنها بیشتر باشد، هزینه کاشت نیز افزایش پیدا می کند.

5) هزینه مربوط به کلینیک زیبایی

کلینیک های زیبایی در قبال تجهیزات وخدماتی که در اختیار بیماران قرار می دهند، قیمت های مختلفی دارند و معمولا کلینیک هایی که از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات بهره مند هستند، نیازمند صرف هزینه بیشتری برای کاشت ابرو می باشند.

بیمه درمانی برای کاشت ابرو

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که متاسفانه هزینه مربوط به کاشت ابرو را نمی توان با بیمه درمانی پرداخت کرد زیرا پیوند ابرو یک امور مربوط به زیبایی است و بیمه های خدمات درمانی در خصوص امور مربوط به زیبایی هزینه ای را به بیماران خود پرداخت نمی کنند.

پس در نتیجه با استفاده از بیمه نمی توان هزینه پیوند ابرو را پرداخت کرد.

کاشت ابروصورت اقساطی

در رابطه با این پرسش باید گفت که اگر می خواهید هزینه کاشت ابرو را به صورت اقساطی پرداخت کنید باید در رابطه با این مساله از کلینیکی که قصد مراجعه به آن را دارید سوال بپرسید.

زیرا

شرایط کلینیک های مختلف با هم متفاوت است و ممکن است که برخی از کلینیک ها پرداخت اقساطی داشته باشند ولی برخی دیگر این از این امکان بهره مند نباشند.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن شرایطی که در خصوص هزینه و قیمت کاشت ابرو برای شما عزیزان مطرح شد، می توانید به راحتی شرایط مراکز مختلف را برای کاشت ابرو در نظر بگیرید و یکی از بهترین کلینیک ها را برای انجام این کار انتخاب کنید.

کلینیک موی ایندرا

یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو و کاشت ابرو در تهران است که در صورت تمایل می توانید برای کاشت مو و کاشت ابرو به این مرکز مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر آن بهره مند گردید.

پس در صورت تمایل با این مرکز تماس بگیرید و نوبت ویزیت برای کاشت مو، کاشت ابرو، اسکالپ سر و .. دریافت نمایید و از نتیجه موفقیت آمیز امور مورد نظر خود لذت ببرید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!