بهترین راه حل بازگشت موهای از دست رفته

بازگشت موهای از دست رفته
آنچه در این مقاله می خوانید!

آیا با ریزش مو مواجه شده اید؟ بهترین راه حل برای بازگشت موهای از دست رفته چیست؟ برای اینکه اطلاعات مناسبی در خصوص ریزش مو و بازگشت موهای از دست رفته آورید، کافی است تا مدت زمان اندکی را به مطالعه این مطلب اختصاص دهید و تا پایان این مطلب همراه با ما باشید.

ریزش مو مشکلی است که همه افراد جامعه ممکن است به آن مبتلا شوند و از بروز این اتفاق رنج ببرند. به عبارت دیگر می توان گفت که ریزش مو از مشکلات شایع و بسیار رایج در جامعه در میان بانوان و آقایان است که در سال های اخیر مسائلی باعث تشدید شدن این مشکلات شده اند.

3 روش بی نظیر بازگشت موهای از دست رفته که باید بدانید!

با توجه به اینکه ریزش مو در آقایان و بانوان در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است، در علم پزشکی روش های جدیدی برای ترمیم مو به وجود آمده اند که اشخاص مبتلا به ریزش مو می توانند از این روش ها برای ترمیم موهای خود بهره ببرند. مهم ترین روش هایی که برای ترمیم موهای ریخته شده در این سال ها استفاده می شود از قبیل زیر می باشند:

1) ترمیم مو به روش کاشت مو

یکی از بهترین و جدیدترین روش هایی که برای بازگشت موهای از دست رفته به کار می رود روش کاشت مو است که به آن پیوند مو نیز گفته می شود.

در این روش

موهای طبیعی از بانک موی فرد برداشته می شوند و به نواحی خالی از مو پیوند زده می شوند تا فضای خالی ایجاد شده به دلیل ریزش مو از بین برود و جای آن با تار مو پر شود.

بیشتر بخوانید: درمان ریزش مو خانگی

این روش جدید یک روش دائمی تهاجمی محسوب می شود که نتیجه حاصل از آن تا پایان عمر باقی می ماند و موهای کاشته شده در این روش قابل رشد هستند.

2) ترمیم مو به روش پروتز مو

ترمیم مو به روش پروتز مو نیز از جمله روش هایی است که برای پر کردن فضای خالی موهای ریخته شده استفاده می شود. در این روش از الیاف موی طبیعی و یا مصنوعی استفاده می شود که این الیاف در پروتز مو قرار داده می شوند و سپس بر روی سر چسبانده می شوند.

بازگشت موهای از دست رفته

ترمیم مو به روش پروتز مو از ماندگاری دائمی برخوردار نیست و یک روش موقتی برای ترمیم مو محسوب می شود.

3) ترمیم مو به روش اسکالپ سر

ترمیم مو به روش اسکالپ سر به گونه ای است که در آن از هیچ تار موی طبیعی و یا مصنوعی استفاده نمی شود بلکه در این روش با استفاده از دستگاهی به نام کارتریج نقاطی بر روی سر ایجاد می شود که ظاهری شبیه به تار مو را ایجاد می کند.

لازم به ذکر است که

دستگاه کارتریج متصل به سوزن های بسیار ریز نانو است و جوهر مخصوص اسکالپ توسط این دستگاه از طریق سوزن ها به لایه میانی پوست سر وارد می شوند و از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: درمان ریزش مو زمان شیمی درمانی

کاندیدای مناسب روش های بازگشت موهای از دست رفته

بازگشت موهای از دست رفته را می توان برای همه افراد مناسب دانست. تمامی بانوان و آقایان بدون هیچ گونه محدودیت سنی می توانند از این روش ها برای ترمیم مو استفاده کنند.

اما لازم به ذکر است که

افراد مبتلا به آلوپسی و یا کسانی که دارای وضعیت جسمی مناسبی نیستند شاید در استفاده از این روش ها دچار مشکل شوند که در این خصوص لازم است تا این دسته از عزیزان با پزشک مشورت کنند.

پس از آن اگر پزشک اجازه ترمیم مو را به انها بدهد، امکان ترمیم مو را خواهند داشت.

مرکز موی ایندرا

در صورتی که قصد دارید از انواع پروتز مو یا روش های ترمیم مو ذکر شده در بخش فوق استفاده کنید و به کمک آنها موهای خود را ترمیم نمایید، از بهترین مراکز که به صورت تخصصی امور مربوط به ترمیم مو را برای شما عزیزان در تهران انجام می دهد، مرکز موی ایندرا است که سابقه بسیار زیادی در این زمینه دارد و خدمات پوست و مو را زیر نظر بهترین متخصصین در این حوزه ارائه میدهد.

کاندیدای مناسب روش های بازگشت موهای از دست رفته
کاندیدای مناسب روش های بازگشت موهای از دست رفته

با این وجود توصیه می کنیم که حتما از خدمات مرکز موی ایندرا بهره مند شوید و به این کلینیک مراجعه کنید تا نتیجه مناسبی از ترمیم مو دریافت کنید.

کلام پایانی

بازگشت موهای از دست رفته را برای شما عزیزان در مرکز موی ایندرا مورد بررسی قرار دادیم تا شناخت بیشتری نسبت به روش های ترمیم مو برای کسانی که موهای خود را از دست داده اند پیدا کنید.

برای اینکه بهترین روش ترمیم مو در خصوص شما تعیین شود، حتما از پزشک مشورت بگیرید و شرایط خود را با او در میان بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما به شما عزیزان راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!