ترمیم موی مش شده

آنچه در این مقاله می خوانید!

آیا قصد دارید که موهای مش شده خود را ترمیم مو کنید؟ چگونه می توان به ترمیم موی مش شده پرداخت؟

چنانچه می خواهید که پاسخ این پرسش ها را بدانید، اندکی از وقت خود را با ما در مرکز موی ایندرا بگذرانید تا به شما عزیزان روش هایی را برای ترمیم موهای مش شده آموزش دهیم.

معمولا بانوان با هدف زیبا کردن موهای خود، برای مش کردن مو اقدام می کنند، غافل از اینکه مش کردن مو برای سلامتی موها مضر است و در بیشتر مواقع بانوان پس از مش کردن موهای خود با دفرمه شدن موها مواجه می شوند که مشکل سوختگی مو، زبر شدن مو، بد شکل موها و … از جمله مشکلاتی هستند که بر اثر مش کردن مو در بسیاری از بانوان پدیدار می شود و به همین دلیل استفاده از راهکاری برای برطرف کردن این مشکلات برای آنها حائز اهمیت است.

روش های ترمیم موی مش شده

معمولا در چنین مواقعی از روش ترمیم موی مش شده استفاده می شود که این روش کمک بسیار زیادی به آسیب های وارد شده به موی مش شده می کند.

ترمیم موی مش شده را با روش های مختلف خانگی و یا روش های مخصوصی که در آرایشگاه ها و کلینیک های پوست و مو انجام می شوند، می توان انجام داد که این روش ها به شرح هستند:

1) روش های خانگی

اگر می خواهید که موهای مش شده و آسیب دیده خود را با ترمیم مو به روش خانگی ترمیم کنید و آسیب های ایجاد شده در آن را از بین ببرید و یا آن ها را کاهش دهید، می توانید از ماسک موی تخم مرغ، روغن نارگیل، روغن بادام، روغن آلوئه ورا، روغن رزماری و… استفاده کنید.

هر یک از این روغن ها و یا ماسک تخم مرغ تاثیر زیادی در برطرف شدن آسیب های ایجاد شده در مو دارند و در این زمینه بسیار موثر واقع می شوند.

چنانچه قصد دارید از روش های خانگی برای ترمیم مو نقطه ای استفاده کنید به یاد داشته باشید که این روش ها در طول زمان و در مدت زمان طولانی نتیجه بخش واقع می شوند. با این وجود باید از هر یک از این روش ها به مدت طولانی و مداوم استفاده کنید تا نتیجه حاصل از انها را مشاهده کنید.

همچنین باید اشاره کنیم که بهتر زمان برای استفاده از این روغن ها و ماسک تخم مرغ، پیش از حمام است و باید قبل از حمام به مدت نیم ساعت الی 45 دقیقه موهای خود را به یکی از آنها آغشته کنید و سپس به حمام رفته و موهای خود را با شامپو بشویید.

2) پروتئینه مو

پروتئینه مو روشی است که باید آن را در آرایشگاه ها و یا کلینیک های پوست و مو زیر نظر متخصصین انجام این کار انجام داد تا عوارضی برای اشخاص ایجاد نشود و مراحل به خوبی طی شوند.

پروتئینه مو یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن آسیب های وارد شده به موی مش شده است که در صورت استفاده از این روش تاثیرات آن را به شکل آنی دریافت می کنید و شاهد نتیجه بسیار موفقیت آمیز آن خواهید بود.

در این روش از پروتئین های مورد نیاز برای مو استفاده می شود که این مواد پروتیئنی با استفاده از حرارت به ساقه های مو وارد می شوند و پس از طی شدن مراحل پروتیئنه، موها بسیار صاف، براق، نرم، لخت و زیبا می شوند.

این روش امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و بانوان زیادی از این روش استفاده می کنند.

نتیجه حاصل از این روش در صورت خوب بودن کیفیت مواد استفاده شده، تا مدت های زیادی در حدود 4 الی 6 ماه باقی می ماند.

3) مزوتراپی مو

روش دیگری که از آن برای ترمیم موهای مش شده میتوان استفاده کرد، مزوتراپی مو است که این روش به شکل کم تهاجمی انجام می شود و در این روش مواد مورد نیاز برای مو، با استفاده از سوزن های مخصوصی به پوست سر وارد می شوند و باعث بهبود یافتن وضعیت موها می گردند.

این روش نیز امروزه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد و نتیجه قابل قبولی را ارائه می دهد.

ترمیم موی مش شده

بهترین روش برای ترمیم موی مش شده

از میان روش های ذکر شده در قسمت فوق می توان گفت که پروتئینه مو، بهترین روش برای برطرف کردن آسیب های وارد شده به مو بر اساس مش کردن مو است. زیرا این روش نتیجه آنی دارد و برای دریافت نتیجه حاصل از آن نیازی نیست تا مدت زمان مشخصی را صبوری کرد بلکه به محض پایان یافتن عملیات مربوط به پروتئینه می توان از مزایای آن بهره مند شد.

پس در صورتی که قصد دارید موهای خود را ترمیم کنید، ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که برای پروتئینه کردن موهای خود اقدام کنید و می توانید این روش را در مرکز موی ایندرا در تهران و با نظارت متخصصین ما در این کلینیک انجام دهید و نتیجه رضایت بخشی دریافت نمایید.

9 مزیت پروتئینه مو چیست؟

پروتئینه کردن مو دارای مزایای بسیار زیادی است که مهم ترین آنها به شرح زیر هستند:

  1. برطرف کردن نیاز موها به پروتئین
  2. تامین مواد مورد نیاز برای مو
  3. برطرف کردن آسیب های وارد شده به مو
  4. از بین بردن زبری مو و موخوره
  5. صاف و لخت کردن موها
  6. براق شدن موها
  7. افزایش زیبایی مو در کنار درمان و ترمیم انها
  8. ماندگاری و دوام مناسب
  9. امکان استفاده از این روش برای تمامی افراد و بدون محدودیت سنی و جنسی
  10. و…

کلام پایانی

همکاران ما در مرکز موی ایندرا سعی بر آن داشتند که با تهیه مقاله ای در رابطه با ترمیم موی مش شده به شما عزیزان کمک کنند تا به بهترین شکل ممکن بتوانید به ترمیم موهای خود بپردازید و مشکلات ایجاد شده در موهای خود را از بین ببرید.

در پایان این مقاله به شما عزیزان توصیه می کنیم که تا حد ممکن از دکلره مو برای رنگ کردن موهای خود استفاده نکنید تا از آسیب های آن در امان باشید و در صورتی که با مشکلات ناشی از آن مواجه شدید، حتما از روش های ترمیم مو یا پروتز مو استفاده کنید تا مشکلات مو کاهش پیدا کند و تحت کنترل واقع شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایر مقالات درج شده در وب سایت مرکز موی ایندرا استفاده کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!