ترمیم مو در شمال تهران

ترمیم مو در شمال تهران
آنچه در این مقاله می خوانید!

ترمیم مو در تهران معمولا از سوی ساکنین شمال تهران یعنی مناطق: قیطریه، زعفرانیه، سعد آباد، ولنجک و …. درخواست می شود.

برای این عزیزان مهم است که برای ترمیم کردن موهای خود با روش های مختلف یک مرکز مناسب پیدا کنند که فاصله چندانی با محل سکونت آنها نداشته باشد و از طرف دیگر کیفیت ارائه خدمات آن مناسب باشد.

با ما همراه باشید تا در مورد نحوه اخذ نوبت و جدیدترین روش های ترمیم مو اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

ترمیم مو در شمال تهران

بهترین مرکز ترمیم مو در شمال تهران

مرکز موی ایندرا که در محله شهرک غرب تهران قرار گرفته است از فاصله بسیار کمی با مناطق شمال تهران برخوردار است که به راحتی می توان از مناطق شمالی تا شهرک غرب رفت و آمد کرد؛

بنابراین

می توان گفت مرکز موی ایندرا با قرار گرفتن در مرکز تهران نه تنها برای ساکنین شمال تهران یک گزینه مناسب است بلکه ساکنین سایر محله های تهران نیز میتوانند به این محله رفت و آمد کنند.

مرکز موی ایندرا

از بهترین و با تجربه ترین مراکز مو در تهران است که کیفیت ارائه خدمات آن بسیار بالا است و بهترین پزشکان در این مجموعه فعالیت دارند که با انجام امور مورد نظر در آن نتیجه بسیار مناسبی دریافت خواهید کرد.

نحوه اخذ نوبت جهت انجام ترمیم مو به چه شکل است؟

برای اخذ نوبر جهت انجام ترمیم مو به روش‌های کاشت مو، پروتز مو، مزوتراپی شما می‌توانید به شکل تلفنی یا آنلاین و حضوری اقدام کنید.

در حالت آنلاین شما می‌توانید به قسمت تماس با ماد در سایت مراجعه کرده و فرم مربوطه را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

جدیدترین روش ترمیم مو چیست؟

برخلاف روش‌های پیوند سنتی، Smart PRP از بافت خود بدن برای تحریک فولیکول‌های تازه استفاده می‌کند که نشان‌دهنده نرخ بقای پیوند فولیکول مو است. 

در طول پنج سال گذشته، بیماران ریزش مو به درمان‌های جدیدتر و جایگزین مانند PRP برای درمان روی آورده‌اند.

روش های ترمیم مو بدون جراحی چیست؟

مزوتراپی، PRP، GFC و سلول‌درمانی بنیادی از جمله درمان‌های غیرتهاجمی رشد مو هستند که محبوب هستند و اغلب همراه با سایر داروها و درمان‌ها استفاده می‌شوند. درمان ریزش مو بدون جراحی روشی بدون درد برای رشد مجدد مو است.

بهترین سن برای ترمیم مو چه سنی است؟

بیماران 70 ساله و بالاتر روش های موفقیت آمیزی داشته اند. افراد 30 ساله ای که طاسی الگوی مردانه یا زنانه را تجربه می کنند نیز می توانند با موفقیت درمان شوند. حتی بیماران جوانتر ممکن است کاندید شوند، اما باید به صورت محافظه کارانه مدیریت شوند

سخن پایانی

ترمیم مو در شمال تهران را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم تا در صورتی که قصد انجام این کار را دارید، امکان استفاده از خدمات مرکز موی ایندرا را داشته باشید و نتیجه خوبی از ترمیم مو دریافت کنید.

به یاد داشته باشید که

ترمیم موهای ریخته شده باید زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام شود تا نتیجه خوبی داشته باشد و تخصص و مهارت پزشک به میزان زیادی در نتیجه حاصل از ترمیم مو موثر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در مرکز موی ایندرا در ارتباط باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!