تفاوت پروتز مو با کلاه گیس چیست؟

تفاوت پروتز مو با کلاه گیس
آنچه در این مقاله می خوانید!

پروتز مو به شکل کلی روشی است که در آن تارهای مویی مصنوعی به جای اینکه در داخل پوست سرکاشته شوند، در پروتز های نانو بسیار ظریف و مشبک قرار می گیرند و با استفاده از یک چسب مخصوص بر روی سر ثابت می شوند و در قسمت های بدون مو سر قرار می گیرند.

پروتز مو

روشی کاملا موقتی برای ترمیم موهای از دست رفته است که با نتیجه بسیار طبیعی همراه است و حالت غیر عادی و مصنوعی را ایجاد نمی کند.

جالب است بدانید که

پروتز مو زنانه دارای سوراخ های سوزنی شکل بوده و به دلیل بی رنگ بودن و نازکی به هیچ عنوان بر روی سر فرد دیده نمی شود.

اگر بخواهید

از پروتز مو بدون چسب استفاده کنید شگفتی بیشتر ی را حس می کنید. در این روش مو کاملا طبیعی بوده و گویی از زیر سر دوباره رشد کرده است.

نگران سن و سال خودتان هم نباشید، از فرد پیر گرفته تا جوان و حتی عزیزانی که به علت بیماری موهایشان را از دست داده اند میتوانند بدون عمل جراحی از پروتز مو در تهران و شهرستان ها بهره ببرند.

کلاه گیس چیست؟

کلاه گیس که به آن WIGS نیز گفته می شود، با روش پروتز مو جلو تور متفاوت است و یک روش کاملا مجزا است که در این روش موهای مصنوعی را که بر روی یک پارچه دوخته شده اند را با استفاده از کش مخصوص بر روی سر قرار می دهند و به این شکل موهای از دست رفته را تحت پوشش قرار می دهند.

به عبارت دیگر و به زبان ساده تر می توان گفت که کلاه گیس، یک کلاه است که با کمک مو پوشانده است.

10 مزیت پروتز مو چیست؟

پروتز مو تمام تور به شکل کلی دارای مزیت هایی به شرح زیر است:

  1. پروتز نتیجه ای طبیعی دارد و به زیبایی افراد کمک می کند
  2. هزینه مورد نیاز برای استفاده از این روش مناسب است
  3. پروتز مو بر اساس جنس، رنگ و ضخامت موهای شخص ساخته می شود
  4. با وجود ایتکه پروتز مو یک روش غیر دائمی است اما مدت زمان استفاده از آن زیاد است
  5. این روش هیچ محدودیتی برای افراد ایجاد نمی کند
  6. همه افراد اعم از تمامی بانوان و آقایان می توانند از پروتز مو استفاده کنند
  7. به کار گیری این روش فاقد هر گونه محدودیت سنی است
  8. روشی بازگشت پذیر است و در صورت ناراضی بودن شخص این امکان وجود دارد که فرد به حالت قبلی باز گردد
  9. پروتز مو برای افرادی که فاقد بانک مو هستند، میتوانند مورد استفاده قرار گیرد
  10. این روش برای تمامی افرادی که به دلایل مختلف ریزش مو دارند، می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

تفاوت پروتز مو با کلاه گیس

قطعا با خواندن مطالب تا اینجا خودتان پی برده‏اید که انواع پروتز مو بسیار فراتر از کلاه گیس است.

در کلاه گیس الیاف پلاستیکی و مصنوعی استفاده می شود درحالی که ترمیم مو hrt از موهای 100 درصد طبیعی استفاده می کنند.

تنوع آرایش و پیرایش موهای پروتز مو برای آلوپسی همانند تارموهای واقعی می باشد. اما در مدل کلاه گیس حالت عروسکی و مصنوعی به خود می گیرد.

بر اساس

تجربیات پروتز مو هزینه تعویض 2 الی 3 ماهه کلاه گیس علاوه بر سرسام آور بودن، خسته کننده می باشد ولی اگر در مرکز موی ایندرا خرید پروتز مو انجام داده و با رعایت آموزش هایی که به شما داده می شود، بیشتر از 2 سال آسوده خاطر می باشید.

با وجود اینکه

پروتز را که با چسب های مخصوص بر روی سر ثابت نگه می دارند، اما براساس نیاز و سلیقه مشتریان در هر نقطه از سر آن را پوشش می دهند.

استفاده از روش پروتز مو در مقایسه با روش کلاه گیس، نتیجه بسیار طبیعی تری دارد و استفاده از آن بسیار مناسب تر از روش کلاه گیس است.

پروتز مو بهتر است و یا کلاه گیس؟

اگر در بین استفاده از روش کلاه گیس و پروتز مو  با کلیپس تردید دارید، باید بگوییم که روش پروتز مو در مقایسه با روش کلاه گیس  بسیار بهتر و رضایت بخش تر است زیرا این روش همان طور که در بخش های فوق مطرح شد، مزیت های بیشتری در مقایسه با کلاه گیس دارد.

اما

با این وجود بهتر بودن هر یک از این روش را شرایط افراد مختلف تعیین می کند و ممکن است که با وجود تمامی مزیت های پروتز مو، بر اساس شرایط اشخاص، روش کلاه گیس برای آنها بهتر باشد.

پس اگر قصد استفاده از هر یک از این دو روش را دارید، بهتر است که بر اساس شرایط خود و با مشورت پزشک یکی از این دو روش را انتخاب کنید.

بهترین جایگزین پروتز مو و کلاه گیس چیست؟

افرادی که بر اساس شرایط خود تمایل به استفاده از روش پروتز مو و کلاه گیس ندارند و مایلند که از روش های دیگر استفاده کنند، می توان بهترین جایگزین این روش ها را برای آنها روش کاشت مو در نظر گرفت.

زیرا

روش کاشت مو یک روش دائمی است که در آن از موهای طبیعی فرد استفاده می شود و نتیجه آن طبیعی ترین حالت ممکن را دارد.

مزایای

روش کاشت مو باعث شده است تا بسیاری از افراد ترمیم مو به روش پروتز مو و یا کلاه گیس را کنار بگذارند و از روش کاشت مو که جدیدترین روش ترمیم مو است، استفاده کنند.

پس اگر

به هر دلیل روش پروتز مو و یا کلاه گیس برای شما بر اساس شرایطتان قابل استفاده نیست و تصمیم دارید از روش های دیگری استفاده کنید، سعی کنید که از روش کاشت مو بهره مند گردید.

بهترین مرکز برای پروتز مو در تهران

چنانچه به دنبال یک مرکز پوست و مو معتبر هستید و قصد دارید که پروتز مو در تهران انجام دهید، می توانید مرکز موی ایندرا را برای انجام پروتز مو انتخاب کنید. این مرکز سابقه بسیار زیادی در ترمیم مو دارد و در صورتی که به آن مراجعه کنید، از عملکرد خود پشیمان نخواهید گشت.

یکی از

بهترین کلینیک هایی که در تهران برای استفاده از کلاه گیس، پروتز مو و یا حتی سایر روش های ترمیم مو مانند: کاشت مو می توانید به آن مراجعه کنید و از خدمات آن بهره مند گردید،

مرکز موی ایندرا است که در این مرکز تمامی امور ترمیم مو با نظارت بهترین پزشکان انجام می شود و در صورت مراجعه به این مرکز تخصصی می توانید نتیجه ای رضایت بخش و موفقیت آمیز دریافت کنید.

در نتیجه اگر مایل به مراجعه به این مرکز هستید، با مرکز موی ایندرا در تماس باشید و برای دریافت نوبت ویزیت اقدام کنید.

کلام پایانی

تفاوت پروتز مو با کلاه گیس مطلبی بود که به شرح آن در مرکز موی ایندرا پرداختیم و شرایط آن را برای شما عزیزان تحت بررسی قرار دادیم. اگر تمایل دارید که به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با پروتز مو و کلاه گیس بپردازید، می توانید از سایر مقالات درج شده در وب سایت مرکز موی ایندرا در این رابطه بهره ببرید و اطلاعات خود را افزایش دهید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!