دستگاه کاشت مو SUT

دستگاه کاشت مو SUT
آنچه در این مقاله می خوانید!

دستگاه کاشت مو SUT چیست؟ اگر شما هم جز قشر کم موی جامعه به حساب بیایید مسلما تا به حال هزاران بار روش های کاشت مو، کلینیک های مختلف و…را بررسی کرده اید تا در عین حال که پول کمتری پرداخت می کنید، نتیجه بهتری هم به دست آورید.

اما همیشه نمی توان زرنگ بازی درآورد. به طور مثال اگر به انواع و اقسام روش های کاشت مو بدون بانک مو توجه کنید متوجه می شوید که بهترین و همچنین جدیدترین روش کاشت مو، روش SUT است که بهره گیری از دستگاه کاشت مو SUT باعث شده که این روش منحصر به فرد شود.

تا انتهای این مقاله که توسط متخصصان مرکز ایندرا آماده شده، همراه ما بمانید تا اطلاعات ارزشمندی را در اختیارتان قرار دهیم.

دستگاه کاشت مو SUT

روش SUT نسبت به دیگر روش ها دارای مزیت های بیشتری است، اما این مزیت ها به چه دلیلی به وجود آمده اند؟ اگر کمی بیشتر به ماجرا دقت کنید و یا حتی اگر پروسه این نوع از روش های کاشت مو را بشناسید، می توانید حدس بزنید که در نهایت تمام این پیشرفت ها و کم شدن عارضه های کاشت مو را مدیون چه چیزی هستیم.

کاملا درست است، دستگاه کاشت مو SUT است که باعث تمام این ویژگی های مثبت شده است. اما این دستگاه به چه شکلی عمل می کند و چه ویژگی های مثبتی دارد؟

1-بالا رفتن سرعت و دقت کار

شاید برایتان جالب باشد که بدانید روش کاشت مو SUT حدود بین 12 الی 18 ساعت طول می کشد و این در حالی است که از دستگاه مخصوص و انحصاری کاشت مو SUT استفاده شود.

فرض کنید چنین دستگاهی وجود نداشت، مسلما امکان انجام این کار در چنین مدت زمانی به دو الی سه برابر بیشتر تبدیل می شد و حتی اگر قرار بود بیمار بتواند به مدت یک الی دو روز کامل را زیر دست جراح طاقت بیاورد، امکان نداشت جراح بتواند تمام این مدت زمان را با همان دقت، سرعت و کیفیت اولیه کار کند. به همین خاطر است که دستگاه SUT تا این حد محبوب شده است.

2-تک بعدی کار کردن

در روش های قبلی برداشت و کاشت فولیکول های مو با یک دستگاه انجام می شد. مسلما عمل برداشت فولیکول ها و همچنین عدم کاشت فولیکول ها دارای دو پروسه مجزا از هم هستند که هر کدام نیز شرایط خاص خود را می طلبند.

در روش SUT فولیکول های مو با دستگاه مخصوص و انحصاری روش کاشت مو SUT برداشته شده و با استفاده از دستگاه سیفر کاشته می شوند.

دستگاه سیفر همان دستگاهی است که در روش های قبلی به منظور کاشت و برداشت فولیکول ها استفاده می شده است.

تفاوت دستگاه کاشت مو SUT با دستگاه های دیگر

برای پیوند از دستگاه های مختلفی استفاده می شود که یکی از این دستگاه ها، دستگاه safer است که به کار بردن آن در ترمیم مو و کاشت مو، باعث اسیب دیدن تعداد زیادی از گرافت های مویی می شود و عوارض جبران ناپذیر دیگری را نیز به همراه دارد.

علاوه بر آن

دستگاه دیگری نیز به نام fit برای کاشت مو در اکثر کلینیک ها استفاده می شود که به کار بردن این دستگاه که به آن هولدر دستی نیز می گویند، باعث می شود که حفره های کاشت مو، جا بگذارند و رد آنها باقی بماند. همچنین این دستگاه به گونه ای است که استفاده از آن باعث کاشت مو با تراکم کم می شود.

اما با این وجود

در روش sut که از دستگاه های جدیدتر استفاده می شود، تمامی این مسائل برطرف شده اند و هیچ عارضه ای برای افراد بر اثر استفاده از این دستگاه ایجاد نمی شود. علاوه بر آن این دستگاه باعث می شود که گرافت ها آسیب نبینند و تراکم کاشت مو بسیار زیاد باشد.

4 مزیت روش SUT

روش اس.یو.تی یا همان SUT مزیت ها و ویژگی های مثبتی دارد که می توان به تفاوت کاشت مو SUT با روش های دیگر به موارد زیر اشاره کرد:

1-عدم بر جای گذاری جای اسکار و یا همان زخم برداشتن پوست

اگر خیلی وقت است که دچار ریزش مو شده اید و چندین سال پیش وسوسه شده باشید تا کاشت مو انجام دهید، مطمئنا الان روی سرتان دارای یک جای زخم عمیق هستید که ناشی از برداشته شدن پوست آن قسمت می شود.

ترمیم مو به روش SUT به علت تجهیزات که دارد و همچنین پیشرفتی که داشته است، چنین تجربه ناخوشایندی را برایتان به وجود نخواهد آورد.

2-حداقل آسیب وارده به فولیکول های مو

به دلیل استفاده از دستگاه مخصوص روش SUT در کاشت مو، فولیکول های مو از بانک مو با حداقل میزان خسارت و همچنین امکان نابودی برداشته شده و در نقطه مورد نظر قرار می گیرند.

معمولا بانک موی افراد طاس و یا کم مو اهمیت بسیار زیادی دارد و  حیات یا نابودی هر کدام از فولیکول ها بسیار مهم است.

3-دوره نقاهت کمتر

مزیت سوم کاشت مو SUT برای خانم ها در خصوص دوره نقاهت کمتر است. این روش به دلیل آن که درد و خونریزی ندارد، بسیار راحت تر از روش های قدیمی تر است.

4-تراکم موی بیشتر

در روش SUT میزان مویی که در نهایت رشد می کند بسیار بیشتر از میزان موی رشد کرده در مدل ها و روش های پیشین است. بنابراین از لحاظ تراکم مو نیز این روش بسیار بهتر از دیگر موارد تلقی می شود.

دستگاه کاشت مو SUT

همان طور که می دانید امروزه دلایل مختلفی برای ریزش مو وجود دارند و باعث ریزش مو در بانوان و آقایان می شوند. که از این رو پیدا کردن روشی مناسب برای ترمیم مو برای عده زیادی از افراد جامعه مساله مهمی است.

از این رو

روش های جدیدی برای ترمیم مو ایجاد شده اند که یکی از این روش ها کاشت مو است و در این مقاله در مرکز موی ایندرا قصد داریم که در رابطه با کاشت مو و دستگاه کاشت مو به روش sut با شما عزیزان صحبت کنیم.

سخن پایانی

به طور کلی دستگاه مخصوص روش SUT به گونه ای طراحی شده است تا علاوه بر افزایش دقت و تمرکز جراح، بتواند سرعت عمل و همچنین کیفیت کار او را نیز بالا ببرد.

بنابراین اگر به دنبال کاشت مو و ترمیم مو  هستید، یهتر است به خاطر استفاده از دستگاه کاشت مو SUT هم که شده است، روش SUT را انتخاب کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!