کلاه گیس بچه گانه

آنچه در این مقاله می خوانید!

آیا از رشد نکردن موی فرزند خود رنج میبرید؟ آیا موی فرزند شما رشد نمیکند؟ یک راه حل ساده برای حل این مشکل کلاه گیس بچه گانه است. کلاه گیس بچه گانه دارای مزایا بسیاری است. که در این مقاله به تمامی آن ها اشاره شده است.

چرا بچه ها به کلاه گیس نیاز دارند؟

شایع ترین عللی که باعث می شود تا کودکان به کلاه گیس نیاز داشته باشند، از قبیل زیر در نظر گرفته می شوند:

1) ابتلا به سرطان

مهم ترین عامل ابتلا به ریزش مو در کودکان، سرطان است. بروز انواع سرطان در کودکان باعث ایجاد نیاز به شیمی درمانی می شود و در این شرایط باید با انجام شدن شیمی درمانی و پرتو درمانی که از روش های مبارزه با سرطان هستند، کودکان دچار ریزش مو می گردند.

زیرا به دلیل

انجام شیمی درمانی و پرتو درمانی فولیکول های موی تمام بدن از بین می روند و موها ضعیف  شده و دچار ریزش می شود. در چنین شرایطی کودکان به کلاه گیس بچه گانه نیاز خواهند داشت تا از دست رفتن موهایشان باعث ایجاد حس بد و خراب شدن روحیه انها نشود.

2) بیماری آلوپسی

آلوپسی یکی از بیماری های شایع در میان مردم است که مدل های مختلفی دارد و این بیماری نه تنها بزرگسالان بلکه کودکان را نیز گرفتار می کند. بسیاری از کودکان به دلیل ابتلا به بیماری آلوپسی دچار ریزش موی سکه ای و یا انواع دیگر ریزش مو می شوند و ظاهر ناخوشایندی پیدا می کنند.

در چنین شرایطی استفاده از کلاه گیس بچه گانه به حفظ روحیه و زیبایی کودکان کمک می کند.

3) بیماری های ژنتیکی

بیماریهای ژنتیکی عامل دیگری برای ریزش مو در کودکان محسوب می شوند که به دلیل مواجه شدن با آنها به استفاده از کلاه گیس نیاز می شود. بیماریهای ژنتیکی در واقع به صورت مادرزادی به وجود می آیند و می توانند ریزش مو را در کودک ایجاد کنند.

4) بازی در سریال و فیلم و تئاتر

در بسیاری از مواقع کودکان به دلیل ایفای نقش در فیلم، سریال و یا تئاتر به کلاه گیس بچه گانه نیاز دارند.

در چنین شرایطی

کودک موهای طبیعی خود را دارد و هیچ مشکلی در سلامتی موهای او ایجاد نشده است اما برای تغییر وضعیت ظاهری او لازم است تا از پوستیژ مو بچه گانه استفاده کرد تا شرایط کودک بر اساس نقش مورد نظر تغییر پیدا کند.

نمونه کلاه گیس های بچه گانه

در این قسمت چند مورد از این نوع کلاه گیس ها را مشاهده می کنید:

کلاه گیس بچه گانه دخترانه
نمونه اول
قیمت کلاه گیس بچه گانه
نمونه دوم
خرید کلاه گیس بچه گانه
نمونه سوم

کلاه گیس بچه گانه چگونه است؟

کلاه گیس بچه گانه با استفاده از الیاف مصنوعی نانو و یا موی طبیعی ساخته می شود. البته بیشتر آنها از موی طبیعی ساخته می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

موهای طبیعی در این روش بر روی یک لایه توری قرار می گیرد و سپس بر روی سر کودک گذاشته می شود.

کلاه گیس یک روش موقتی و غیر دائمی برای ترمیم مو است که در صورت استفاده کردن کودک از آن چنین امکانی وجود دارد تا هر موقع که کودک نیاز به استراحت داشت بتوان آن را از روی سر کودک جدا کرد.

7 مزیت کلاه گیس بچه گانه چیست؟

استفاده از پوستیژ مو در انواع بچه گانه برای کودکان دارای مزیت هایی به شرح زیر است:

  1. امکان استفاده از آن برای همه کودکانی که موهای خود را از دست داده اند
  2. حفظ روحیه کودک
  3. حفظ زیبایی کودک
  4. عدم ایجاد درد و جراحت و خونریزی در کودکان
  5. امکان تهیه کلاه گیس بچه گانه با مدل موی های مختلف و با رنگ های متفاوت
  6. قیمت مناسب
  7. موقتی بودن این روش برای ترمیم موی کودک
  8. و…

چگونه باید از کلاه گیس بچه گانه مراقبت کرد؟

کلاه گیس ها از جمله کلاه گیس خارجی باید به خوبی مورد مراقبت قرار بگیرند تا از خراب شدن و یا آسیب دیدن آنها جلوگیری شود و برای مدت مورد نیاز بتوان از آن استفاده کرد.  از جمله مراقبت هایی که در این زمینه باید انجام شود، از قبیل زیر هستند:

  1. شانه زدن موهای کلاه گیس به آرامی
  2. جدا کردن کلاه گیس از روی سر به هنگام خواب
  3. استفاده صحیح از کلاه گیس
  4. پرهیز از کشیدن موهای کلاه گیس
  5. استفاده از نرم کننده در صورت گره خوردن موهای کلاه گیس
  6. و….

با رعایت کردن این موارد می توان مدت زمان بیشتری از کلاه گیس کودک استفاده کرد و طول عمر آن را افزایش داد.

کلاه گیس بچه گانه

کلاه گیس بچه گانه را از کجا تهیه کنیم؟

در تهران و سایر شهرستان ها مراکز مویی وجود دارند که کلاه گیس بچه گانه را ارائه می دهند. اما از آنجایی که شرایط فروش مراکز مختلف با هم متفاوت است، باید یک مرکز موی مناسب را به این منظور انتخاب کرد.

از این جهت

کسانی که قصد داشته باشند کلاه گیس بچه گانه یا کلاه گیس یخی را به صورت تک و یا عمده در تهران تهیه کنند، امکان خرید این محصول را از مرکز موی ایندرا خواهند داشت.

در مرکز موی ایندرا علاوه برخدمات مختلف پوست و مو و زیبایی، قادر به تهیه کلاه گیس نیز هستید و با قیمت مناسب می توانید آن را تهیه کنید.

سخن پایانی

کلاه گیس بچه گانه مطلبی بود که برای شما عزیزان در مرکز موی ایندرا تحت بررسی قرار دادیم. اگر فکر می کنید که به این کالا نیاز دارید و قصد خرید آن را از مرکز موی ایندرا دارید، با تلفن های تماس درج شده در سایت تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سایر روش های ترمیم مو در مرکز موی ایندرا برای کودکان مناسب نیست و تنها روشی که برای انها قابل استفاده است، پوستیژ مو بچه گانه خواهد بود. برای کسب اطلاع از هزینه و قیمت کلاه گیس کودکانه نیز می توانید به صورت تلفنی از این مجموعه راهنمایی دریافت کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!