ترمیم و پروتز مو در کرج

ترمیم مو در کرج
آنچه در این مقاله می خوانید!

بهترین مرکز ترمیم یا پروتز مو در کرج کجا است؟ متاسفانه دلایلی که باعث ریزش مو در بانوان و آقایان می شوند، امروزه در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده اند و به همین دلیل تعداد افراد بیشتری در جامعه دچار ریزش مو و یا طاسی سر شده اند.

به عنوان مثال: آلودگی آب و هوا در کلان شهر های کشور از جمله مهم ترین مسائلی هستند که اشخاص را دچار ریزش مو می کند.

تمامی این مسائل می توانند باعث افزایش ریزش مو در بانوان و آقایان شوند و علتی باشند برای اینکه مردم جامعه به استفاده از انواع روش های ترمیم مو نیاز پیدا کنند.

ترمیم مو در کرج توسط کلینیک های زیبایی بسیاری صورت می گیرد که افراد ساکن شهر کرج می توانند برای پروتز مو اقدام کنند.

شهر کرج یکی از کلان شهر های ایران است که بعد از تهران جمعیت بسیار زیادی در این شهر ساکن هستند و با توجه به جمعیت زیاد این شهر میزان تقاضا برای ترمیم مو در کرج بسیار زیاد است.

ترمیم مو در کرج

4 روش نوین پروتز مو

به صورت کلی ترمیم مو در تهران برخلاف ترمیم مو در کرج به شیوه های نوینی از قبیل انجام می شود.

1) ترمیم مو به روش hrt

در این نوع از ترمیم مو هیچ نیازی به انجام عمل جراحی نمی باشد و در این روش از بانک موی افراد استفاده نمی شود. بلکه به جای استفاده از بانک مو از موهای هم جنس و هم رنگ افراد برای ترمیم موهای آنها استفاده می شود.

این موها بر روی پوست سر و یا در لا به لای موها و یا بر روی سر نصب می شوند. با استفاده از ترمیم مو به روش hrt شخص می تواند به راحتی به انجام کارهای روزمره خود رسیدگی کند.

این روش یکی از بهترین و پر طرفدار ترین روش های پروتز مو در کرج به حساب می آید.

2) ترمیم مو به روش مایکروپوینت

از دیگر روش های ترمیم مو روش مایکروپوینت است که در آن از تکنیکی به نام cyber hair استفاده می شود که با استفاده از این تکنیک الیاف مصنوعی توسط کلاه گیس و یا اکستنشن بر روی سر قرار می گیرند. همچنین در این روش 4 تار مویی در یک رشته مو ترکیب می شوند و در نتیجه این گونه موها پر تر دیده می شوند.

3) ترمیم مو به روش prp

در روش ترمیم موی prp از پلاسمای غنی شده افراد برای پروتز مو استفاده می شود که در این روش از بافت های مو قبل از ترمیم مو به خوبی محافظت می شود.

عده ای می پندارند که این روش برای بدن مضر است ، اما در این خصوص لازم به ذکر است که این روش برای فولیکول های مو مفید می باشد.

برای ترمیم مو  در صورت وجود تجهیزات لازم برای این روش، می توان برای ترمیم مو از این روش استفاده کرد.

4) ترمیم مو به روش فرنچ لس

برای ترمیم مو به روش فرنچ لس یا از موهایی که به صورت صد در صد طبیعی هستند استفاده می شود و یا از موهای مصنوعی که در این روش موها بر روی تورهایی که به نام های فرنچ لس و یا دویچلس معروف هستند، قرار می گیرد.

این تور ها به صورت غیر قابل رویت می باشند که ظاهری بسیار زیبا و طبیعی را به سر می دهد.

بهترین روش ترمیم مو
بهترین روش ترمیم مو

پروتز مو در کرج برای چه کسانی مناسب است؟

خوشبختانه پروتز مو ارزان در کرج برای تمامی افرادی که از بانک موی مناسبی برخوردار نباشند، قابل استفاده است و تمامی این افراد می توانند از این روش برای ترمیم موهای خود استفاده کنند.

علاوه بر آن

ترمیم مو در کرج برای تمامی هموطنان عزیز کرجی که دارای مشکلات خود ایمنی هستند نیز مناسب می باشد و اشخاصی که به علت عوارض شیمی درمانی و پرتو درمانی دچار ریزش مو شده اند نیز می توانند از این روش برای ترمیم موهای خود استفاده کنند.

بهترین روش ترمیم مو در کرج کدام است؟

معمولا اشخاصی که قصد دارند ترمیم مو در کرج انجام دهند، می خواهند بدانند که بهترین روش برای ترمیم مو در کرج کدام است. در پاسخ به این سوال باید گفت که بهترین روش برای ترمیم مو در کرج روش hrt است.

روش hrt برای تمامی افراد مناسب است و حتی کودکان نیز می توانند از این تکنیک بهره ببرند.

کاشت موی hrt نیازی به جراحی ندارد و در آن از بانک موی فرد استفاده نمی شود. نتیجه این روش کاملا طبیعی است و در این روش از تار موهایی نظیر تار موهای طبیعی فرد استفاده می شود.

بهترین کلینیک زیبایی در کرج

یکی از بهترین کلینیک هایی که ساکنین تهران و کرج برای ترمیم مو می توانند انتخاب کنند، مرکز موی ایندرا است که یک مرکز تخصصی در زمینه کاشت مو و ترمیم مو است که از سابقه کاری بیش از 18 سال برخوردار است.

در مرکز موی ایندرا می توانید تمامی امور ترمیم مو را با استفاده از تخصص و مهارت پزشکان و بهره بردن از روش های جدید پروتز مو انجام دهید و از نتایج حاصل از ترمیم موی خود لذت ببرید.

کلام پایانی

با در نظر گرفتن تمامی مطالبی که در خصوص پروتز مو در کرج برای شما عزیزان شرح دادیم، توصیه می کنیم که در ابتدا مرکز مناسب برای ترمیم مو و روش مناسب برای ترمیم کردن موها را در نظر بگیرید و سپس برای انجام این کار اقدام کنید.

** در انتهای این مطلب لازم به ذکر است که اگر برای ترمیم مو در کرج  شیوه نوین و مناسبی را پیدا نکردید، می توانید به شهر تهران که دارای فاصله بسیار کمی از کرج است، مراجعه کنید و برای پروتز مو در تهران اقدام کنید. در صورت مراجعه به تهران از انواع روش های جدید ترمیم مو می توانید استفاده کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!