ترمیم موی تکه ای

ترمیم مو تکه ای
آنچه در این مقاله می خوانید!

یکی از روش های ترمیم مو را می توان پروتز مو تیکه ای در نظر گرفت که به این روش ترمیم موی hrt نیز می گویند. ترمیم موی hrt به عنوان تنها روش  پروتز مو به صورت تیکه ای در دنیا می شناسند.

در ترمیم موی تکه ای از بانک مو استفاده نمی شود و بنابراین اشخاصی که فاقد بانک مو هستند نیز می توانند از این تکنیک استفاده کنند. در این روش برای ترمیم موهای از دست رفته از تار موهای طبیعی که با جنس و رنگ و ضخامت موهای فرد مورد نظر همخوانی داشته باشد، استفاده می شود.

در ادامه با مرکز مو ایندرا همراه باشید.

مزایای ترمیم موی تکه ای

ترمیم مو به صورت تکه ای دارای مزیت های بسیار زیادی است که این مزایا را می توان به شرح زیر در نظر گرفت:

مهم ترین مزیت ترمیم مو به روش hrt این است که این روش فاقد نیاز به بانک مو است و تمامی افرادی که بانک موی مناسب ندارند نیز می توانند از این روش استفاده کنند.

از دیگر مزایای پروتز مو تیکه ای امکان انجام آن به صورت تکه ای است و اشخاص می توانند تنها در بخش هایی از سر که دچار ریزش مو هستند، ترمیم مو را انجام دهند و نیازی نیست که حتما تمامی قسمت های سر را درگیر کنند.

پروتز مو تیکه ای فاقد محدودیت جنسی و سنی است  و تمامی بانوان و آقایان می توانند از این روش برای ترمیم موهای خود استفاده کنند و زیبایی از دست رفته خود را مجداا به دست آورند.

در ترمیم موی hrt خط رویش مو و خط فرق به خوبی ترمیم می شود و از این نظر نیز هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

ترمیم مو به روش hrt فاقد عوارض جانبی است و عزیزان می توانند با خیال آسوده برای ترمیم موهای خود با استفاده از این روش اقدام کنند.

پروتز مو تیکه ای در یک جلسه قابل انجام است و نیازی به مراجعه متعدد برای ترمیم مو ندارد که این موضوع را نیز می توان به عنوان یکی از مزایای آن در نظر گرفت.

ترمیم موی تکه ای به مراقبت های بسیار کم و اندکی بعد از ترمیم نیاز دارد که در این صورت شرایط را برای اشخاص آسان تر می کند.

ترمیم مو تکه ای

بهترین کاندید ها برای ترمیم مو چه کسانی هستند؟

همان طور که از نام این روش پیدا است، ترمیم مو در مرکز تهران برای افرادی مناسب است که دچار ریزش مو به صورت تکه ای شده اند. به عبارت دیگر افرادی که دارای طاسی سر از نوع سکه ای هستند و تنها بخشی از سر آنها دچار ریزش مو می شود، می توانند از این تکنیک استفاده کنند.

همچنین اشخاصی که دارای بانک موی مناسب برای کاشت مو نیستند نیز می توانند از پروتز مو تکه ای بهره مند گردند و از مزایای این روش برخوردار شوند.

علاوه بر آن اشخاصی که دارای شرایط ذکر شده در قسمت زیر باشند نیز می توانند به عنوان بهترین کاندیدا برای ترمیم موی تکه ای در نظر گرفته شوند:

  1. اشخاصی که تمایل به برداشت مو از بانک مو ندارند.
  2. اشخاصی که نمی خواهند تمامی قسمت های سر خود را به ترمیم مو درگیر کنند.
  3. اشخاصی که نمی خواهند مدت زمان زیادی برای دریافت نتیجه ترمیم مو صبوری کنند.
  4. و …
بهترین کاندید ها برای ترمیم مو چه کسانی هستند؟

مراقبت های بعد از ترمیم مو

همان طور که می دانید پس از هر تکنیکی که برای زیبایی به کار می رود، باید مراقبت هایی انجام گردد تا بهبودی شخص حاصل شود. ترمیم موهای نازک شده نیز به مراقبت هایی نیاز دارد تا نتیجه حاصل از پروتز مو رضایت بخش باشد.

خوشبختانه

بعد از پروتز مو تکه ای نیازی به مصرف دارو و قرص مخصوصی نیست اما مراقبت های دیگری را لازم دارد. زمانی که پروتز مو به صورت تکه ای انجام می دهید باید تا مدت زمان 48 ساعت بعد از پروتز مو از شست و شوی موهای خود خودداری کنید و در صورت بروز هر گونه نقص در پروتز مو به پزشک مورد نظر خود برای رفع نواقص مراجعه نمایید.

همان طور که می بینید مراقبت های بعد از پروتز مو بسیار جزئی و اندک هستند که این موضوع شرایط ترمیم مو را برای افراد راحت تر می کند.

مراقبت های بعد از ترمیم مو

سخن پایانی

دوستان عزیز در انتهای این مطلب باید به شما عزیزان یادآور شویم که بر اساس اطلاعاتی که در این مقاله در اختیارتان قرار دادیم برای ترمیم مو تکه ای اقدام کنید تا نتیجه موفقیت آمیز و رضایت بخشی را دریافت نمایید.

با در نظر گرفتن مزایا، مراقبت های مورد نیاز بعد از ترمیم موی تکه ای، روش انجام کار و ماهیت پروتز مو hrt که در این مقاله شرح داده شد، می توانید به خوبی در خصوص ترمیم مو تصمیم گیری کنید. در صورت نیاز به مشاوره نیز می توانید از همکاران ما در مرکز موی ایندرا کمک دریافت کنید و از آنها مشاوره بگیرید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!