برترین کلینیک کاشت مو در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید!

بهترین مرکز کاشت مو تهران چه ویژگی هایی دارد؟ همیشه از قدیم الایام این حرف دهان به دهان گشته است تا امروز به صورت ضرب المثل در بین افراد در آمده است: “سلامتی تاجی است بر سر افراد سالم که فقط افراد بیمار قادر به دیدن آن هستند”.

هر قدر هم این حرف قدیمی باشد، اما باز هم کاربرد خودش را دارد و حتی در قرن بیست و یکم و این دنیای مدرن نیز صدق می کند لذا از این رو میخواهیم مطالبی را در مورد بهترین کلینیک کاشت مو در تهران بیان کرده و بهترین کلینیک را معرفی کنیم.

در این مقاله در مورد مهم ترین فاکتورهای انتخاب بهترین کلینیک اشاره شده است.

بنابراین اگر قصد دارید تا:

  • کاشت مو در معتبرترین و حرفه ای ترین مرکز
  • پیشرفته ترین کلینیک کاشت مو
  • بهترین دکتر کاشت مو در تهران

حتما تا انتها مقاله مرکز موی ایندرا را بخوانید تا اطلاعات بسیار مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

کلینیک کاشت مو

3 مولفه مهم در انتخاب کلینیک کاشت مو در تهران

برای آن که بتوانید کاشت موی مناسبی را تجربه کنید که علاوه بر نداشتن مشکلات متنوع بعد از عمل، ظهر مناسب و زیبایی هم داشته باشد، بهتر است قدم اول را درست بردارید.

برای این کار بایستی مولفه های بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران برای کاشت مو بدون بانک مو را بدانید تا بتوانید با سنجش آن ها، بهترین مورد را پیدا کنید.

از جمله مهم ترین مزایای استفاده از امکانات بهترین کلینیک کاشت مو در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) استفاده از اینترنت

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در انتخاب کلینیک پروتز مو باید به آن توجه کرد و غالبا بسیار کمرنگ است، اطلاع رسانی قوی کلینیک و همچنین تبلیغات مناسب آن است.

امروزه اطلاع رسانی دیگر از طریق:

آگهی های روزنامه، پست و تلفن نیست؛ بلکه با استفاده از:

  • وب سایت ها
  • اینترنت
  • شبکه های اجتماعی
  • و…

هر کلینیک و مرکزی به دیگران معرفی می شود.

به تازگی در شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام باب شده است که از عمل های جراحی که در اتاق عمل انجام می شود در صفحه جراح مورد نظر، فیلم و عکس با اجازه خود بیمار گذاشته می شود.

برخی از کلینیک های کاشت مو در تهران نیز این کار را در زمان انجام کاشت مو، کاشت ابرو و… انجام می دهند. این کار می تواند به کسب اطلاع بیشتر بیمار و رسیدن به پاسخ های سوالات او مانند تفاوت کاشت مو با پروتز مو منتهی شود.

2) تجهیزات و دانش پزشکی قوی

داشتن تجهیزات و یا علم و دانش به تنهایی کافی نیست. این دو مولفه در کنار هم هستند که می توانند بهترین نتیجه و برایند را داشته باشند.

سعی کنید پیشرفته ترین کلینیک کاشت مو انتخاب کنید که هم دارای پزشکان و جراحان متبحر و با تجربه ای باشد و هم آن که دارای پیشرفته ترین وسایل ممکن روز دنیا برای کاشت مو مصنوعی و طبیعی باشد.

3) طراحی و معماری داخلی

شاید در لحظه اول با خودتان فکر کنید که معماری و طراحی یک ساختمان تاثیر آن چنان مهمی بر روی انتخاب کلینیک ندارد، اما این طرز تفکر کاملا اشتباه است.

حتما تا به حال با این موضوع روبرو شده اید که وارد محیطی شده و به شدت و به صورت ناگهانی استرس گرفته و فشار زیادی را از نظر روحی تحمل می کنید. تمام این فشارها به دلیل رنگ دیوارها و حتی طراحی و دکوراسیون داخلی آن فضا است.

کلینیک ها

محیط هایی هستند که بایستی بتوانند حداکثر آرامش را به اطرافیان منتقل کنند، زیرا در کلینیک کاشت موی مدرن تهران افراد مراجعه کننده به اندازه کافی دارای تنش های روحی و روانی هستند و نیاز به آرامش دارند.

بهترین کلینیک کاشت مو در ایران کجاست؟

ما در مرکز موی ایندرا با مجرب ترین پزشکان و متخصصان اقدام به کاشت مو می کنیم که شما می توانید در قسمت گالری مجموعه تمامی نمونه کارها را مشاهده فرمایید.

و برای مشاوره کاملا تخصصی می توانید با کارشناسان ما همین امروز تماس بگیرید.

روش پیشنهادی کاشت مو در مرکز ایندرا

حالا که در خصوص مدت زمان لازم برای کاشت مو خیالتان راحت شد، بهتر است روش مناسبی را هم برای کلینیک کاشت مو در تهران انتخاب کنید.

معمولا در کلینیک های مختلف و به ویژه در شهرهایی که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تعریف چندانی ندارد، روش های کاشت مو FUT و یا FUE را پیشنهاد می کنند.

این دو روش

نسبت به روش SUT بسیار ارزان تر هستند، اما در عین حال نیز از نظر سازمان بهداشت جهانی به دلیل عوارضی که برجای می گذارند منسوخ شده اند.

سازمان بهداشت جهانی و همچنین وزارتخانه های بهداشت و درمان بسیاری از کشورها ازجمله خود ایران روش دیگری به نام روش SUT را امروزه به عنوان روش کاشت مو می پذیرند.

مقایسه کاشت مو تهران و شهرستان ها

همان طور که گفته شد، در صورتی که دنبال ترمیم مو هستید و یا در شهر تبریز و یا یکی از شهرهایش زندگی می کنید و علاقه دارید تا این کاشت مو مادام العمر را در تهران و با بهترین امکانات انجام دهید، کافی است یک سفر یک روزه به شهر تهران داشته باشید و پس از آن برای همیشه از شر طاسی و یا کم مویی خود راحت شوید.

می توانید

پیش از حرکت و به منظور جلوگیری از اتلاف وقت، به صورت تلفنی نوبت خود را رزرو کرده و به محض رسیدن، عمل کاشت مو در تهران آغاز شود.

مسلما با این کار

می توانید به مقدار بسیار زیادی در هزینه های سفر خود نیز صرفه جویی کنید و علاوه بر آن، می توانید با حداقل ارتباط با سایرین، کمترین شانس ابتلا با کرونا را داشته باشید.

سخن پایانی

بسیاری از موارد هستند که جز مولفه ها و عوامل مهم در انتخاب کلینیک کاشت مو مناسب به شمار می روند. چند مورد از این موارد را در بالا مانند برآورد هزینه ترمیم مو hrt,  معرفی کرده و توضیح دادیم.

مسلما موارد دیگری هم هستند که برای شما اهمیت دارند که در اینجا ذکر نشده اند.

فراموش نکنید که فرایند کاشت مو بایستی در کلینیک مناسبی انجام شود و این موضوع محقق نمی شود، مگر آن که بتوانید مولفه های ریز و درشتی را که در این روند اهمیت دارند به دقت مورد بررسی قرار داده و به تک تک آن ها توجه کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!