ترمیم و پروتز مو عمده

پروتز مو عمده
آنچه در این مقاله می خوانید!

در صورتی که قصد داشته باشید برای خرید ترمیم مو در تهران اقدام کنید، می توانید از مرکز موی ایندرا پروتز مو را به شکل عمده خریداری کنید. مرکز موی ایندرا یکی از بهترین و قدیمی ترین کلینیک های ترمیم مو است که امور مختلف پوست و مو را برای متقاضیان انجام می دهد و در کنار خدمات خود امکان خرید ترمیم مو عمده را نیز فراهم کرده است.

هزینه ترمیم مو عمده

در رابطه با هزینه ترمیم مو به شکل عمده باید اشاره کنیم که مبلغ مورد نیاز برای تهیه پروتز مو به صورت عمده بستگی به عوامل مختلفی دارد و باید در ابتدا این عوامل مشخص شوند تا هزینه مورد نیاز برای شما تعیین گردد. از جمله مهم ترین مسائل در این زمینه نیز می توان به 3 مورد زیر اشاره کرد:

1) نوع پروتز مو

پروتز مو همان طور که میدانید دارای انواع مختلفی است و در سایز های مختلف، مدل های متنوع و همچنین با برند های مختلف در بازار وجود دارد که کیفیت آن در هزینه خرید عمده موثر است.

بنابراین باید در ابتدا نوع پروتز مویی که قصد تهیه آن را دارید مشخص کنید تا بتوانید از هزینه مورد نیاز برای خرید آن آگاه شوید.

2) مرکز خرید پروتز مو

برای خرید ترمیم موی عمده مراکز بسیار زیادی در شهر وجود دارند که مرکز و یا فروشگاهی که برای خرید پروتز مو انتخاب می کنید در هزینه موثر است زیرا قیمت این محصول در مراکز مختلف یکسان نیست.

3) تعداد پروتز مو

تعداد پروتز مویی که به شکل عمده خریداری کنید نیز در هزینه تاثیر خواهد داشت. معمولا در حین خرید محصولات مختلف به شکل هر چه تعداد محصول افزایش پیدا کند هزینه کاهش می یابد.

بنابراین اگر تعداد پروتز های بیشتری را به شکل عمده خریداری کنید باید هزینه کمتری را بپردازید.

ترمیم مو به روش پروتز مو

ترمیم مو به روش پروتز مو به این شکل است که در آن از الیاف موی مصنوعی و یا تار موی طبیعی در داخل یک لایه توری قرار داده می شوند و  سپس بر روی پوست سر چسبانده می شوند.

پروتز مو در واقع یک روش موقتی برای ترمیم مو محسوب می شود و بیشتر برای انجام امور موقت مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان مثال:

بازیگران که دائما برای بازی کردن در فیلم های مختلف باید حالت های مویی متفاوتی داشته باشند بیشتر از سایر افراد از پروتز مو استفاده می کنند. علاوه بر آن کسانی که بخواهند برای مدت چند روز و یا چند هفته حالت موهای خود را تغییر دهند، می توانند از پروتز مو استفاده کنند.

اما با این وجود بسیاری از افراد معمولی نیز به دلیل طاسی سر و ریزش مو از پروتز مو به عنوان روشی برای ترمیم مو استفاده می کنند و ظاهر موهای خود را تغییر می دهند.

مزایای ترمیم مو عمده

در صورتی که برای ترمیم مو از ترمیم مو عمده استفاده کنید بارز ترین مزیت آن برای شما این است که قیمت بسیار مناسب تری برای تهیه پروتز مو می پردازید. با خرید ترمیم مو عمده می توانید پروتز مو را با کیفیت بسیار مناسب و عالی در قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

کلام پایانی

ترمیم مو عمده را در این مطلب برای شما عزیزان بررسی کردیم. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید، با مرکز موی ایندرا تماس بگیرید و اطلاعات خود را در این رابطه افزایش دهید.

همچنین می توانید از سایر مقالات درج شده در وب سایت در رابطه با پروتز مو نیز استفاده کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!