ترمیم یا پروتز موی فیکس

ترمیم موهای های فیکس
آنچه در این مقاله می خوانید!

اگر می خواهید شناخت بهتری از ترمیم موهای فیکس داشته باشید، بهتر است در ابتدا با پروسه ترمیم مو آشنا شوید. قطعا روند کار کاشت مو را به خوبی می دانید. در کاشت مو نیاز است که فرد حتما بانک مو داشته باشد. اما متاسفانه افرادی هستند که فاقد بانک مو هستند.

برای این دسته افراد، ترمیم مو راه علاج است. با کمک ترمیم مو بخش های طاس و بدون مو به خوبی پوشش داده می شود.

در این روش، موهای مصنوعی یا حتی موهای طبیعی کاشته شده بر روی یک شبکه شبیه سازی شده، با دقت بسیار بر روی پوست سر قرار می گیرد. این شبکه با استفاده از کراتین های گیاهی اصل بر روی سر ثابت می ماند.

نکته مهم این است که برای هر قسمت از سر، که دچار بی مویی شده باشد، به راحتی می توان از ترمیم مو استفاده کرد. ترمیم موهای فیکس آلمان نیز از این نوع روش های ترمیم مو است.

با این تفاوت که در ترمیم موهای فیکس آلمان از موهای 100 درصد طبیعی استفاده می شود. در ادامه با ویژگی های ترمیم موهای فیکس در مرکز موی ایندرا بیشتر آشنا خواهیم شد.

ترمیم موهای فیکس چگونه انجام می شود؟
ترمیم موهای فیکس چگونه انجام می شود؟

ترمیم موهای فیکس چگونه انجام می شود؟

باید بدانید که این نوع از ترمیم ترکیبی از کاشت مو و سیستم های قدیمی ترمیم مو است. به این منوال که از یک لایه نانو و مشبک ساخته شده است.

با این ویژگی

برای نفوذ آب و هوا به راحتی راهی ایجاد می شود و پوست سر دچار بیماری های پوستی و قارچی نخواهد شد. احساسی که به شخص القا خواهد شد همانند داشتن موهای طبیعی انسان است.

پس از آزمایش و نمونه برداری از فرد

مویی همانند جنس و هم رنگ موی طبیعی شخص ساخته شده و کاشت می شود. زمانی که آماده شد این موها بر روی همان لایه کار گذاشته می شود و در نهایت توسط کراتینه های اصل بر روی پوست سر قرار می گیرد.

6 ویژگی ترمیم مو به روش فیکس

بدون شک انواع روش های ترمیم مو را در هر جایی می توان پیدا کرد. اما اگر به دنبال کاهش هزینه های کاشت مو و یا هزینه های پروتز مو سیلیکونی هستید، بهتر است در همان ابتدا انتخاب خود را براساس بررسی ها و تحقیقات انجام شده، منعطف کنید.

هر کدام

از روش های ترمیم مو دارای ویژگی های خاصی می باشد، اما ترمیم موهای فیکس اندکی پا را فراتر گذاشته است. برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

1) جنس پروتزهای ترمیم مو

جنس پروتزی که برای ترمیم مو استفاده می شود، بسیار مهم است. جنس نانو که در پروتزهای استفاده شده در ترمیم موهای فیکس آلمان بکار رفته است، باعث خواهد شد که آب و رطوبت به راحتی به کف سر برسد. این امر باعث خواهد شد که عفونت های قارچی به وجود نیاید.

از نظر علم روز دنیا

یعنی تنفس سر به خوبی انجام می شود. از سوی دیگر به راحتی می توان آن را شست و شو داد. حتی برای افرادی که در طول هفته از استخر خیلی استفاده می کنند، می توانند به راحتی ترمیم موی فیکس را انجام دهند.

شباهت با موی سر
شباهت با موی سر

2) شباهت با موی سر

اینکه فرد بعد از کاشت مو یا ترمیم مو یک ظاهر خوب و طبیعی داشته باشد، بسیار مهم است. به طور معمول در ترمیم مو به روش فیکس آلمان سعی شده است که موهای بکار رفته شباهت زیادی با موی سر ایرانی ها داشته باشد. هر چقدر که جنس موها طبیعی تر باشد بدون شک ظاهر و چهره شخص پس از ترمیم طبیعی جلوه می دهد.

3) جنس مو

گزینه مهمی که باعث برتری ترمیم مو فیکس شده است، استفاده از موهای طبیعی است. استفاده از موهای 100 درصد طبیعی در این روش، رغبت افراد را به ترمیم مو بیشتر کرده است.

4) قیمت ترمیم مو

شاید در نگاه اول قیمت ترمیم موهای فیکس اندکی گران باشد. اما اینگونه نیست. با یک حساب سر انگشتی متوجه خواهید شد که خود را از شر هزینه های مازاد آینده خلاص کرده اید.

زمانی که

از ترمیم موهای فیکس آلمان استفاده می کنید، تا چند سال متوالی نیازی به ترمیم مو ندارید. یکبار برای چند سال هزینه می کنید که این بسیار منطقی تر خواهد بود.

5) طول عمر ترمیم مو

از دیگر ویژگی های ترمیم مو به روش فیکس آلمان، طول عمر و دوام و ماندگاری بسیار آن است. زمانی که شما ترمیم مو را انجام می دهید، با مراقبت های پس از ترمیم می توانید برای چندین سال از آن لذت ببرید.

6) حالت پذیری مو

بدانید که زمانی ترمیم مو کیفیت خود را نشان می دهد که یک حالت زیبا و جذاب داشته باشد. این نوع دارای حالت پذیری بسیار خوبی است به نحوی که بدون سشوار و یا حتی ژل می توانید آن را به حالت های مختلف شکل دهید.

چرا مرکز موی ایندرا

مرکز موی ایندرا تخصصی ترین و به روز‌ ترین مرکز کاشت مو ، ترمیم مو (پروتز مو) و اسکالپ در ایران می باشد که با متد روز دنیا خدمات کاشت مو، پروتز مو و اسکالپ را برای آقایان، بانوان و علی الخصوص بیماران انجام می دهد.

ما بر این باوریم که با کیفیت عالی و همچنین هزینه مناسب میتوانیم رضایت شما عزیزان را جلب کرده و زیبایی را به شما هدیه دهیم. پس با ما همراه باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!