بهترین کاشت ابرو مردانه و پیوند ابرو برای آقایان

کاشت ابرو مردانه
آنچه در این مقاله می خوانید!

کاشت ابرو مردانه چیست؟ آیا کاشت ابرو برای آقایان نیز امکان پذیر است و یا این شیوه مختص به بانوان می باشد؟ قیمت کاشت ابرو در سال 1400 چقدر است؟ در ادامه با مرکز موی ایندرا همراه باشید..

در پاسخ به این سوال باید گفته شود که نه تنها بانوان بلکه آقایان نیز می توانند از تکنیک جدید کاشت ابرو استفاده کنند و به این وسیله به زیبایی چهره خود کمک نمایند، زیرا همان طور که می دانید ابرو تاثیر بسیار زیادی در زیبایی افراد دارد و تصور چهره ای بدون ابرو واقعا امکان پذیر نیست.

آقایان نیز

مانند بانوان ممکن است بر اثر عوامل مختلفی دچار ریزش ابرو، کم پشتی ابرو و دیگر مشکلات مربوط به ابرو شوند.

به عنوان مثال

ممکن است که در اثر حادثه تصادف جای زخم و یا بخیه بر روی ابرو آنها به وجود آمده باشد که در این صورت ظاهر آنها را تحت تاثیر قرار دهد.

با این وجود می توان برای آقایان نیز کاشت ابرو انجام داد تا چنین مشکلاتی نیز برای آنها حل گردد.

7 علت ریزش ابرو در آقایان

به صورت کلی ریزش ابرو نیز مانند ریزش مو به دلایل مختلفی ایجاد می شود که شایع ترین دلایل آن در آقایان به شرح زیر هستند:

  1. ابتلا به انواع آلوپسی
  2. ابتلا به بیماری های تیروئید و یا دیابت
  3. تغییر در هورمون ها و مسائل هورمونی
  4. مسائل و مشکلات ژنتیکی
  5. ابتلا به بیماری ایدز و یا سرطان
  6. در معرض شیمی درمانی و پرتو درمانی قرار گرفتن
  7. آلودگی آب و هوا

کاشت ابرو مردانه چیست؟

کاشت ابرو که یکی از جدیدترین تکنیک های ترمیم ابرو است، برای آقایان نیز قابل استفاده است و در این روش به بانک مو نیاز می باشد زیرا برای پیوند ابرو باید فولیکول های مویی از بانک مو برداشته شوند و به قسمت های خالی ابرو پیوند زده شوند که معمولا برای کاشت ابرو آقایان از بانک موی موجود در کنار گوش آنها استفاده می شود.

انواع روش های پیوند ابروی مردانه

برای کاشت ابرو مردانه و کاشت ابرو در شیراز نیز از شیوه های مختلفی از قبیل: sut و fut استفاده می شود که برای کاشت به این روش ها نیازی به جراحی نیست و این روش ها فاقد درد وخونریزی هستند.

میزان برداشت گرافت های مو با استفاده از این روش ها چیزی در حدود 100 الی 350 گرافت است.

گرافت های برداشت شده در این روش ها باید در زیر میکروسکوپ آماده سازی شوند و پزشک باید با مهارت خود فولیکول های جدا شده را بر روی ابرو های اصلی پیوند بزند.

2 مزیت پیوند ابرو

اگر کاشت ابرو برای آقایان صورت گیرد، دارای مزیت هایی برای آنها است که از قبیل زیر هستند:

1) ابرو های ریخته شده بازیابی می شوند

در این روش ابرو ها زمانی که ریخته می شوند، دوباره بعد از 6 ماه بازیابی می شوند و مانند ابرو های طبیعی خود فرد شروع به رشد می کنند.

2) تعیین میزان تراکم ابرو توسط بیمار

با کاشت ابرو مردانه  و کاشت ابرو برای آلوپسی می توان به هر میزانی که دلخواه شخص باشد، ابرو پیوند زد و تراکم ابرو ها را خود بیمار می تواند تعیین کند.

  1. در صورتی که زخم و یا جای بخیه بر روی ابرو وجود داشته باشد، با کاشت ابرو پوشانده می شوند.
  2. ظاهری کاملا طبیعی به چهره فرد داده می شود به صورتی که هیچ کس متوجه کاشت بودن ابرو نشود
  3. بیمارانی که بر اثر اموری مانند شیمی درمانی ابرو های خود را از دست داده باشند، می توانند ابرو های خود را بازیابی کنند.
کاشت ابرو مردانه

مراحل کاشت ابرو مردانه

برای کاشت ابرو نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست بلکه تنها با استفاده از بی حسی موضعی می توان این کار را در کلینیک های زیبایی انجام داد.

زمانی که

کاشت ابرو برای بانوان انجام می شود برای هر ابرو به تعداد 500 الی 600 گرافت کاشت انجام می شود اما برای آقایان معمولا تعداد بیشتری ابرو کاشته می شود.

برای انجام

پیوند بدون عوارض کاشت ابرو ، پزشک باید دقت بسیار زیادی را به خرج دهد زیرا ابرو به سه بخش تقسیم می شود که هر کدام از بخش های آن دارای خط رویش متفاوتی هستند. از این رو برای اینکه ابرو طبیعی از آب در بیاید باید جهت های کاشت به خوبی انجام گیرد.

برای کاشت ابرو مردانه

معمولا از روش کاشت FUT استفاده می شود  که در این روش برشی از پوست سر گرفته می شود تا گرافت های لازم برای پیوند مو از آن محل تامین گردد.

5 مرحله بهبودی بعد از کاشت ابرو

پس از انجام کاشت ابرو باید مراقبت هایی به صورت زیر توسط فرد صورت گیرد:

1) تا مدت زمان 3 روز حمام کردن و شست شوی ابرو ممنوع است
2) انجام دادن ورزش و فعالیت های سنگین یا فعالیت هایی که باعث تعریق بدن می شوند، تا مدت حداقل یک هفته ممنوع است.
3) بهتر است که بعد از کاشت ابرو استعمال سیگار و دخانیات صورت نگیرد
4) بعد از انجام کاشت نباید ابرو ها را دست کاری کرد زیرا ممکن است که جهت رویش آنها تغییر پیدا کند و حالتی غیر طبیعی را ایجاد کند.
5) برای تقویت ابرو ها می توان از روغن نارگیل پس از چند روز استفاده کرد

بهترین کاندیدای کاشت ابرو در آقایان چه کسانی هستند؟

در میان تمامی آقایان آن دسته از آقایانی که دارای شرایط ذکر شده در قسمت زیر باشند، گزینه مناسبی برای کاشت ابرو هستند:

آقایانی که دارای جای زخم، بخیه، شکستگی و سوختگی بر روی ابروهای خود باشند و بخواهند که این آثار را از بین ببرند. با روش کاشت ابرو این امکان وجود دارد که تمامی این آثار را از دید پنهان کرد.

آقایانی که تراکم ابرو های آنها کم باشد و بخواهند که تراکم ابرو هایشان بیشتر شود.

آقایانی که از مدل ابرو های خود ناراضی باشند و بخواهند که مدل ابرو های خود را با یک روش طبیعی تغییر دهند. در روش کاشت ابرو این امکان وجود دارد که مدل ابرو ها را به راحتی تغییر داد.

آقایانی که به بیماری های آلوپسی مبتلا باشند و یا بر اثر پرتو درمانی و شیمی درمانی ریزش شدید ابرو پیدا کرده باشند نیز می توانند کاشت ابرو انجام دهند.

از دیگر کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو، آقایانی هستند که دارای بانک موی مناسب برای برداشت و کاشت گرافت های مویی باشند.

هزینه کاشت ابرو مردانه چه قدر است؟

در رابطه با هزینه کاشت ابرو برای آقایان و کاشت ابرو در تبریز نمی توان هزینه مشخصی را در نظر گرفت زیرا این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد که برای اطلاع یافتن از هزینه کاشت ابرو باید در ابتدا این عوامل تعیین شوند.

3 مورد از آنها عبارتند از:

  1. میزان تراکم ابرویی که برای فرد باید کاشته شود به عنوان مثال: شخصی که شیمی درمانی کرده است به احتمال زیاد همه ابرو های خود را از دست داده است، اما فردی که بر روی ابروی خود جای بخیه دارد، شاید لازم نباشد که تمامی قسمت های ابروی او را کاشت انجام داد.
  2. کلینیک انتخاب شده برای کاشت ابرو ومیزان تجهیزات آن کلینیک
  3. پزشک معالج و تخصص و مهارت او که این موضوع در دستمزد پزشک تاثیر گذار است.
  4. شیوه ای که برای کاشت ابرو در نظر گرفته می شود.

شهر و استان و موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی: زیرا هزینه مورد نیاز برای کاشت ابرو در شهر های مختلف متفاوت است و بر اساس موقعیت جغرافیایی کلینیک این هزینه برای افراد کم و زیاد می شود.

کاشت ابرو مردانه اقساطی چگونه است؟

از آنجایی که هزینه مربوط به کاشت ابرو برای آقایان بسیار زیاد است، بسیاری از کلینیک ها شرایط پرداخت اقساطی هزینه را برای مراجعین خود فراهم کرده اند که در این صورت متقاضیان کاشت ابرو می توانند هزینه لازم را به شکل اقساطی پرداخت کنند و فشار مالی کمتری را در این زمینه متحمل شوند.

در این خصوص باید گفت که

معمولا برای پرداخت اقساطی هزینه کاشت ابرو، معمولا اقساط را در دو الی سه قسط در نظر می گیرند و یک قسط از آن را در ابتدای کار، نیمی از آن را پس از اتمام مراحل کاشت و قسط سوم را پس از رشد ابرو های کاشته شده، دریافت می کنند.

اما در کل

شرایط کلینیک های مختلفی که امکان پرداخت اقساطی را فراهم کرده اند، با هم متفاوت است و در صورتی که می خواهید پرداخت هزینه به شکل اقساطی انجام دهید باید از کلینیک مورد نظر در این خصوص سوال بپرسید.

آیا هزینه کاشت ابرو آقایان را می توان با بیمه پرداخت کرد؟

به صورت کلی از آنجایی که کاشت ابرو یک روش زیبایی محسوب می شود و از جمله امور درمانی نیست، برای پرداخت هزینه آن امکان استفاده از بیمه وجود ندارد. اما با این حال ممکن است که برخی از افراد که به علت ابتلا به بیماری های مختلف دچار ریزش مو شده باشند، بتوانند هزینه آن را با بیمه پرداخت کنند.

در نتیجه

برای کسب اطلاع از این مساله به شکل دقیق، بهتر است که از شرکت بیمه ای که تحت پوشش آن هستید و یا کلینیک پوست و مو مورد نظر راهنمایی دریافت کنید.

بهترین کلینیک برای کاشت ابرو در تهران

یکی از بهترین مراکزی که در تهران می توان برای کاشت ابرو آقایان اقدام کرد، کلینیک و یا مرکز موی ایندرا است که در این مرکز هم آقایان و هم بانوان می توانند به کاشت ابرو و یا کاشت مو بپردازند.

لازم به ذکر است که حتی آقایان در مرکز موی ایندرا می توانند کاشت ریش و سبیل نیز انجام دهند.

در مرکز موی ایندرا

برای کاشت ابرو و یا کاشت مو می توان  از روش های مختلف و تجهیزات جدید و به روز دنیا بهره مند شد و با بهره گیری از کمک و تخصص پزشکان حرفه ای ما در این زمینه کاشت ابرو را انجام داد.

چنانچه قصد دارید که

در این کلینیک کاشت ابرو انجام دهید، با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

کلام پایانی

بهترین کاشت ابرو مردانه را در این مقاله برای شما عزیزان شرح دادیم. امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

پیشنهاد ما به تمامی آقایانی که

قصد دارند کاشت ابرو انجام دهند، این است که به بهترین مراکز در این زمینه مراجعه کنند تا با انجام تخصصی کاشت ابرو برای آنها بتوانند نتیجه ای رضایت بخش دریافت کنند و از نتیجه کار خود راضی باشند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!