قیمت و هزینه پروتز مو

هزینه پروتز مو سال 1401
آنچه در این مقاله می خوانید!

هزینه پروتز مو در سال 1402 برای افراد مختلف با هم یکسان نیست بلکه این هزینه برای اشخاص بر اساس شرایط آنها متفاوت است.

با این وجود تنها راه کسب اطلاع از هزینه پروتز مو در سال 1402 این است که متقاضیان برای پروتز مو به کلینیک مورد نظر مراجعه کنند و با دریافت مشاوره از پزشک و بررسی وضعیت آنها توسط پزشک، بتوانند از هزینه مورد نیاز اگاه شوند.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا در مورد هزینه ها و عوامل موثر بر آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

"<yoastmark

قیمت پروتز مو در سال 1402

هزینه پروتز مو به صورت تقریبی 14 الی 17 میلیون تومان است.

6 نوع پروتز مو

پروتز مو دارای انواع مختلفی است که هر کسی میتواند از انواع مورد نظر خود برای ترمیم مو استفاده کند و انواع آن از نظر میزان پوشش دادن سر به موارد زیر تقسیم بندی می شوند که هر کدام هزینه متفاوتی دارند:

1) پروتز موی توری

پروتز های توری از نایلون و یا پلی استر ساخته می شوند که به این شکل باعث جریان یافتن هوا در زیر پروتز می گردند. این پروتز ها گزینه مناسبی برای کسانی محسوب می شوند که در شهرهای گرمسیری زندگی می کنند و یا پوست سر حساسی دارند.

قیمت پروتز مو ۱۴۰۲
قیمت پروتز مو ۱۴۰۲

2) پروتز موی جلو تور

پروتز جلو تور یا پروتز مو برای داماد فقط بر روی خط موها را مورد پوشش قرار می دهد و در مقایسه با پروتز های توری از هزینه کمتری برخوردار است. این پروتز باعث ایجاد جلوه طبیعی در خط رویش مو می شود.

3) پروتز موی تمام تور

پروتز های تمام تور باعث ایجاد جلوه بسیار طبیعی می شوند و خط رویش مو در آن بسیار طبیعی است. از این جهت به کار بردن آن برای کسانی مناسب است که به دنبال ظاهر طبیعی برای خود باشند.

4) پروتز موی کامل

پروتز کامل همان طور که از نام آن پیدا است تمامی بخش های سر را پوشش می دهد و استفاده از آن برای افرادی مناسب خواهد بود که تمامی موهای خود را از دست داده باشند.

5) پروتز موی پوستی

پروتز پوستی که به آن پروتز پلیمری نیز گفته می شود به گونه ای است که پایه آن از مواد پلیمری و سیلیکون ساخته می شود و خط رویش مو در آن بسیار طبیعی است. این پروتز ها از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار هستند و استفاده از آنها برای کسانی مناسب است که در شهرهای سردسیری زندگی می کنند.

مراکز فروش پروتز مو
مراکز فروش پروتز مو

6) پروتز موی پزشکی

پروتز های پزشکی با بهره گیری از علوم پزشکی ساخته می شوند و به شکلی هستند که میزان آسیب ها و عوارض پروتز در آن ها کاهش می یابد تا بیماران در شرایط بهتری بتوانند از آن در جهت ترمیم مو استفاده کنند. به همین دلیل اغلب کسانی که مبتلا به آلوپسی یا سرطان هستند و یا پوست سر حساسی دارند به استفاده از این نوع پروتز مو تشویق می شوند.

محصولاتی که برای نگهداری پروتز مو در خانه نیاز دارید!!

هنگامی که از پروتز مو ارزان یا پروتز مو در غرب تهران استفاده می کنید ، باید از موهای خود محافظت کنید و دائماً آن را مرطوب کنید. به طور متوسط ​​هزینه این کار 100 دلار در سال است و در مورد محصولاتی که باید استفاده کنید، موارد زیر است:

1 شامپوی ظریف و محافظ بدون سولفات
2 کرم بازسازی کننده که هر هفته برای مرطوب کردن مو استفاده می شود
3 محافظ اشعه UVA، برای محافظت از مو در برابر نور خورشید و جلوگیری از اکسید شدن آن
4 یک روغن بدون روغن یا روغن خشک یا روغن آرگان برای مرطوب کردن تمام تارهای مو.
5 سیلیکون مایع برای اینکه موهای شما نرمی روز اول دریافت پروتز را داشته باشد. با استفاده از این محصول کلاه گیس یا پروتز موی شما همیشه جدید به نظر می رسد

تفاوت قیمت بین پروتز مو برای مردان و زنان

اگرچه می توان گفت همه پروتزها ممکن است یکسان به نظر برسند، اما درست است که تفاوت هایی بین آنها و بنابراین از نظر هزینه وجود دارد . پروتز مو برای پوشاندن نواحی خاصی از سر که در آن مو وجود ندارد طراحی شده است .

مرکز خرید پروتز مو در تهران
مرکز خرید پروتز مو در تهران

به همین دلیل، هر فرد نیازهای متفاوتی خواهد داشت و به همین دلیل به این یا آن نوع پروتز نیاز خواهد داشت. 

بخش پایانی

هزینه ترمیم مو سال 1402 را در این مطلب برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم تا آگاهی شما در خصوص هزینه پروتز مو افزایش پیدا کند.

چنانچه مایل به پروتز مو هستید و یا می خواهید از سایر روش های ترمیم مو استفاده کنید، مرکز ترمیم مو در تهران برای شما بهترین گزینه خواهد بود زیرا در این مرکز می توانید به بهترین شکل ممکن و با پرداخت هزینه مناسب امور مربوط به پروتز مو را انجام دهید و نتیجه ای بسیار موفقیت آمیز دریافت کنید.

پس در صورت تمایل برای انجام این کار یا پروتز مو نیوزلندی در مرکز موی ایندرا با ما در تماس باشید و برای دریافت نوبت ویزیت در سال 1402 اقدام کنید.

فراموش نکنید که کلینیک زیبایی و کیفیت موادی که در این راستا برای شما استفاده می شود تاثیر بسیار زیادی در نتیجه پروتز موی شما دارد و انتخاب کلینیک زیبایی باید برای شما مساله ای بسیار با اهمیت در نظر گرفته شود.

در غیر این صورت ممکن است که از نتیجه پروتز موی خود رضایت حاصل نکنید و مجبور به پرداخت هزینه گزاف برای ریموو پروتز مو شوید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!