درمان ریزش مو پس از دکلره

درمان ریزش مو پس از دکلره
آنچه در این مقاله می خوانید!

چگونه درمان ریزش مو پس از دکلره انجام دهیم؟یکی از شایع ترین علل بروز ریزش مو در بانوان و حتی آقایان می تواند دکلره کردن مو ها باشد زیرا دکلره از مواد شیمیایی بسیار قوی ساخته می شود که اگر به مدت طولانی بر روی مو بماند باعث آسیب دیدن ساقه و ریشه مو می شود و زیبایی و سلامتی مو را کاملا تحت تاثیر قرار می دهد.

حتی چنانچه دکلره مو را در آرایشگاه های معتبر و حرفه ای هم انجام دهید، باز امکان آسیب دیدن مو بر اثر دکلره وجود خواهد داشت، زیرا جنس و نوع مو هم در ریزش مو به دلیل دکلره تاثیر گذار هستند و کسانی که موهای ضعیفی داشته باشند، هر چه قدر شرایط دکلره کردن را رعایت کنند، باز هم دچار اسیب می شوند.

مقاله را تا انتها مطالعه نمایید تا بیشتر در این مورد اطلاعات کسب کنید.

2 روش برای ترمیم موهای دکلره شده

ترمیم مو های دکلره را می توان به روش های مختلفی انجام داد که این روش ها به دو دسته تقسیم می شوند و از قبیل زیر هستند:

  • ترمیم خانگی موهای دکلره شده و آسیب دیده
  • ترمیم موهای آسیب دیده و دکلره شده در مراکز زیبایی

تمامی افرادی که با این مشکل مواجه هستند امکان استفاده از روش های ذکر شده در فوق را دارند.

5 راه ترمیم موهای دکلره شده خانگی

برای ترمیم موی وز شده و اسیب دیده به دلیل دکلره می توان از راهکارهای خانگی به شرح زیر استفاده کرد:

1) استفاده از روغن آرگان

روغن آرگان یکی از بهترین روغن های گیاهی برای ترمیم مو است که می توانید از آن در خانه برای ترمیم موهای دکلره شده خود استفاده کنید. روغن آرگان شامل مواد و ترکیباتی است که آبرسانی به مو را انجام می دهد و به بهترین شکل ممکن ترمیم موهای شما را انجام می دهد.

برای استفاده از روغن آرگان در این خصوص کافی است تا آن را پس از حمام به روی ساقه موهای خود بزنید.

2) استفاده از روغن نارگیل

روغن نارگیل نیز از دیرباز برای تقویت مو استفاده می شده است و در حقیقت یکی از مهم ترین علل زیبایی مو در بانوان هندی استفاده از روغن نارگیل است.

پس اگر

شما هم قصد دارید که موهایی زیبا و  پرپشت همچون بانوان هندی داشته باشید، حتما از روغن نارگیل برای تقویت مو استفاده کنید.

برای به کار بردن روغن نارگیل می توانید آن را نیم ساعت قبل از حمام به موهای خود بزنید و یا شب هنگام موهای خود را به این روغن آغشته کنید و صبح روز بعد آن را بشویید.

درمان ریزش مو پس از دکلره

3) استفاده از روغن زیتون

روغن زیتون از دیگر روغن هایی است که برای ترمیم موهای دکلره شده به شکل خانگی می توان از آن استفاده کرد. نحوه مصرف روغن زیتون نیز مانند روغن نارگیل است و توصیه می کنیم که حتما از انها استفاده نمایید.

4) استفاده از ماسک تخم مرغ

همان طور که می دانید تخم مرغ یک ماده غذایی سرشار از پروتئین است که می توانید برای تقویت موهای دکلره شده خود از آن استفاده کنید. به این منظور لازم است که هفته ای یک مرتبه یک عدد تخم مرغ را به شامپوی خود بیفزایید و سپس موهای خود را به کمک آن شست و شو دهید.

با انجام مداوم این کار می توانید آثار مخرب موجود بر روی موهای خود را به میزان زیادی در طول زمان برطرف کنید.

5) کوتاه کردن موها

از دیگر موارد بسیار مناسبی که برای ترمیم موهای آسیب دیده دکلره شده در منزل باید به کار ببرید، کوتاه کردن موها خصوصا بخش هایی از مو است که بیشتر از سایر بخش ها دچار آسیب شده اند.

کوتاه کردن مو در این شرایط باعث می شود که آسیب های وارد شده به بخش های مختلف مو به بخش های دیگر سرایت نکند و موها در زمان کوتاه تری ترمیم شوند.

4 روش معجزه آسا ترمیم موهای رنگ شده در مراکز زیبایی

انواع روش هایی که برای برطرف کردن آسیب های وارد شده به مو در کلینیک های زیبایی برای افراد انجام می شود، از قبیل زیر هستند:

1) بوتاکس مو

بوتاکس مو که در مرکز موی ایندرا برای شما عزیزان انجام می شود به گونه ای است که در آن ساقه مو به کمک موادی که در بوتاکس مو استفاده می شوند، تقویت می گردند.

در این روش

علاوه بر اینکه موها به میزان زیادی تقویت می شوند و آسیب های وارد شده بر آنها برطرف می گردند، ظاهری براق و درخشان نیز به موها داده می شود که موها حالتی ابریشمی شکل پیدا می کنند و صاف و شلاقی می شوند.

ترمیم موهای رنگ شده

با این وجود اگر به ترمیم موهای دکلره شده نیاز دارید، یکی از بهترین گزینه ها برای شما بوتاکس مو خواهد بود.

2) کراتینه مو

کراتینه و پروتیئنه مو نیز از دیگر مواردی هستند که برای ترمیم موهای اسیب دیده می توان از آن استفاده کرد. این روش ها نیز در مرکز موی ایندرا انجام می شوند و در آنها از مواد پروتیئنی مورد نیاز برای مو و سایر مواد مناسب برای مو استفاده می شود.

به گونه ای که

این مواد بر روی ساقه مو قرار داده می شوند و با عملیات مشخصی به ساقه مو به شکل طولانی مدت نفوذ می کنند و باعث نرمی و زیبا شدن موهای اسیب دیده بر اثر دکلره می شوند.

این روش ها تاثیر بسیار مناسبی بر روی مو می گذارند و زیبایی را به موهای شما باز می گردانند.

3) پروتئین تراپی مو

پروتئین تراپی مو یک روش بسیار مناسب برای درمان موهای آسیب دیده بر اثر دکلره است که در این روش ساقه خشک، شکننده و سوخته شده موها احیا می شوند و شرایط بسیار بهتری پیدا می کنند؛ در این روش ساقه مو را به مواد مخصوصی که غنی از پروتئین مورد نیاز برای مو هستند، آغشته می کنند و  و تحت حرارت زیاد قرار می دهند تا مواد پروتئینی وارد ساقه مو شود.

نتیجه حاصل از این روش باعث می شود که

ریزش موها کم شود، ساقه مو شفاف و درخشان شود و نرمی و لطافت بسیار زیادی پیدا کند. با این وجود پروتئین تراپی هم در زیبایی از دست رفته موها پس از دکلره تاثیر می گذارد و هم به درمان مو می پردازد.

ترمیم موهای دکلره شده

4) مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یک روش موضعی و کم تهاجمی برای درمان ریزش مو پس از دکلره است که در این روش مواد مورد نیاز برای مو یعنی: ویتامین، پروتئین، مواد معدنی و … به صورت موضعی به لایه درم پوست سر تزریق می شوند تا به این شکل ریشه آسیب دیده موهای دکلره شده را احیا کند.

مزوتراپی از بهترین روش هایی است که برای درمان ریزش موی دکلره شده می تواند استفاده شود و نتیجه خوبی به همراه دارد.

6 مزیت ترمیم موهای دکلره شده در کلینیک زیبایی

چنانچه برای ترمیم موهای آسیب دیده خود از روش های درمانی در کلینیک های زیبایی مانند: بوتاکس مو و پروتئینه مو استفاده کنید، از مزایایی به شرح زیر بهره مند می شوید:

1 دریافت نتیجه در مدت زمان بسیار کوتاه و پس از چند ساعت
2 از بین رفتن آسیب های وارد شده به مو
3 ایجاد زیبایی در موها در کنار برطرف شدن آسیب آن
4 براق و درخشنده شدن موها
5 ماندگاری طولانی مدت در حدود شش ماه
6 صاف و لخت شدن موها
درمان خشکی موهای رنگ شده
درمان خشکی موهای رنگ شده

بخش پایانی

درمان ریزش مو پس از دکلره از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید از اصلا از این مساله غافل شوید زیرا با رها کردن موهای آسیب دیده به حال خود، مشکلات بسیار بیشتری در آنها ایجاد می شود و شاید این مساله تا حدی پیش برود که دیگر قابل درمان نباشد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!