ریموو اسکالپ ابرو

ریموو اسکالپ ابرو
آنچه در این مقاله می خوانید!

در بسیاری از مواقع این مشکل به وجود می اید که افراد بعد از انجام اسکالپ سر بانوان از نتیجه حاصل رضایت ندارند و یا به هر دلیل دیگری مایلیند که نتیجه ایجاد شده در اثر اسکالپ را از بین ببرند و وضعیت موهای خود را به حال قبلی خود باز گردانند.

به همین دلیل بسیاری از افراد با این موضوع مواجه می شوند که آیا امکان ریموو کردن و یا پاک کردن اسکالپ وجود دارد و یا خیر.

در این خصوص به مطالبی که توسط مرکز ایندرا هیر برای شما عزیزان آماده شده است، توجه کنید تا پاسخ پرسش خود را دریابید.

شایع ترین عللی که باعث پشیمان شدن افراد از هاشور ابرو می شوند

از میان دلایل مختلفی که باعث پشیمانی افراد از هاشور ابرو می شوند، دلایلی از قبیل زیر شایع تر از بقیه هستند:

  1. قرینه نبودن ابروها
  2. عدم امکان تغییر مدل ابروها
  3. حساسیت به رنگ هاشور ابرو
  4. ایجاد ظاهری غیر طبیعی در افراد
  5. تغییر رنگ مواد هاشور ابرو به رنگ سبز و قرمز پس از گذشت مدت زمان
  6. و…

انواع روش های ریموو اسکالپ ابرو و یا تاتو

برای ریموو اسکالپ می توان از روش های مختلفی استفاده کرد که این روش ها در خصوص پاک کردن تاتو نیز به کار می روند. روش های به کار گرفته شده از قبیل زیر هستند:

1 جراحی
2 فریز کردن
3 استفاده از مواد مخصوص و گوناگون برای ریموو کردن اسکالپ در تهران و شهرستان ها
4 استفاده از لیزر
5 کاور کردن اسکالپ با رنگ های مشابه

1) استفاده از روش فریز ابرو

در روش فریز کردن پاک کردن هاشور ابرو به این شکل انجام می شود که رنگدانه های هاشور را منجمد می کنند و سپس با منجمد شدن آنها می توان رنگدانه ها را از پوست خارج کرد.

اما در این روش ممکن است که جای اسکار بر روی ابرو باقی بماند. پس بهتر است که این روش را زیر نظر افراد متخصص انجام دهید تا از بروز این مشکل نیز جلوگیری به عمل آید.

2) استفاده از تاتوی همرنگ با پوست

در این روش از رنگی که همرنگ با پوست شخص مورد نظر باشد، استفاده می شود و این رنگ به همان حالت هاشور ابرو به پوست ابرو وارد می شود و باعث می شود که هاشور ابرو کم رنگ تر شود و ظاهری بهتر پیدا کند.

3) استفاده از روش تاتوی ریموور

در این روش با استفاده از یک نوع اسید مخصوص رنگ هاشور ابرو را از پوست خارج می کنند. به این صورت که رنگ به پوست وارد می شود و سپس رنگ هاشور ابرو را در خود حل می کند و به این شکل باعث خارج شدن رنگ ابرو از پوست می شود.

در این روش

به مدت زمان زیادی نیاز است و از جمله معایب این روش باید گفت که تاتو ریموور بسیار سخت است و ممکن است که پس از به کار بردن این روش امکان استفاده از روش های دیگر برای ریموور اسکالپ و هاشور غیر ممکن باشد.

استفاده از روش تاتوی ریموور
استفاده از روش تاتوی ریموور

4) استفاده از روش لیزر برای پاک کردن هاشور ابرو

روش لیزر نیز از جمله روش هایی است که برای ریموو اسکالپ ابرو می توان از آن استفاده کرد. در این روش با تابش نور لیزر به خطوط هاشور ابرو، رنگدانه ها منفجر می شوند و به ذره هایی ریز تبدیل می گردند.

این ذرات توسط سلول های دیگر خورده می شوند و به این شکل دفع می گردند. امروزه از این روش به میزان زیادی برای پاک کردن و ریموو هاشور ابرو استفاده می شود و به کار بردن این روش باید حتما توسط افراد بسیار ماهر انجام شود تا اشعه لیزر به چشم افراد آسیبی وارد نکند.

5) استفاده از روش اسکین ساز

در این روش از دستگاه میکروپیگمنتیشن برای ریموو هاشور ابرو استفاده می شود. در این روش خراش هایی بر روی پوست ایجاد می گردد و محلول را در این روش به قسمتی که باید هاشور ابرو پاک شود، وارد می کنند و سپس جوهر خورده می شود و رنگ هاشور ابرو به این شکل از بین می رود.

در روش اسکین ساز رنگ به کار رفته به مدت سه الی چهار روز به روی پوست می ماند و سپس خشک می شود. با این وجود راحت تر می توان آن را از روی پوست جدا کرد. در نتیجه بعد از یک الی دو ماه آثار هاشور ابرو از بین می رود و می توان مجدد هاشور ابرو را انجام داد.

ریموو اسکالپ ابرو
ریموو اسکالپ ابرو

معایب روش های ریموو اسکالپ ابرو چیست؟

تمامی این روش ها برای ریموو اسکالپ ابرو قابل استفاده هستند و می توان از آنها استفاده کرد اما این روش ها باعث بروز مشکلاتی می شوند که این مشکلات را برای شما شرح خواهیم داد.

طبق نظرات اسکالپ سر در صورتی که از تکنیک کاور کردن برای ریموو اسکالپ ابرو استفاده شود، رنگ هایی که مشابه به پوست هستند، بر روی پوست باقی می مانند و حالت غیر طبیعی را ایجاد می کنند  که این مساله می تواند برای افراد ناخوشایند باشد.

همچنین در صورت استفاده از روش لیزر برای پاک کردن اسکالپ سر باید هزینه بسیار زیادی خرج شود و با وجود این هزینه زیاد در انتها ممکن است که نواحی مورد نظر دچار فرو رفتگی شوند و حالت نا زیبایی را به خود بگیرند.

در صورت

استفاده از مواد گوناگون برای پاک کردن اسکالپ سر نیز بر اساس تحقیقات انجام شده، مشخص گردیده است که این روش باعث آسیب رسیدن به پوست سر می شود و بهتر است که مورد استفاده قرار نگیرد.

جراحی کردن پوست سر برای پاک کردن اسکالپ نیز از دیگر روش های پر زحمت و پر هزینه است که درد و جراحت در این روش بسیار زیاد خواهد بود و بهتر است که از آن نیز استفاده نشود.

معایب روش های ریموو اسکالپ ابرو
معایب روش های ریموو اسکالپ ابرو

بهترین روش برای ریموو اسکالپ ابرو چیست؟

بر اساس معایب روش های پاک کردن اسکالپ سر که در قسمت فوق ذکر شد، مشخص می شود که تنها روش مناسب برای پاک کردن اسکالپ سر، روش فریز کردن است. با استفاده از این روش می توان آثار ناشی از تاتو یا اسکالپ را در یک جلسه ریموو کرد و تمامی طیف های رنگی به کار گرفته شده برای اسکالپ را تحت پوشش قرار داد.

در صورتی که از فریز کردن برای پاک کردن اسکالپ استفاده شود، نیازی به مراقبت های بعد از فریز نیست و هیچ لزومی هم برای اجتناب از نور خورشید ووجود نخواهد داشت.

در این روش هیچ جای اسکار و زخمی بر روی پوست باقی نمی ماند و به عنوان روشی کاملا ایمن در نظر گرفته می شود.

پس چنانچه قصد دارید تا به ریموو اسکالپ ابرو بپردازید، بهتر است که از این روش برای هدف خود بهره مند شوید و روش های دیگر را به کار نبرید.

در صورتی که تمایل به استفاده از این روش نیز ندارید، بهتر است که به صورت کلی از ریموو اسکالپ ابرو خود خودداری کنید و دست از انجام این کار بردارید و اجازه دهید که اسکالپ سر بعد از گذشت مدت زمانی به صورت خود به خود پاک شود و اثرات آن از بین برود.

در غیر این صورت و با به کار گیری روش های دیگر ریموو اسکالپ ابرو خود را دچار پاک کردن و عوارض اسکالپ سر می کنید که ما انجام این کار را به شما توصیه نمی کنیم.

کلام پایانی

در انتهای این مطلب با توجه به مطالبی که در رابطه با آموزش اسکالپ و ریموو اسکالپ ابرو برایتان شرح دادیم، به شما پیشنهاد می کنیم که اگر تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با ریموو اسکالپ ابرو به دست آورید و در تصمیم گیری خود موفق تر باشید، با کلینیک اسکالپ سر ایندرا تماس بگیرید و از متخصصان ما در این مجموعه در خصوص پاک کردن اسکالپ سر مشورت و راهنمایی دریافت کنید.

دوستان عزیز در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری در خصوص ریموو و هزینه اسکالپ سر به دست آورید ، میتوانید سایر مقالات درج شده در مرکز موی ایندرا را نیز مطالعه کنید و اطلاعات کافی در رابطه با این تکنیک و یا سایر تکنیک های ترمیم مو به دست اورید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!