کاشت مو در سعادت آباد کجا انجام می شود؟

کاشت مو در سعادت آباد
آنچه در این مقاله می خوانید!

انتخاب کلینک های درمانی خوب همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های مراجعین بوده است. سوالاتی نظیر بهترین روش کاشت مو در سعادت آباد چیست؟ بهترین متخصصین دارای چه ویژگی ها هستند؟ و آیتم های رضایت از نتیجه کاشت مو اغلب مهم ترین پرسش های مراجعین به کلینیک های زیبایی پوست و مو می باشد.

کلینیک کاشت مو در سعادت آباد یکی از مجهزترین کلینک های تخصصی کاشت مو است که با استفاده از ظرفیت های بالای خود نظیر استفاده از بهترین و مجرب ترین متخصصین و کادر حرفه ای و همین طور برترین و به روزترین تجهیزات و مواد مصرفی مورد نیاز به یکی از قطب های برتر کاشت مو در تهران تبدیل شده است. در این پیوند می کوشیم شما را با کلینیک کاشت مو در سعادت آباد بیشتر آشنا کنیم.

کاشت مو چگونه صورت می گیرد؟

درحال حاضرپیوند مو به عنوان بهترین راه درمان موهای از دست رفته است، کاشت مو در نواحی مختلف همچون موی سر و حتی ابرو و مژه، ریش و سبیل قابل انجام است. کاشت مو در کلینیک سعادت آباد به روش های مختلف و با توجه به شرایط و وضعیت کم موی بیمار قابل انجام است و حتی در برخی از موارد برای برخی از مراجعین از روش ترکیبی استفاده می شود، که مهترین روش های موفق آن شامل موارد زیر می باشد:

  • کاشت مو به روش نواری. در این روش برای استخراج فولیکول های مو برشی از پشت ناحیه پشت سر برادشته و به ناحیه جلوسر پیوند زده می شود.
  • کاشت مو به روش استخراج واحدهای فولیکولی، در این روش فولیکول های مو با ایجاد سوراخ های ریز از ناحیه بانک مو استخراج شده و به ناحیه مورد نظر پیوند زده می شود.

بهترین کاندیدای کاشت مو در کلینیک سعادت آباد

  • افراد بالای سی سال
  • برخورداری از سلامت کامل بدنی
  • مردانی که بیش از 5 سال موهای خودشان را از دست داده اند.
  • افرادی که به دلیل جراحی یا سوختگی بخشی از موهایشان را از دست داده اند.
  • افرادی که بانک موی خوبی دارند.

علاوه بر کاشت موی سر کاشت ابرو و مژه، ریش و سبیل از جمله خدمات کاشت در کلینیک کاشت مو سعادت آباد است. برای کاشت ابرو و مژه فولیکول موی انتخابی عموما از ناحیه کنار گوش و برای کاشت مو ریش و سبیل از فولیکول موها پشت سر و یا موی سایر اندام استفاده می شود. روند کاشت نیز مانند روند کاشت موی سر است و نتیجه بین 3تا 9 ماه قابل مشاهده است.

کاشت مو در سعادت آباد

مراحل کاشت مو در کلینیک کاشت مو سعادت آباد

در این کلینیک کاشت مو در تهران ابتدا درخواست مشاوره خود را به صورت حضوری و یا غیر حضوری ثبت کرده و چس از تعیین وقت مشاوره توسط کارشناسان کلینیک در جلسه مشاوره شزکت می کنید، سپس با معاینات دقیق تر پزشک دستور انجام آزمایشات لازم را صادر و شما را به آزمایشگاه معرفی خواهید کرد.

با تکمیل پرونده شما وارد مرحله برداشت فولوکول های مو و در نهایت کاشت گرافت های استخراج شده از بانک مو به محل های دچار ریزش می شوید.

مهم ترین ویژگی بهترین کلینیک کاشت مو در سعادت آباد (7 مورد)

از جمله مهم ترین ویژگی های کلینیک کاشت مو سعادت آباد که این کلینیک را به یکی از برترین و حرفه ای ترین کلینیک های تهران تبدیل کرده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 دارای مجوز و از وزارت بهداشت و درمان
2 بهره مندی از بهترین و مجربترین متخصصین کاشت مو
3 تراکم بالا نسبت به سایر روش ها
4 استفاده از روش ها نوین
5 استفاده از پرسنل مجرب و حرفه ای
6 استفاده از مدرن و باکیفیت ترین تجهیزات
7 بهرمندی از تیم مجرب، دلسوز و حرفه ای

آیا کلینیک کاشت مو سعادت آباد مشاوره غیرحضوری دارد؟

کلینیک کاشت مو سعادت آباد و کلینیک پروتز مو به منظور رفاه حال متقاضیان کاشت مو اقدام به راه اندازی سیستم مشاوره غیرحضوری کرده است، به این منظور شما می توانید از صفحه درخواست مشاوره سایت پیام خود را ارسال کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

کارشناسان ما با بررسی اطلاعات دریافتی از شما می توانند به سوالات مختلف ابتدایی و تخصصی شما پاسخ داده و هزینه تقریبی کاشت مو را به شما اعلام کنند.

مراقبت های پیش از کاشت مو

کلینیک کاشت مو سعادت آباد به منظور اطمینان از حسن انجام کار و دریافت بهترین و مطلوب ترین نتیجه از کاشت مو همواره مراجعین خود را به رعایت برخی از نکات قبل از انجام کاشت دعوت می کند که در زیر به تعدادی از مهم ترین های آن اشاره خواهیم کرد:

  • پرهیز از مصرف الکل و دخانیات از یک ماه قبل از کاشت
  • قطع مطرف برخی از داروهای رقیق کننده و ضد انعقادی خون مانند آسپرین و وارفارین
  • انجام برخی آزمایشات خون به منظور آگاهی از وضعیت تیروئید ، تعداد سلول های خونی، وضعیت انعقاد خون و وجود بیماری های احتمالی چون ایدز یا هپاتیت
  • استفاده از آنتی بیوتیک ها
  • رعایت موارد بهداشتی چون شستشوی سر و استفاده از لباس راحت و جلو باز

5 مراقبت مهم بعد از کاشت مو که باید جدی بگیرید!!

کلینیک کاشت مو سعادت آباد همچنین به منظور دریافت بهترین نتیجه حاصل از کاشت بیمار را به مراقبت های بعد از کاشت مو موظف می گرداند که به مواردی از آن اشاره خواهیم کرد:

1 استراحت کامل در روز بعد از کاشت و خوابیدن به صورت طاق باز تا به قسمت های کاشت آسیبی وارد نشود.
2 استفاده از کمپرس یخ به منظور جلوگیری از تورم پیشانی
3 استفاده از کلاه توری و پانسمان صحیح و به موقع سر
4 تغذیه صحیح به خصوص مصرف مایعات فراوان و میوه های دارای ویتامین سی مانند پرتغال و آناناس
5 استفاده از داروهای تجویزی به خصوص داروهای سفاکسیم به منظور جلوکیری از عفونت ها و مصرف زینک

هزینه کاشت مو در کلینیک سعادت آباد

هزینه های درمانی همیشه به موارد مختلفی وابسته است. هزینه کاشت مو وسط سر یا کاشت مو لیزری نیز به مواردی مانند روش کاشت، حجم و تراکم موی کاشت شده،  تجربه و تبحر پزشک وابسته است.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت مو 8 الی 15 میلیون تومان

پرداخت هزینه کاشت مو در سعادت آباد با بیمه

هزینه مورد نیاز برای کاشت مو را معمولا نمی توان با استفاده از بیمه پرداخت کرد زیرا کاشت مو یک تکنیک برای زیبایی است و جنبه درمانی ندارد که به همین دلیل بیمه هزینه آن را متقبل نمی شود.

اما با این وجود افرادی که مبتلا به بیماری های ریزش مو مانند: آلوپسی هستند و قصد دارند از این روش استفاده کنند، شاید بتوانند از بیمه در این رابطه استفاده کنند.

در نتیجه

برای اطمینان پیدا کردن از این مساله لازم است که این دسته از افراد از شرکت بیمه خود و یا کلینیک ها در این خصوص سوال بپرسند.

بهترین مرکز کاشت مو در سعادت آباد تهران

با افزایش توجه و استقبال از کاشت مو امروزه مراکز بسیار زیادی در سراسر کشور به انجام این کار می پردازند و  خدمات کاشت مو را به اشخاص ارائه میدهند.

اما برای اشخاصی که قصد دارند که پیوند مو در تهران انجام دهند، یکی از بهترین این مراکز را می توان مرکز موی ایندرا در سعادت آباد تهران معرفی کرد که این مرکز دارای بیش از 18 سال سابقه و تجربه کاری در این زمینه است و تا کنون رضایت بسیاری از مراجعین را فراهم کرده است.

در مرکز موی ایندرا قادرید تا از جدیدترین روش های کاشت مو بهره مند گردید و از روش مورد نظر خود برای انجام این کار بهره مند گردید.

با این وجود اگر قصد دارید که از این تکنیک بهره مند گردید به شما توصیه می کنیم که حتما به مرکز موی ایندرا مراجعه کنید و از تخصص و مهارت همکاران ما در این مجموعه بهره مند گردید.

آیا کاشت مو دارای عوارض جانبی است؟

بله در کاشت مو و ترمیم مو به روش SUT نیز مانند سایر خدمات زیبایی پزشکی عوارضی وجود دارد که خوشبخاته عوارض کاشت مو بسیار جزئی و موقت و تنها برای برخی از افراد به وجود می آید

. تورم پوست سر و پیشانی، نازک شدن مو و در برخی موارد ریزش مو به صورت سکه ای

بهترین و جدیدترین روش کاشت مو در ایران

در حال حاضر جدیدیترین روش کاشت مو در ایران روش FUT با فاصله یک سال است، در این روش از بیشترین تراکم بانک مو افراد فولکیول گرفته شده و در یک جلسه عمل کاشت انجام می شود وکمترین تخریب به موی افراد وارد می شود.

در روش SUT این امکان وجود دارد که برای فرد مورد نظر به تعداد بیش از 14 هزار تار مویی پیوند زده شود و تراکم مورد نظر را برای او ایجاد کرد. کاشت مو به روش SUT به گونه ای است که مراحل کاشت و برداشت گرافت ها تماما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بدون دخالت دست انجام می شود.

به همین دلیل

عدم نیاز به دخالت دست باعث می شود که فولیکول های مو در حین برداشت و کاشت کمتر دچار آسیب شوند و تعداد بیشتری از آنها سالم باقی بماند و قابل پیوند باشد.

علاوه بر آن استفاده از این تجهیزات باعث می شود که سرعت انجام پیوند مو به میزان زیادی افزایش پیدا کند به گونه ای که در یک جلسه پزشک قادر است تا تمامی مراحل کاشت را به اتمام برساند.

نتیجه نهایی کاشت مو در چه مدت قابل مشاهده است؟

اگر روند کاشت مو به درستی و انجام گیرد، فرد می تواند نتیجه نهایی کاشت مو خود را طی 6 تا 12 ماه مشاهده کند.

سخن پایانی

در انتهای این مطلب باید یادآور شویم که اگر به دریافت اطلاعات بیشتری در رابطه با مرکز مو ایندرا نیاز دارید، قسمت های تماس با ما و درباره ما را مطالعه کنید و یا اکر در خصوص کاشت مو اطلاعات دیگری نیاز دارید، از سایر مقالات درج شده در این وب سایت استفاده کنید و با مطالعه آنها اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!