ترمیم مو به روش hrt

ترمیم مو hrt
آنچه در این مقاله می خوانید!

مناسب ترین کاندید ترمیم مو به روش hrt چه کسی است؟ ترمیم مو بی دردسر ترین روش برای جایگزین شدن موهای ریخته شده می باشد این روش  بدون نیاز به فولیکول مو  بانک مو میتواند ریزش های شدید و طاسی های مقطع ای  و کامل را برطرف نماید.

ترمیم مو

مانند هر تکنیک درمانی دیگر دارای روش های مختلف می باشد که این روش ها در نوع درمان و سرانجام نتایج با یکدیگر در  تمایز می باشند ، در ترمیم مو بهترین روش ارائه شده  ترمیم موhrt می باشد که درمانی با کیفیت و سریع را تنها در یک جلسه انجام میدهد و افراد با نتایج عالی درمان رو به رو خواهند بود.

تریم مو hrt طبیعی ترین حالت را برای موها و چهره افراد به همراه دارد بنابراین بدون نیاز به کاشت فولیکول ها افراد میتوانند تار موهای طبیعی را جایگزین موهای ریخته شده خود کنند و ظاهری کاملا طبیعی را از آن قائل شوند.

تا انتهای این مقاله همراه مرکز مو ایندرا بمانید تا طالاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

2 نوع روش های ترمیم مو

ترمیم مو به روش های مختلفی برادی افراد قابل انجام است که این روش ها به شرح زیر هستند:

  1. ترمیم مو به روش hrt
  2. ترمیم مو به روش prp

 آیا در شیوه hrt موهای فرد به صورت کامل تراشیده می شود؟

در این شیوه بهتر است که گرافت های موی مصنوعی بر روی سطح تراشیده شده سر چسبانده شود تا ماده ای که پایه این شیوه کاشت مو است حالتی کاملا نامرئی داشته باشد.

به عبارت دیگر

در صورتی که گرافت ها بر روی سطح تراشیده شده نصب شوند، از نظر ظاهری بر روی پوست سر مشخص نمی شوند و حالتی طبیعی تر را ایجاد خواهند کرد.

معمولا تراکم موها در ناحیه ای از سر که سیستم موهای ترمیمی برای آن طراحی شده است، خیلی پایین است و تراشیدن موهای آن قسمت نمی تواند تاثیر قابل توجهی در کاهش تراکم مو ها را داشته باشد.

همچنین با به کار گیری تکنیک ترمیم مو کسی متوجه طاسی و کم پشتی موهای شما نمی شود.

مناسب ترین کاندید ترمیم مو به روش hrt را بشناسید!

همانطور که گفته شد ترمیم موی خانم ها درمانی برای ریزش موهای شدید، کم حجمی شدید موها و طاسی های کامل و یا منطقه ایی طراحی دیده شده است.

بنابراین

باید اینگونه بیان کرد که  کلیه افرادی که بانک موی قوی ندارند و کاندیدای مناسب کاشت مو نیستند میتوانند از روش ترمیم مو hrt استفاده نمایند و زیبایی را به چهره خود بازگردانند.

از کاندیدای ترمیم مو hrt میتوان به کلیه افرادی که طاسی های منطقه ایی و طاسی  کامل را به دلیل بیماری های خاص مانند انواع  آلوپسی را تجربه میکنند اشاره کرد.

همچنین

افرادی که بیماری های: قلبی، دیابت، هپاتیت، ایدز را تجربه میکنند و امکان استفاده از روش های درمانی جراحی را ندارند کاندیدای مناسب این روش می باشند همچنین افرادی که به علت جراحات سخت  و اسکار های عمیق مانند سوختگی امکان رشد مجدد مو را ندارند میتوانند از این روش استفاده نمایند.

ترمیم مو خدمات رسانی را برای آقایان و خانم ها و کودکان انجام میدهد بنابراین محدودیتی در این زمینه نیز نخواهد داشت و کیفیت یکسانی برای متقاضیان خود قائل می باشد.

تفاوت ترمیم مو hrt با روش های دیگر ترمیم مو

تفاوت ترمیم مو hrt با روش های دیگر ترمیم مو در نوع درمان ، کیفیت درمان و شرایط درمانی آن می باشد که به همین طریق نتیجه کاملا متفاوت با سایر روش ها نیز به همراه دارد.

در ترمیم مو hrt خبری از تار موهای غیر طبیعی نیست ، و تار موها بر سطحی مصنوعی متصل و چسبانده نیستند بلکه تار موها بر سطح مخصوص ، طبیعی و مشابه با کف سر افراد کاشته خواهد شد

در روش های دیگر

ترمیم مو پیرایش مو به صورت مصنوعی می باشد و به علت تراکم بیش از حد بالای مو حالتی کاملا مصنوعی برای افراد به همراه خواهد بود و همه تشخیص استفاده از ترمیم مو برای فرد متقاضی را میدهند که این مسئله برای افراد خوشایند  نیست.

به عبارتی

حالتی کاملا غیر طبیعی بر چهره افراد به همراه دارد و متاستفانه میتواند امکان آلرژی و حساسیت در کف سر را نیز برای افراد به همراه داشته  باشد و عمر این ترمیم مو ها نیز بسیار کم خواهد بود اما تریم مو hrt شرایطی کاملا برعکس با روش های دیگر خواهد داشت و به علت ایجاد ظاهری طبیعی در چهره افراد با رضایت بیشتر  مخاطبان رو به رو شده است.

 با 9 مزیت ترمیم مو hrt آشنا شوید!

استفاده از پروتز مو برای آلوپسی مانند هر شیوه درمانی دیگری دارای مزیت ها و همچنین معایبی است. این شیوه را نمی توان یک پیوند موی طبیعی در نظر گرفت، زیرا در این روش موهای مصنوعی که شباهت زیادی به موهای طبیعی فرد دارند، استفاده می شوند. مزایای این روش از قبیل زیر می باشند:

1 این روش ظاهری کاملا طبیعی برای افراد به همره دارد
2 عمر طولانی نسبت به سایر ترمیم موها دارد
3 امکان انتخاب رنگ، اندازه، مدل، جنس مو برای افراد وجود دارد
4 تنها در یک جلسه درمان اتفاق می افتد
5 حساسیت، آلرژی، خارش، قارچ و . . ایجاد نمیکند
6 برای استفاده در حمام، استخر و جکوزی ممانعت ندارد

علاوه بر موارد ذکر شده در بخش های فوق

یکی از مزیت های بسیار مهم ترمیم مو به روش hrt عدم نیاز آن به بانک مو نیست و می توان آن را به عنوان یک روش بدون نیاز به بانک مو شناخت که در این شرایط این روش می تواند برای کسانی که حتی بانک موی مناسبی ندارند نیز مورد استفاده قرار بگیرد تا از مزیت های این روش بهره مند شوند.

 معایب ترمیم مو

ترمیم مو hrt همانند ترمیم مو به روش prp ، بهترین و مهم ترین روش ترمیم مو است که درمانی حرفه ایی و با کیفیت را دنبال میکند و تنها در کلینیک های معتبر وحرفه ایی  انجام میگیرد و آماده خدمت رسانی به افراد میباشد.

بنابراین

افراد برای اجرای ترمیم مو hrt نیازمند انتخاب کلینیک معتبر و حرفه ایی می باشند که مرکز موی ایندرا یک انتخاب عالی برای اجرای ترمیم مو hrt در ایران می  باشد زیرا این روش نیازمند دستگاه و تجهیزات منحصر و حرفه ایی می باشد.

متخصصین ماهری که

تجربه بالایی از این تجهیزات داشته باشند و همچنین کیفیت شرایط درمانی باید درجه اول باشد که کلیه این موارد در برخی از کلینیک ها موجود می باشد که ایندرا توانسته است با مجموع این شرایط عالی نتایج فوقالعاده و منحصر به فرد را برای مشتریان خود داشته باشد.

بنابراین

اگر ترمیم مو hrt باشد و در کلینیک های تخصصی اجرا شود هیچگونه معایبی را برای افراد به همراه ندارد اما استفاده ترمیم مو با روش های دیگر در کلینیک های دیگر میتواند معایب مختلفی را به همراه داشته باشد بنابراین با انتخابی درست میتوان از ایجاد  این مشکلات جلوگیری کرد.

عمر ترمیم مو hrt

عمر طبیعی ترمیم مو hrt  دو سال می باشد که عمر بالایی را نسبت به سایر روش ها به همراه دارد و عمر ترمیم مو hrt در مرکز موی ایندرا تا 2 سال می باشد که افراد میتوانند با مراقبتی صحیح عمر آن را به علت کیفیت بالای اجزاء درمان  به 4 الی 5 سال برسانند.

ترمیم مو به روش hrt

مراحل ترمیم مو در روش hrt

برای انجام دادن این شیوه ابتدا باید محل مورد نظر تمیز شود تا تارهای مصنوعی مو به صورت هر چه بهتر به ناحیه مورد نظر چسبانده شوند. پس از انجام این مرحله، پزشک مراحل چسباندن گرافت ها را آغاز می کند و تمامی این مراحل تنها در یک جلسه انجام می گردند.

در به کار گیری روش ترمیم مو hrt فرد هیچ نیازی به استراحت کردن بعد از انجام ترمیم مو ندارد و هیچ گونه محدودیت فعالیتی نیز برای او اعمال نمی شود.

در رابطه با این شیوه

ترمیم لازم به ذکر است که نتیجه حاصل از این شیوه ترمیم به میزان بسیار زیادی بستگی به تخصص و مهارت پزشک مورد نظر دارد.

هزینه روش مایکروپوینت مو

بهترین مرکز برای ترمیم مو در تهران و کرج

اگر با کسب اطلاعات در زمینه ترمیم مو و بررسی جوانب مختلف این روش، تصمیم گرفته اید که ترمیم مو به روش hrt را در تهران و کرج انجام دهید.

به جرات میتوان گفت که

یکی از بهترین کلینیک ها در این زمینه، مرکز موی ایندرا است که یک مرکز تخصصی در زمینه کاشت مو، ترمیم مو و تمامی خدمات مو است و با مراجعه به این مرکز به طور یقین نتیجه بسیار رضایت بخش و موفقیت آمیزی را دریافت خواهید کرد.

پس چنانچه مایل هستید که در این کلینیک ترمیم مو انجام دهید، همین حالا با شماره تماس های مرکز موی ایندرا تماس بگیرید و نوبت ویزیت دریافت کنید.

ترمیم مو به روش hrt بهتر است و یا کاشت مو

در رابطه با اینکه کدام یک از این روش ها بهتر هستند، باید گفت که مسلما کاشت مو برای افرادی که از بانک موی مناسبی برخوردار هستند و شرایط لازم برای کاشت مو را دارند.

بهتر از روش ترمیم مو hrt است زیرا در روش کاشت مو، از موهای طبیعی خود فرد استفاده میشود به گونه ای که موهای طبیعی از بانک مو برداشته میشوند و به بخش های مورد نظر پیوند می گردند.

در این روش

موهای پیوند زده شده، تا پایان عمر باقی می مانند و حالتی صد در صد طبیعی را به همراه دارند. به عبارت دیگر می توان گفت که نتیجه حاصل از کاشت مو بسیار رضایت بخش تر و طبیعی تر از ترمیم مو hrt است و ما استفاده از این روش را تا جای ممکن پیشنهاد می کنیم.

اما چنانچه شرایط مورد نیاز برای کاشت مو را ندارید و یا از عهده هزینه کاشت مو بر نمی آیید، می توانید از روش ترمیم مو hrt بهره مند گردید.

 هزینه ترمیم مو hrt

ترمیم مو مانند کلیه روش های درمانی و زیبایی درمان مشخصی نداشته و تعرفه مشخصی را دنبال نمیکند زیرا محاسبه هزینه برای آن به شرایط مختلفی بستگی دارد.

هزینه ترمیم مو hrt طبق استفاده از  تار موهای طبیعی، پروتز شبیه سازی شده و مخصوص برای هر فرد و حالتی کاملا طبیعی آن نسبت به روش های دیگر ترمیم مو بالاتر به نظر میرسد که با توجه به:

  1. شرایط
  2.  نتایج
  3. کیفیت بالا

حالتی کاملا طبیعی آن منصفانه بوده و ارزش بالاتری  برای متقاضیان دارد.

هزینه ترمیم مو hrt نیز در مرکز موی ایندرا بر طبق مقدار ریزش موی فرد ، اندازه سایز تار موهای فرد ، رنگ موهای انتخابی ، مدل موی انتخابی و … محاسبه میشود و در جلسه مشاوره به اطلاع فرد رسانده میشود.

کلام پایانی

هموطنان عزیز و دوستان گرامی در این مطلب در خصوص ترمیم موی آقایان به روش hrt با شما صحبت کردیم و تمامی مطالبی که در این زمینه مهم هستند را مطرح نمودیم. امیدواریم که از مطالعه این مطلب استفاده کرده باشید و پاسخ پرسش های خود را به دست اورده باشید.

اگر نیاز دارید که در خصوص روش های دیگر مانند: کاشت مو، مایکرو سیلندر مو، گلت کردن مو نیز اطلاعاتی کسب کنید، می توانید از سایر مقالاتی که در وب سایت مرکز موی ایندرا برای شما قرار داده ایم استفاده کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
4 دیدگاه ها
قدیمی ترین
جدیدترین رای بیشتر
Inline Feedbacks
View all comments
سعید
3 years ago

قیمت تمام سر آقا چند؟

رضا
3 years ago

سلام، کاش می شد یه فیلیمی میذاشتید تا ببینیم چجوریه تفاوت با بقیه ترمیم مو ها چیه؟

آنچه در این مقاله می خوانید!