زمان رنگ کردن موها بعد از کاشت مو

زمان رنگ کردن موها و ابرو بعد از کاشت
آنچه در این مقاله می خوانید!

زمان رنگ کردن موها بعد از کاشت مو چه موقعی است؟ آیا اصلا بعد از کاشت مو می توان از رنگ مو استفاده کرد؟

پیدا کردن یک راهکار برای درمان ریزش مو و طاسی سر برای عده زیادی از افراد که با این مشکلات مواجه هستند، حائز اهمیت می باشد. در میان روش های جدیدی که امروزه برای درمان ریزش مو و طاسی سر به وجود آمده اند، شرایط و قابلیت های متفاوتی وجود دارد.

به عبارت دیگر در بین روش های جدید ترمیم مو، همه آنها امکان رنگ کردن مو را برای افراد فراهم نمی کنند و با محدودیت های زیادی مواجه هستند.

حال روش کاشت مو به عنوان بهترین روش ترمیم موهای از دست رفته، شرایط بسیار ایده آلی را برای افراد فراهم کرده است و از قابلیت ها و مزیای زیادی برخوردار است. همین مساله باعث شده تا کاشت مو متقاضیان بسیار زیادی در ایران و سایر کشور ها داشته باشد.

به گونه ای که اگر به دور و اطراف خود نگاه کنید، عده زیادی را می بینید که برای انجام این کار اقدام کرده اند.

در میان تمامی مزیت های کاشت مو، یکی از مزایای آن امکان رنگ کردن مو بعد از کاشت مو است که در مرکز موی ایندرا قصد داریم این موضوع را به شکل کامل تحت بررسی قرار دهیم.

بعد از جراحی چقدر باید صبر کنم تا موهایم را رنگ کنم؟

چهار تا شش هفته

برای کاهش سوزش و جلوگیری از عوارض در دوران ریکاوری، توصیه می کنیم حداقل چهار تا شش هفته صبر کنید تا موهای خود را رنگ کنید. تمام برش ها باید قبل از رنگ کردن موهایتان کاملا بسته شوند.

آیا می توانم موهایم را بعد از پی آر پی رنگ کنم؟

بعد از عمل حداقل تا 72 ساعت پس از تزریق پی آر پی موهای خود را رنگ نکنید یا از آن استفاده نکنید . مواد شیمیایی خشن محل تزریق را تحریک کرده و احتمالاً باعث ایجاد عوارض می شود. همچنین درد پوست سر را تشدید می کند.

آیا می توانم موهایم را قبل از کاشت مو رنگ کنم؟

اگر در حال برنامه ریزی برای کاشت مو هستید و به طور منظم موهای خود را رنگ می کنید یا وسوسه می شوید که آنها را رنگ کنید، ممکن است از خود بپرسید که آیا می توانید موهای خود را قبل از عمل رنگ کنید یا خیر. 

توصیه می کنیم

حداقل یک ماه قبل از کاشت مو از رنگ مو خودداری کنید. در حالت ایده آل، اگر بتوانید از رنگ مو برای مدت طولانی تری استفاده نکنید، این ترجیح داده می شود. دلیل اصلی این است که رنگ مو می تواند مو و پوست سر شما را تحریک کند که قبل از انجام یک عمل جراحی ایده آل نیست. 

اگر لازم است موهای خود را قبل از کاشت مو رنگ کنید، می‌توانید رنگ‌های ارگانیک و بدون پراکسید را که جراحان ما می‌توانند قبل از روز جراحی به شما راهنمایی کنند. 

رنگ و کاشت مو

افرادی که قصد دارند موهای خود را رنگ کنند و می خواهند کاشت مو  انجام دهند باید موارد زیر را در نظر بگیرند:

1 اگر می‌خواهند موهای خود را قبل از عمل رنگ کنند، باید حداقل 4 یا 5 روز قبل از آن این کار را انجام دهند.
2 رنگ می تواند روی پوست سر نیز باقی بماند و جمع آوری و کاشت پیوندها را برای پزشکان دشوارتر می کند.
3 بیمار باید به رنگ موهایی که استفاده می کند توجه کند، زیرا این محصولات حاوی انواع مواد خطرناک مانند پراکسیدها و مواد سفید کننده هستند.
4 گرافت‌های موی پیوندی حساس‌تر هستند و می‌توانند به رنگ مو واکنش نشان دهند، به همین دلیل توصیه می‌شود در هفته‌های اول پس از کاشت از قرار گرفتن در معرض چنین محصولاتی خودداری کنید.
5 بیمار همچنین باید برای رنگ کردن موهای خود پس از کاشت مو به آرایشگاه مراجعه کند.
زمان رنگ کردن موها و ابرو بعد از کاشت

مراقبت های بعد از کاشت مو

زمانی که کاشت مو انجام می شود، باید مراقبت هایی توسط فرد متقاضی رعایت شود تا مراحل کاشت مو به خوبی طی شود و فرد دوره نقاهت را طی کند. به عنوان مثال: مراقبت های مورد نیاز بعد از کاشت مو به شرح زیر هستند:

1 عدم دستکاری کردن موهای کاشته شده
2 استفاده مرتب از داروهای تجویز شده توسط پزشک
3 رعایت الگوی صحیح خواب برای جلوگیری از آسیب دیدن گرافت های مو
4 عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند: آسپرین
5 پرهیز از رابطه جنسی
  رنگ کردن موها در زمان مناسب برای انجام این کار

حال زمانی که صبحت از زمان رنگ کردن موها بعد از کاشت مو به میان می آید عده ای می خواهند زمان مناسب برای انجام این کار را بدانند.

کلام پایانی

زمان رنگ کردن موها بعد از کاشت مو را در مرکز موی ایندرا بررسی کردیم. اما به یاد داشته باشید که حتما به این مساله توجه کنید و زودتر از مدت زمان تعیین شده برای رنگ کردن موها اقدام نکنید. در غیر این صورت ممکن است که تمامی هزینه و زحمتی که برای کاشت مو صرف کرده اید، به هدر رود.

پس به توصیه های ما توجه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر اطلاعات موجود در وب سایت مرکز موی ایندرا استفاده کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!