ترمیم موهای ریخته شده

ترمیم موهای ریخته شده
آنچه در این مقاله می خوانید!

ترمیم موهای ریخته شده به چه شکل است؟ چگونه می توان ترمیم مو های ریخته شده را انجام داد؟ افراد بسیار زیادی در سراسر جهان با مشکل ریزش مو مواجه هستند و از این مساله رنج می برند. این مساله نه تنها در میان آقایان بلکه در بانوان نیز رایج است و بسیاری از بانوان نیز ریزش مو را شاهد هستند.

اشخاصی که به ریزش مو و ضعف در موها دچار می شوند، می توانند قبل از اینکه مشکلات ریزش مو در آنها وخیم شود و به جای غیر قابل برگشت برسد، برای درمان موهای خود اقدام کنند.

اما زمانی که کار از کار گذشته باشد و ترمیم موهای ریخته شده امکان پذیر نباشد باید از روش های جایگزینی موی طبیعی و موی مصنوعی برای این افراد استفاده کرد.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا در این مورد اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار دهیم.

ترمیم موهای ریخته شده چگونه است؟ (7 روش)

به صورت کلی منظور از ترمیم مو های ریخته شده، بازیابی موهای از دست رفته و ایجاد امکان رویش مجدد مو است که در این صورت افراد از روش های مربوط به کاشت مو و پروتز مو بی نیاز می شوند و می توانند موهای خود را بازیابی کنند.

برای ترمیم موهای ریخته شده می توان از راهکارهای خانگی استفاده کرد که برخی از این راهکارها به شرح زیر هستند:

1) استفاده از روغن نارگیل

روغن نارگیل ماده بسیار مفیدی برای تقویت مو است که از دیرباز از این ماده استفاده می شده است. حتما تا کنون به این موضوع توجه کرده اید که زنان هندی همگی موهای پرپشت و بلندی دارند که بر اساس تحقیقات انجام شده مشخص گردیده که این بانوان از روغن نارگیل برای موهای خود دائما استفاده می کنند.

روغن نارگیل دارای اسید های چربی است که باعث می شود تا پروتئین مورد نیاز برای مو تامین شود و شاخه های مو از خشکی در امان بمانند.

برای استفاده از روغن نارگیل در خصوص ترمیم موهای ریخته شده

می توانید آن را پیش از استحمام بر روی سر خود بزنید و به تارهای مو خود بزنید و سپس بعد از گذشت نیم ساعت به حمام بروید و موهای خود را با شامپو بشویید.

2) استفاده از آلوئه ورا

آلوئه ورا یک گیاه معجزه آسا برای حفظ سلامتی پوست و مو است که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند. به کمک آلوئه ورا می توان موهای از دست رفته را ترمیم کرد و به رشد موها کمک نمود.

آلوئه ورا باعث نرم شدن پوست سر می شود و در از بین رفتن شوره موثر است. برای استفاده از آلوئه ورا می توانید ژل آلوئه ورا را چندین بار در هفته بر روی سر خود بزنید و یا از شامپو ها و نرم کننده هایی که حاوی الوئه ورا هستند استفاده نمایید.

ترمیم موهای ریخته شده

3) استفاده از لیمو برای ترمیم موهای ریخته شده

استفاده از لیمو و یا آبلیمو می تواند در ترمیم موهای آسیب دیده موثر واقع شود. برای استفاده از لیمو کافی است تا پیش از استحمام موهای خود را با آبلیمو به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید و یا از روغن اسانس لیمو به صورت ماسک استفاده کنید.

4) استفاده از جینسینگ

جینسینگ نیز از دیگر مواد بسیار موثر برای رشد موها است که فولیکول های مو را برای رشد مجدد تحریک می کند و برای تقویت مو بسیار مفید است. از جینسینگ باید به میزان مناسب استفاده کنید تا عوارض جانبی برای شما ایجاد نشود.

5) استفاده از آب پیاز برای ترمیم موهای ریخته شده

آب پیاز یک تقویت کننده بسیار موثر برای مو است که اگر از آن استفاده کنید می توانند از معجزات آب پیاز بهره مند شوید. آب پیاز باعث تقویت گردش خون می شود که در این صورت می تواند به رشد فولیکول های مو کمک کند.

برای استفاده از آب پیاز کافی است تا آن را برروی موهای خود بزنید و سپس بعد از 15 دقیقه موهای خود را بشویید. اگر به صورت مداوم از آب پیاز استفاده کنید می توانید تاثیرات آن را مشاهده کنید.

6) استفاده از روغن رزماری

اگر به دنبال ماده موثر دیگری برای رشد موهای خود هستید، میتوانید روغن رزماری را نیز امتحان کنید. رزماری به این دلیل برای ترمیم موهای ریخته شده مناسب است که باعث تحریک موهای ریخته شده می شود و می توان از آن برای درمان آندروژنتیک استفاده کرد.

برای استفاده از روغن رزماری باید آن را با روغن حامل ترکیب کنید و سپس آن را به شامپو و نرم کننده خود اضافه کنید. شست و شوی مداوم مو با این روغن کمک شایانی به رشد موهای شما می کند.

7) استفاده از روغن ماهی

روغن ماهی دارای اسید چرب امگا 3 است و به بهبودی موی سر کمک می کند. این اسید ها دارای مواد مغذی و پروتئین ها هستند و مصرف مکمل آن به همراه آنتی اکسیدان ها باعث بهبود یافتن مو می شود و از ریزش مو جلوگیری می کند.

در نتیجه تا دیر نشده و ریزش موهای شما غیر قابل بازگشت نگردیده است از این روغن برای بهبود موهای خود استفاده کنید و تاثیرات آن را ببینید.

سخن پایانی

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص ترمیم موهای سوخته شده و راهکارهای خانگی برای ترمیم موهای ریخته شده برای شما عزیزان مطرح کردیم، به شما عزیزان توصیه می کنیم که از این راهکارها استفاده کنید و به رشد موهای خود و فارغ شدن از پیوند مو و ترمیم مو استفاده کنید تا بتوانید موهای طبیعی خودتان را داشته باشید و نیازی به موهای مصنوعی و یا پیوند مو نداشته باشید.

اما در صورتی که برای درمان موهای خود دیر اقدام کرده اید و به پیوند مو نیازمند شده اید، بهتر است که با مراجعه به مرکز موی ایندرا برای پیوند مو و کاشت مو اقدام کنید و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های مرکز موی ایندرا تماس حاصل نمایید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!