خرید پروتز مو مردانه و زنانه در تهران

خرید پروتز مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

در ابتدای این متن باید گفت که هزینه برای خرید پروتز مو کاملا منصافه بوده و از روش های دیگر کاملا ارزان تر به حساب می آید، برای خرید پروتز مو ، مهم ترین عامل جلسه مشاوره می باشد تا طبق شرایط و نیاز فرد و طبق سایز سر فرد شبکه ی شبیه ساز فرد ساخته شود.

همچنین طبق نیاز چهره فرد ، مقدار تراکم کاشت مو بر شبکه محاسبه و اجرا میشود که در هر فردی نسبت به فرد دیگر کاملا متفاوت می باشد. پروتز مو هیچگونه نیازی به محدویت و همچنین مراقبت ندارد و افراد از همان روز اول می توانن به زندگی عادی خود برگردند بدون اینکه نگران مسئله ایی باشند.

تا انتهای این مقاله با مرکز مو ایندرا همراه باشید.

خرید پروتز مو برای چه کسانی مناسب است؟

بهترین کاندیدا برای پروتز مو که باید برای خرید پروتز اقدام کنند، کسانی هستند که دارای ویژگی های ذکر شده در قسمت زیر باشند:

  1. افرادی که استفاده از روش کاشت مو برای آنها مناسب نیست و یا شرایط انجام کاشت مو را ندارند.
  2. افرادی که می خواهند از روش های بدون درد و خونریزی برای ترمیم موهای از دست رفته خود استفاده کنند.
  3. تمامی بانوان و آقایانی که از مشکل ریزش مو رنج می برند و قصد دارند که ظاهر خود را تغییر دهند.
  4. افرادی که مایل هستند تا از روش های کم هزینه برای ترمیم موهای خود استفاده کنند.
  5. افرادی که مایل به استفاده از روش های غیر دائمی برای ترمیم موهای خود می باشند.
  6. کودکانی که مبتلا به آلوپسی هستند و امکان استفاده از روش کاشت مو را به دلیل سن پایین ندارند.

فاکتورهای مهم در خرید پروتز مو

برای خرید پروتز مو برای آلوپسی باید توجه داشته باشید که جنس مو ها و رنگ موها بر اساس مو های اصلی خودتان در نظر رفته می شود تا جلوه ایی صد در صد طبیعی را برجای بگذارد.

همانطور که میدانید

هم شبکه پوست سر و هم موهای به کار رفته ظاهری کاملا طبیعی بدون هیچگونه خط اسکاری دارند که سبب رضایت تمامی مراجع کننندگان گشته است.

اینکه

مدل موهای فرد و اندازه موها  نیز بر اساس تشخیص گریمور کلینیک طبق چهره فرد و همچنین سلیقه مراجع کننده تعیین و اجرا می گردند که هر کدام در خرید و هزینه آن تاثیر خواهند داشت خوشبختانه در ترمیم موی خانم ها و آقایان ، استفاده از اسپری ، ژل ، رنگ مو ، سشوار و .. محدودیت و ممنوعیت ندارد.

در هنگام اجرای پروتز مو باید توجه داشته باشید که این روش علاوه بر تضمینی و استادارد بودن آن مقاومت بالایی دارد که تا زمان تمدید آن از سر جدا نخواهد شد بنابراین هیچگونه نگرانی را به وجود نمی آورد.

5 نوع روش های خرید پروتز مو

برای خرید پروتز مو مردان و زنانه در تهران و شهرستان ها می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. این روش ها به شرح زیر هستند:

1) خرید از فروشگاه های اینترنتی

یکی از روش هایی که به کمک آن می توان به خرید پروتز مو مردانه و زنانه پرداخت، خرید از فروشگاه های اینترنتی است که این روش امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در این خصوص کافی است تا عبارت خرید پروتز مو مردانه و زنانه را در موتور جستجوی گوگل وارد کنید تا لیست فروشگاه های معتبر در این زمینه را مشاهده نمایید.

سپس با وارد شدن به وب سایت مربوطه می توانید خرید اینترنتی را با طی کردن مراحل خرید انجام دهید.

2) خرید از مراکز خرید معتبر

روش دیگر برای خرید پروتز مو مردانه و زنانه مراجعه به فروشگاه های معتبر و مراکز خرید است که این فروشگاه ها در هر شهر و استانی وجود دارند و می توان با مراجعه به آنها خرید پروتز را انجام داد.

بیشتر بخوانید: پروتز مو ارزان

3) بهترین روش خرید پروتز مو مردانه و زنانه

در میان روش های ذکر شده در قسمت فوق، بهترین روش برای خرید پروتز را میتوان روش خرید اینترنتی در نظر گرفت زیرا این روش از مزایایی برخوردار است که بسیار مناسب تر از روش دیگر در نظر گرفته می شود. مزایای این روش به شرح زیر هستند:

در صورت

خرید اینترنتی پروتز مو، می توان لیست بسیار متنوعی از پروتز های زنانه و مردانه را مشاهده کرد که در این صورت تنوع برای خرید زیاد است، در حالی که با مراجعه به فروشکاه ها تنوع کمتری وجود خواهد داشت.

با خرید اینترنتی

وقت و هزینه کمتری برای خرید پروتز مو مصرف می شود و هر شخصی از هر شهر و استانی می تواند به راحتی با یک جستجوی اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری کند و درب منزل آن را تحویل بگیرد. در صورتی که برای خرید از فروشگاه ها باید هزینه رفت و آمد و مدت زمان زیادی در نظر گرفته شود.

خرید

از فروشگاه های اینترنتی در هر ساعتی از شبانه روز امکان پذیر است در حالی که برای خرید از فروشگاه های حضوری باید حتما در ساعات مشخصی به فروشگاه مراجعه کرد.

با خرید پروتز مو

از وب سایت های اینترنتی، هزینه خرید برای ساکنین تهران و شهرستان یکسان خواهد بود و تنها ممکن است که هزینه ارسال کمی متفاوت باشد. در حالی که هزینه پروتز مو در برخی از شهر ها در خرید حضوری معمولا کمی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: پروتز مو طبیعی

4) آیا قیمت پروتز مو در تهران و شهرستان ها متفاوت است؟

همان طور که در بخش فوق اشاره شد، هزینه پروتز مو مردانه و زنانه در برخی از شهر ها و شهرستان ها با تهران متفاوت است. به گونه ای که برخی از شهر ها هزینه بیشتری برای خرید پروتز نیاز دارند و برخی از شهر ها هزینه کمتری را نیازمند هستند.

به عنوان مثال:

شهر های مرزی که به عنوان مناطق آزاد به حساب می آیند معمولا هزینه کمتری برای تهیه پروتز مو مردانه و زنانه نیازمند هستند. اما سایر شهر  ها هزینه بیشتری نیاز دارند.

زیرا در این شهرها هزینه ارسال محصولات نیز به هزینه کلی محصول اضافه می شود و این مساله باعث می شود که پروتز در شهر های دیگر ایران معمولا گران قیمت تر باشند.

5) آیا خرید پروتز مو ارزان قیمت مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که معمولا پروتز های ارزان قیمت در مقایسه با پروتز هایی که گران قیمت تر هستند، مسلما از کیفیت و دوام و ماندگاری کمتری برخوردارند و از نظر ظاهری نیز تفاوت های قابل توجهی با انواع مرغوب پروتز ها دارا می باشند.

به همین دلیل

بهتر است که برای تهیه پروتز مو در صورت امکان از بهترین انواع پروتز مو استفاده کنید و تنها زمانی به خرید پروتز مو ارزان قیمت بپردازید که از عهده پرداخت هزینه انواع با کیفیت بر نمی آیید.

مزایای پروتز مو

پروتز مو برای افراد دارای مزیت هایی به شرح زیر است:

هزینه این روش در مقایسه با روش های دیگر که برای ترمیم موهای از دست رفته به کار می روند، کمتر است.

پروتز مو که در روش hrt استفاده می شود در مقایسه با پروتز موهای قدیمی ظاهری طبیعی تر دارند و از الیاف نانو ساخته می شوند که به این شکل به میزان بیشتری به زیبایی افراد کمک می کنند.

استفاده از

روش پروتز مو فاقد هر گونه درد و خونریزی است و نیازی به جراحت و جراحی ندارد و همچنین در این روش نیازی به بیهوش کردن افراد نیست که در این صورت عوارض بیهوشی و  جراحی برای افرادی که از این روش استفاده می کنند، وجود نخواهد داشت.

در پروتز مو

تار موهای استفاده شده از جنس نانو متناسب با رنگ، جنس و ضخامت موهای فرد تهیه می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند که به این شکل بیشتری شباهت را به موهای طبیعی فرد خواهند داشت.

پروتز مو یک روش غیر دائمی برای ترمیم موهای از دست رفته است و اشخاصی که از این روش استفاده می کنند، در صورتی که از نتیجه به دست آمده رضایت نداشته باشند، می توانند به حالت قبلی خود بازگردند.

کلام پایانی

خرید پروتز مو مردانه و زنانه در تهران و شهرستان ها مساله ای بود که برای شما عزیزان شرح دادیم.

در صورتی که می خواهید

این محصول را تهیه کنید ما به شما عزیزان خرید اینترنتی را توصیه می کنیم البته توجه کنید که برای خرید اینترنتی  باید تمامی ویژگی های محصول را مطالعه کنید تا محصول همان چیزی باشد که شما می خواهید.

در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با ما در مرکز موی ایندرا در ارتباط باشید و از سایر مقالات ما در این مجموعه استفاده کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!