کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش bht
آنچه در این مقاله می خوانید!

کاشت مو به روش bht چگونه است؟ آیا کسانی که بانک موی مناسب در سر برای کاشت مو ندارند، نمی توانند از روش پیوند مو استفاده کنند؟ حتما می دانید که در جراحی کاشت مو برای موهای کم پشت، گرافت های مو  از پشت سر و بین دو گوش گوش برداشت و در ناحیه کم مو، کاشته می شوند.

به این نواحی بانک مو گفته می شود. بنابراین داشتن بانک موی مناسب از شروط اصلی کاشت مو به شمار می رود  اما گاهی افراد در قسمت بانک مو دچار طاسی یا کم پشتی هستند. شاید این افراد نگران باشند که راهی برای کاشت مو ندارند اما اشتباه می کنند.

امروزه علم برای این افراد نیز راه چاره اندیشیده است. کاشت مو به روش BHT مناسب اینگونه افراد می باشد. در ادامه شما را با این روش از کاشت مو مرکز موی ایندرا آشنا می کنیم.

کاشت مو به روش BHT

کاشت مو به روش BHT یا همان BHT  به روشی از کاشت مو گفته می شود که به جای برداشت مو از پشت سر، از موهای بدن مانند سینه، کمر، ران، ناحیه شرمگاهی و یا هرجایی از بدن که قابلیت برداشت مو داشته باشد استفاده می شود. کاشت مو به روش BHT با کاشت مو به روش SUT تفاوت هایی دارد. مهمترین تفاوت این دو روش ناحیه برداشت مو برای کاشت است.

تفاوت اصلی بین موی سر و موی بدن به شرح زیر است:

  1. جهت واحدهای فولیکولی مو
  2. نوع پوست
  3. عمق فولیکول مو در زیر پوست
  4. ضخامت و حلقۀ مو

نتایج پیوند مو با موهای اهداکننده نامناسب به طور کلی رضایتبخش نیست، زیرا  نوع پوست سر و بدن  با یکدیگر متفاوت است.

ممکن است

با یکدیگر سازگار نباشند و نتوانند به خوبی رشد کنند. علاوه بر این، هر گونه اسکار حاصله، قابل رویت خواهد بود. افرادی که مایل به استفاده از روش BHT هستند، باید با جراح و پزشک متخصص مناسب درباره این موضوع مشاوره کنند. زیرا موفقیت پیوند موی بدن بستگی بالایی به تجربه، دانش و توانایی جراح دارد.

معایب کاشت مو به روش bht
معایب کاشت مو به روش bht

بیشتر بخوانید: کاشت مو جای شکستگی

ناحیه برداشت مو در روش BHT

ویژگی ها و سرعت رشد موهای بدن از موی سر متفاوت است و این بدلیل ژنتیک افراد می باشد. معمولا سرعت رشد موهای بدن کمتر از سرعت رشد موی سر است.

بهترین گزینه برای کاشت مو به روش BHT ریش صورت است. سرعت رشد قابل توجه، ضخامت و مقاومت مناسب آن از دلایل انتخاب موی ریش صورت بری کاشت به روش BHT  است.

موی ریش بخصوص در قسمت زیر چانه بیشترین هماهنگی را با موی سر دارد. علاوه بر این برداشت مو از زیر چانه باعث می شود که اثرات برداشت آن بر زیبایی صورت فرد کمتر باشد.

اولین انتخاب در پیوند موی بدن بعد از موهای ریش

موهای سینه است. معمولا موهای سینه نیز ماندگاری مناسبی بعد از پیوند دارند و با توجه به درصد بسیار کم موفقیت در پیوند موی سایر اعضای بدن معمولا از سایر اعضا برای پیوند مو استفاده نمی شود.در برخی منابع علمی  موی پاها را نیز برای پیوند پیشنهاد کرده اند که شانس موفقیت و ماندگاری آن، چندان زیاد نیست. به‌هرحال موی ریش و سینه بهترین گزینه برای پیوند مو هستند.

با 5 مزیت کاشت مو به روش BHT آشنا شوید!

در این قسمت در مودر مهم ترین مزایای کاشت مو با این روش صحبت شده است:

1 کاشت مو به روش BHT یک جراحی کم تهاجمی است.
2 در کاشت مو BHT هیچ برش و بخیه‌ای در کار نیست.
3 مدت زمان ریکاوری بعد از پیوند مو از بدن به سر بسیار کوتاه است.
4 در پیوند مو از بدن به سر جای زخم در محل برداشت گرافت مو بسیار ریز و نامعلوم است.
5 کاشت مو BHT برای کاشت ابرو نیز بسیار مناسب است.

در این روش از موهای زائد بدن برای ترمیم مو استفاده می شود که وجود آنها الزامی نیست

معایب کاشت مو از بدن

این روش  همانند اسکالپ ریش امکان کاشت مو را برای کسانی که بانک موی کافی در سر ندارند، فراهم می‌کند. اما کاشت مو به روش BHT نسبت به سایر روش‌های کاشت مو معایبی هم دارد.

به همین دلیل است که

متخصصان کاشت مو از  این روش به عنوان آخرین گزینه برای کاشت مو  استفاده می کنند. از مهمترین این معایب و عوارض کاشت ابرو میتوان به عدم تناسب موهای بدن با موی سر نام برد.

اما نگرانی بسیاری از بیمارانBHT در مورد آثار جراحت در ناحیه اهدا کننده است. اما این نگرانی بی مورد است. معمولا روند ترمیم سریع می باشد و در اکثر موارد، یک ماه پس از کاشت ، هیچ اثر قابل رویتی وجود نخواهد داشت.

مراقبت های قبل از کاشت مو به روش BHT

  1. پیش از هرگونه عمل جراحی به منظور چک آپ، نیاز به آزمایش خون است تا وضعیت سلامتی شما معین شود.
  2. از 10 روز قبل از عمل کاشت مو BHT استفاده از داروهای مسکن مانند آسپیرین، بروفن و … (استامینوفن مانعی ندارد)، قرص ویتامین E، داروهای جلوگیری کننده از انعقاد خون مانند وارفارین، سیگار، مشروبات الکلی و سیر مصرف نکنید.
  3. اگر از دارویی استفاده می‌کنید و یا بیماری خاصی دارید، آن را با پزشک خود مطرح کنید. به این دلیل که پزشک باید برگه‌ای به منظور اینکه عمل برای شما بلامانع است، صادر نماید. به این نکته توجه کنید که بعضا داروهایی هستند که با روند کاشت مو تداخل دارند و می‌بایست پیش از عمل پیوند مو از خوردن آنها اجتناب کنید.

مراقبت های بعد از کاشت مو BHT

عمل و کاشت مو به روش BHT حدود 4 تا 8 ساعت زمان می‌برد. بعد از اتمام عمل به دستورهای متخصص خود توجه کرده و موارد زیر را هم در نظر داشته باشید:

1 اگرچه می‌توانید بعد از عمل و فردای روز عمل به زندگی عادی خود بپردازید، ولی بهتر است حدود 3 تا 5 روز پس از عمل را استراحت کنید تا شرایط بهتری داشته باشید.
2 از شستن موهای خود در روزهای اول پس از عمل کاشت مو BHT اجتناب کنید.

کاشت مو به روش bht برای چه کسانی مناسب است؟

مسلما افرادی که روش کاشت موی bht و یا کاشت مو با استفاده از بانک موی سایر اعضای بدن برای آنها مناسب است، کسانی هستند که بانک موی مناسبی بر روی سر ندارند و برای کاشت موی آنها باید از بانک موی سایر اعضای بدن استفاده شود.

بیشتر بخوانید: کاشت مو لیزری

اما لازم به ذکر است که علاوه بر این افراد، کسانی که قصد ندارند برای ترمیم مو از بانک موی موجود بر روی سر استفاده کنند نیز می توانند از روش bht بهره ببرند.

از دیگر کاندیدای مناسب برای این روش کسانی هستند که نمی خواهند آثار ناشی از جراحت و بخیه بر روی سر آنها باقی بماند.

هزینه کاشت مو به روش bht
هزینه کاشت مو به روش bht

بهترین مرکز برای کاشت مو به روش bht در تهران

دوستان و هموطنان عزیز از بهترین مراکزی که برای ترمیم مو به روش bht می توانید به آن در تهران مراجعه کنید، مرکز موی ایندرا است که یک مجموعه کاملا تخصصی در زمینه کاشت مو و ترمیم مو است و سابقه فعالیت بسیار زیادی در تهران دارد.

در مرکز موی ایندرا

علاوه بر روش کاشت موی bht می توانید از سایر روش های کاشت مو و همچنین ترمیم مو نیز بهره ببرید و این امور را زیر نظر بهترین متخصصین در این زمینه انجام دهید و در نهایت نتیجه ای بسیار موفقیت آمیز دریافت کنید.

هزینه کاشت مو به روش bht

هزینه کاشت مو به روش bht در مراکز مختلف با هم متفاوت است و شرایط مختلفی بر روی آن موثر است که به همین دلیل نمی توان گفت هزینه کاشت مو به روش bht به صورت کلی چه قدر است.

بلکه برای اطلاع از این مساله به شکل دقیق لازم است تا متقاضیان برای انجام این روش شخصا به پزشک مراجعه کنند و تحت بررسی های پزشک قرار بگیرند تا هزینه کاشت مو به روش bht برای آنها مشخص شود.

اما قیمت این روش کاشت مو در سال 1402 به شکل تقریبی به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه(به تومان)
روش bht برای کاشت مو 10 الی 15 میلیون تومان

نکته آخر

کاشت مو به روش BHT یکی از متد های شناخته شده برای پیوند طبیعی مو است. البته این روش تنها برای بیمارانی انتخاب می‌شود که بانک موی ضعیفی دارند یا بانک موی آنها به دلایلی آسیب دیده است. در ضمن این روش برای بانوان مناسب نیست. برای انتخاب و مشاوره درباره کاشت مو حتما با یک پزشک متخصص و خبره مشورت کنید.

چنانچه قصد دارید از سایر روش های ترمیم مو و کاشت مو نیز استفاده کنید، با ما در مرکز موی ایندرا در تماس باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!