ترمیم مو برای لوپوس

ترمیم مو برای لوپوس
آنچه در این مقاله می خوانید!

ترمیم مو برای لوپوس یکی از روش هایی است که افراد قبل از کاشت مو انجام میدهند که کاری بسیار عاقلانه است.

از این رو ما قصد داریم که بیشتر درباره این روش ترمیم مو صحبت کنیم تا اطلاعات خود را در این زمینه کام کنید. پس با ما همراه باشید.

لوپوس چیست؟

در جواب پرسش لوپوس و آلوپسی چیست می توان گفت که لوپوس همانند آلوپسی یک بیماری خود ایمنی است که پوست و مفاصل را درگیر کرده و سبب التهاب آن ها میشود و لوپوس جزء بیماری های ژنتیکی است که بیشتر بر روی زنان دیده میشود.

یکی از

نشانه های لوپوس ریزش مو است که بر اثر التهاب  در پوست سر رخ میدهد و ممکن است به علت آسیب رسیدن بر فولیکول موها ریزش موی لوپوس ریزشی دائمی باشد که تنها روش درمان آن ترمیم مو برای لوپوس است.

برای ریزش موی بدن و سر شدید ناشی از لوپوس تا کنون درمانی وجود ندارد و نمیتوان از طریق دارو  شاهد رشد مجدد موها بود اما  افراد فکر میکنند میشود از طریق درمان کاشت مو برای لوپوس این مشکل را برطرف کرد و شاهد رشد طبیعی موها شد.

اما باید به این نکته توجه داشت که

لوپوس همانند ایکتیوز پوست را درگیر کرده و حساس میکند بنابراین امکان برداشت فولیکول و کاشت مجدد بر پوست حساس لوپوس وجود ندارد.

بنابراین

افراد  باید به دنبال روش دیگری برای درمان مشکل خود باشند که اینکار را میتوانند بدون نگرانی از طریق ترمیم مو برای لیکن پلان و لوپوس  انجام دهند توجه داشته باشید که روش های درمان آلوپسی برای بیماری لوپوس مناسب نمی باشد

درمان ریزش مو برای لوپوس

همانطور که گفته شد تنها راه حل درمان برای ریزش مو ناشی از لوپوس  استفاده از روش ترمیم مو  می باشد که در کلینیک های تخصصی ترمیم مو میتوان از آن ها استفاده کرد ترمیم مو برای پسوریازیس میتواند بدون نیاز به برداشت فولیکول های فرد و  کاشت مجدد آن ها بر نقاط خالی از موی سر رشد مجدد موها به همراه داشته باشد.

اینکار را از طریق  استفاده از موهای طبیعی از سر چیده شده و کاشت آن ها بر پروتز شبیه سازی شده با پوست سر افراد انجام میدهد.

ترمیم مو برای آلوپسی و لوپوس روشی عالی برای عزیزانی است که فولیکول های لازم را برای درمان کاشت ندارد و یا به هر دلیلی  مخاطب مناسبی برای کاشت مو نیستند.

این روش

بدون نیاز به بی هوشی و بی حسی و هیچگونه جراحی موهای از چیده مطابق با موهای اصلی افراد را فراهم میکند و سپس با کاشت آن ها بر پروتز و نصب آن بر سر  جلوه طبیعی مو را به چهره افراد میدهد.

پروتز مو برای آلوپسی و ترمیم مو برای سوختگی پس از طی مراحل اولی ساخته شده از مواد طبیعی و نانو می باشد که باید  مطابق با سایز سر هر فردی تهیه شود برای استفاده از ترمیم مو مهم ترین قدم انتخاب کلینیک می باشد تا با مبتدی بودن ظاهری مصنوعی را برای افراد ایجاد نکنند.

یکی از بهترین

کلینیک های ترمیم مو در حال حاضر ترمیم موی ایندرا می باشد که توانسته است با به کار گیری عالی ترین مواد اولیه بهترین نتایج را برای افراد داشته باشد زیرا طبیعی ترین حالت مو را میتوان در کلینیک  مرکز موی ایندرا دریافت کرد

ترمیم مو لوپوس

 7 مزیت پروتز مو برای بیماران لوپوس

اشخاصی که به بیماری لوپوس مبتلا هستند، در صورتی که پروتز مو انجام دهند، از مزیت های ذکر شده در قسمت زیر بهره مند می گردند:

  1. با استفاده از این روش اشخاص می توانند فعالیت روزانه خود را به خوبی انجام دهند
  2. این روش فاقد نیاز به عمل جراحی است و از درد و خونریزی در آن خبری نمی باشد
  3. پروتز مو هزینه بسیار مناسبی دارد و بسیار مقرون به صرفه است
  4. امکان انجام این روش برای هر کدام از بخش های سر وجود دارد
  5. نتیجه حاصل از آن طبیعی است
  6. دراین روش امکان رنگ کردن موها و پیرایش مو وجود دارد
  7. تراکم مو در پروتز مو قابل تعیین توسط خود شخص می باشد
  8. و…

ماندگاری پروتز مو چه قدر است؟

همان طور که در قسمت های فوق اشاره شد، پروتز مو یک روش دائمی مانند کاشت مو نیست و از آن به عنوان یک روش نیمه دائمی یاد می شود بنابراین اشخاصی که دارای بیماری لوپوس هستند و می خواهند پروتز مو انجام دهند باید آگاه باشند که با به کار گرفتن این تکنیک ترمیم مو نیاز به ترمیم پروتز مو پیدا می کنند.

به صورت کلی

پروتز مو دارای عمر مفیدی در حدود 10 الی 15 ماه است که البته این مدت زمان بر اساس مراقبت های فرد از پروتز مو می تواند کم و یا زیاد شود و پس از آن اشخاصی که می خواهند باز هم پروتز مو داشته باشند باید برای ترمیم آن اقدام کنند.

ترمیم مو برای لوپوس

 ترمیم مو برای لوپوس در ترمیم موی ایندرا تنها نیازمند یک جلسه می باشد و افراد در کوتاهترین زمان شاهد نتیجه درمان خود میشوند .

در این کلینیک انتخاب مدل موها و همچنین رنگ و جنس مو وجود دارد و افراد طبق سلیقه خود میتوانند  ظاهر موی خود را انتخاب نمایند  و به علت  صد در صد طبیعی بودن موها و ظرافت بالای به کار گرفته شده در درمان امکان هیچگونه تشخیص برای دیگران وجود ندارد و ظاهر فرد کاملا طبیعی نمایان میشود.

این روش

که هیچگونه آسیبی به همراه ندارد نیازمند هیچگونه مراقبتی نیز نمی باشد بنابراین افرادیکه لوپوس را تجربه کره اند با انتخاب مرکز موی ایندرا میتوانند درمان خوبی را داشته باشند.

سخن پایانی

همان طور که در مطالب ذکر شده در این مقاله مشاهده کردید، امکان کاشت مو برای لوپوس وجود ندارد و افرادی که با این بیماری مواجه هستند باید از روش های دیگر ترمیم مو مانند: پروتز مو استفاده کنند.

در نتیجه

اگر با بیماری لوپوس مواجه هستید و قصد دارید که ترمیم مو انجام دهید، در صورت تمایل به استفاده از روش پروتز مو، در ابتدا اطلاعات کافی در خصوص این روش برای ترمیم مو جمع آوری کنید و با دریافت اطلاعات کافی برای ترمیم موهای خود به این روش اقدام نمایید تا مبادا از نتیجه ترمیم موهای خود پشیمان گردید.

در صورت کسب اطلاعات بیشر در مورد تفاوت کاشت مو با پروتز مو و همچنین آلوپسی آره آتا و آلوپسی یونیورسال میتوانید همه روزه حتی روزهای تعطیل با کارشناسان مرکز موی ایندرا ارتباط برقرار فرمایید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!