آموزش ترمیم و پروتز مو

آموزش پروتز مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

یک آشنایی جزئی و کوچک را با پروتز مو در تهران و ترمیم مو پیدا کردیم؛ اما دوره های آموزش پروتز مو و ترمیم مو چیست؟ چگونه می توان این دوره ها را گذراند؟ هزینه این دوره ها چقدر است و… همگی جز سوالاتی هستند که سعی داریم تا به آن ها پاسخ دهیم.

در ابتدا باید بدانید که ویژگی ها و شرایط این دوره برای داوطلبان به چه صورت است؟ آیا تمام افراد می توانند از این دوره ها استفاده کنند و یا خیر؟

شرایط داوطلب دوره آموزش

همان طور که گفته شد داشتن شرایطی خاص برای گذراندن این دوره ها امری کاملا ضروری است. برخلاف برخی از دوره ها همچون دوره های کاشت مو که طی آن داوطلب بایستی به طور حتم فارغ التحصیل رشته پزشکی یا پیراپزشکی باشد، برای دوره آموزشی ترمیم و پروتز مو، تنها کافی است که داوطلب دوره های پیرایش متوسط یا مرحله 2 را گذرانده باشد.

بیشتر بخوانید: پروتز موی ایرانی

در این دوره های متوسط آرایشگری، فرد یاد می گیرد که چگونه مو را کوتاه کند و آن را حالت دهد که برای انواع پروتز مو و ترمیم مو مهارتی کاملا حیاتی و مورد نیاز است.

چرا؟

زیرا پس از انجام پروتز مو، شما به عنوان یک مجری پروتز باید بتواند موهای فرد را به حالتی که او دوست دارد، کوتاه کرده و حالت بدهید.

5 اطلاعاتی که داوطلب این دوره ها نیاز دارد تا بداند!

در این قسمت در مورد مهم ترین این اطلاعات صحبت شده است:

1 کسب اطلاعات جامع و کامل در خصوص بهداشت مو و پوست
2 آشنایی کامل با انواع ابزار آرایشگری
3 آشنایی با مد و انواع کوتاهی به روز
4 دارا بودن سرعت و عملکرد مناسب در هنگام اجرای کار
5 تجربه کار آرایشگری معمولی

یک داوطلب دوره آموزشی می تواند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های کاشت مو بدون بانک مو و پروتز مو بپردازد که این اطلاعات می تواند شامل مواردی از قبیل رعایت نکات بهداشتی قبل و بعد از انجام پروتز، چگونگی ترمیم پروتز مو، کسب اطلاعات به روز شده و جدید در خصوص موضوع مورد بحث و…بپردازد.

برای آموزش باید به کجا مراجعه کرد؟

اگر تمایل دارید که روش استفاده از پروتز مو و ترمیم مو را یاد بگیرید و از این روش ها برای دیگران استفاده کنید و یا به عبارت دیگر ترمیم مو و پروتز مو را به عنوان یک شغل برگزینید، باید به مراکزی مانند:

سازمان فنی حرفه ای مراجعه کنید و زیر نظر این مرکز معتبر در ایران تکنیک های پروتز مو و ترمیم مو را فرا بگیرید.

با مراجعه به سازمان فنی حرفه ای و گذراندن دوره های مورد نظر می توانید مدرک مربوط به انجام این کار را نیز در پایان دوره های خود دریافت کنید و سپس در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید.

در این بخش باید به شما عزیزان توصیه کنیم که برای آموختن این روش ها بهتر است که حتما به این مرکز مراجعه کنید تا از مزایای آموختن پروتز مو و ترمیم مو در سازمان فنی حرفه ای و سایر مراکز معتبر بهره مند گردید.

آموزش پروتز مو

بیشتر بخوانید: پروتز مو در میدان ولیعصر تهران

6 مزیت آموزش پروتز مو و ترمیم مو

از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 دریافت گواهی پایان دوره آموزش مهارت های مورد نظر
2 معتبر بودن مدرک دریافت شده در داخل کشور و خارج از کشور
3 آموختن پروتز و ترمیم مو به صورت استاندارد
4 آموزش این تکنیک ها زیر نظر بهترین اساتید در این زمینه
5 امکان مشغول به کار شدن پس از پایان دوره ها
6 کوتاه مدت بودن دوره های اموزشی و عدم نیاز به صرف وقت بسیار زیاد

هزینه آموزش ترمیم مو و پروتز مو

اگر قصد دارید که از هزینه مورد نیاز برای اموزش پروتز و ترمیم مو مطلع گردید، باید به وب سایت سازمان فنی حرفه ای کشور مراجعه کنید و در این زمینه کسب اطلاع نمایید زیرا مراکز آموزشی مختلف دارای شهریه های متفاوتی هستند که به همین دلیل نمی توان هزینه مورد نیاز برای آموزش این امور را در انها تعیین کرد.

اما لازم به ذکر است که

اگر مشکل پرداخت شهریه دارید، این امکان معمولا در مراکز مختلف وجود دارد که شهریه مورد نیاز را به شکل اقساطی پرداخت کرد.

نکاتی در رابطه با آموزش پروتز مو و ترمیم مو

دوستان عزیزی که می خواهند اطلاعاتی در رابطه با آموزش این مهارت ها به دست آورند، باید آگاه باشند که اگر در مراکز دیگر یعنی مراکزی غیر از سازمان فنی و حرفه ای کشور اقدام به آموزش این تکنیک ها کرده اند و هیچ مدرکی دریافت ننموده اند و یا می خواهند که مدرک سازمان فنی و حرفه ای را داشته باشند، می توانند به سازمان فنی و حرفه ای کشور مراجعه کنند و درخواست آزمون ترمیم مو و پروتز مو را به سازمان ارائه دهند.

در این صورت

سازمان از آنها آزمونی دریافت می کند و در صورتی که آزمون مورد نظر به شکل موفقیت امیز انجام شود، سازمان به آنها مدرک مخصوص به این رشته ها را ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: پروتز مو نیوزلندی

سخن پایانی

همان طور که گفته شد و پیشتر توضیح داده شد، دوره آموزش ترمیم مو و پروتز مو یکی از دوره هایی است که افرادی که تقریبا دوره های مقدماتی و متوسط آرایشگری را گذرانده اند، می توانند نسبت به گذراندن این دوره آموزشی اقدام کنند.

با گذراندن این دوره آموزشی هر داوطلب می تواند مدرک رسمی و معتبر پایان دوره آموزش ترمیم مو و پروتز مو را دریافت کند که به وسیله آن اقدام به انجام انواع کاشت پروتز مو و ترمیم مو کند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!