کاشت مو به روش میکروگرافت

کاشت مو به روش میکروگرافت
آنچه در این مقاله می خوانید!

کاشت مو به روش میکروگرافت چگونه انجام می شود؟ علاقمندان به کاشت مو روز به روز بیشتر شده است. زیرا تاثیر مو بر زیبایی و جذابیت چهره بر همگان آشکار است. بنابراین با ریزش و آسیب دیدن موها تغیراتی در چهره بوجود می آید.

همچنین موها تاثیر مهمی در روحیه و اعتماد به نفس افراد دارد. به همین دلیل روش های مختلفی برای کاشت مو و حتی کاشت ریش، سبیل و ابرو ابداع شده است.

یکی از این روش ها کاشت مو به روش میکروگرافت (Micrograft) می باشد.در این مقاله شما را با کاشت مو به روش میکروگرافت آشنا می کنیم.

روش میکروگرافت چیست؟

امروزه کاشت مو به روش میکروگرافت و ترمیم مو به روش sut یکی از روش های نوین و پر طرفدار به شمار می رود. این روش بر پایه برداشت تارهای مو و بافت پوست اطراف آن و پیوند زدن آن در مناطق بدون مو، ایجاد شده است.

یکی از مزایایی که باعث شده این روش کاشت مو  پرطرفدار باشد این است که

در این روش برخلاف سایر روش ها نیازی به برداشتن بخش وسیعی از قسمت بانک مو نیست و به همین دلیل جای زخم بزرگ پس از اتمام دوره  ترمیم باقی نمی ماند.

در واقع

در کاشت مو پر تراکم به روش میکروگرافت تعداد تار های موی مورد نیاز بسیار مهم است و پزشک متخصص با توجه به تعداد آن شروع به برداشتن فولیکول ها و پیوند گرافت می کند.

در روش میکروگرافت

تمامی مراحل برداشت و پیوند مو از ابزار الکترونیکی و دقیقی استفاده می شود که کمترین میزان درد، جراحت و خونریزی را خواهد داشت. همچنین نتیجه عمل کاشت مو نیز با روش میکروگرافت بسیار موفق‌تر و بهتر از دیگر روش‌ها است.

مزایای کاشت مو به روش میکروگرافت که بهتر است بدانید!

مهمترین مزیتی که روش میکروگرافت (Micrograft) نسبت به  کاشت مو fut دارد، این است که می‌تواند با دقت بسیار گرافت‌های مو را از پوست سر خارج کند.

چون این کار با پانچ‌های خودکار مخصوص انجام می‌شود، آسیب بسیار کمی به فولیکول‌های استخراج شده وارد خواهد شد. در نتیجه تقریبا تمامی گرافت‌های کاشته شده در سر شما، به رشد خود ادامه خواهند داد و درصد موفقیت کاشت بسیار بالا خواهد بود.

به همین دلیل است که

برای رسیدن به بالاترین تراکم برای عمل پیوند مو، جراحان فوق تخصص پلاستیک و زیبایی این روش را پیشنهاد می‌کنند. در واقع تقریبا تمامی فولیکول‌های کاشته شده در روش میکروگرافت به تولید مو خواهند پرداخت.

2 نوع کاندید مناسب برای کاشت مو

بسیاری از افرادی که دچار مشکل طاسی یا ریزش موی منطقه ای شدید هستند، امکان استفاده از این روش کاشت مو sut را دارند.

به طور کلی درمان ریزش مو با روش میکروگرافت برای افراد زیر توصیه می شود:

1 بدلیل اینکه در این روش، بانک مو، موهای پشت سر افراد است لذا توصیه می شود که افرادی که در قسمت بین دو گوش، موهای پرپشتی دارند از این روش بهره ببرند
2 افرادی که به دلایلی دچار ریزش مو در قسمت ابرو یا ریش، شده اند

توجه داشته باشید که

به دلیل اینکه بعد از کاشت مو برای شقیقه سر به روش میکروگرافت (Micrograft) رشد موها کمتر است، به افرادی توصیه می شود از این روش برای کاشت مو استفاده کنند که قبلا از روش های دیگر استفاده نکرده اند.

آیا میکروگرافت کار می کند؟

میکروگرافت یک درمان موثر مبتنی بر نتایج است . پس از 6 تا 8 هفته شاهد کاهش ریزش مو خواهید بود و در مدت 3 تا 6 ماه شاهد رشد قابل مشاهده مو خواهید بود.

تفاوت میکروگرافت و FUE چیست؟

اگرچه هر دو از واحدهای فولیکولی برای به دست آوردن فولیکول‌های موی اهداکننده استفاده می‌کنند، اما میکروگرافت به جراح نیاز دارد تا نواری از پوست سر را که واحدهای فولیکولی توسط تیمی از پرستاران از آن جدا می‌شود.

در حالی که در FUE برداشته می‌شود، جراح هر واحد فولیکولی را به‌صورت جداگانه از پوست سر بدون برداشتن هیچ‌کدام از آن‌ها جدا می‌کند. نوارهای پوست

نتایج نهایی پس از روش کاشت مو میکروگرافت

دستیابی به نتیجه نهایی کاشت موی میکروگرافت مانند سایر تکنیک ها مستلزم زمان است و اینگونه نیست که این روش نسبت به سایر تکنیک ها مزایای زیادی داشته باشد، بنابراین نتایج بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود. 

معمولا موهای موجود در فولیکول های کاشته شده بلافاصله پس از کاشت می ریزند و تنها 4-3 ماه پس از کاشت شاهد رشد موهای جدید از فولیکول های کاشته شده خواهید بود و دلیل این امر این است که در کاشت مو معمولاً فولیکول ها رشد می کنند.

وارد فاز استراحت یا تلوژن شوند تا بتوانند با سیستم خون رسانی سازگار شوند و سپس رشد خود را از سر بگیرند و روند رشد مو تا 5 سال آینده ادامه می یابد که مجدداً موها وارد فاز استراحت می شوند. 

در نهایت می توانید نتایج نهایی و طبیعی رشد موهای خود را پس از یک سال کاشت مو با روش میکروگرافت مشاهده کنید .

نکته آخر

میکروگرافت باعث افزایش تراکم مو در مناطقی از پوست سر شما می شود که به دلیل ریزش مو نازک شده اند. این یک روش کوتاه و کم تهاجمی است. با این حال، نتایج بلندمدت ارائه نمی دهد. همچنین نمی تواند رشد جدیدی در مناطقی که فولیکول ها تولید مو را متوقف کرده اند ایجاد کند.

اگر نگران ریزش موی خود هستید و به دنبال یک راه حل دائمی یکباره هستید، چرا کاشت مو با مرکز موی ایندرا در نظر نگیرید؟

 با استفاده از تکنیک های پیشرفته در بزرگترین کلینیک ریزش مو در جهان، می توانید با یک سر پر از یک زندگی جدید لذت ببرید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!