کاشت مو بدون بانک مو در ایران انجام می شود؟

کاشت مو بدون بانک مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

آیا میخواهید بدانید کاشت مو بدون بانک مو در ایران انجام می شود یا خیر؟ پس با ما همراه باشید.

امروزه تعداد کسانی که به ترمیم مو و یا کاشت نیاز دارند بسیار زیاد است و می توان گفت که تعداد این افراد در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده است زیرا عواملی که باعث ریزش مو در افراد می شوند، بیشتر از قبل هستند.

به عنوان مثال:

آلودگی آب و هوا از جمله مسائلی است که ریزش مو در افراد را در شهر های بزرگ پدیدار می کند و علاوه بر آن آلودگی های موجود در محیط های صنعتی که به علت وجود مواد شیمیایی مختلف هستند نیز می توان عاملی برای ریزش مو باشد.

8 مسئله موثر در ریزش مو

8 مورد مهم در ریزش مو به شرح زیر است:

  1. مسائل ژنتیکی
  2. مسائل هورمونی
  3. کم کاری تیروئید
  4. رژیم غذایی نامناسب و مصرف بیش از حد فست فود ها
  5. کمبود مواد مورد نیاز برای رشد مو در بدن
  6. مصرف بیش از حد شیرینی جات و کربوهیدرات ها
  7. یائسگی و بارداری و زایمان در بانوان
  8. کمبود مواد معدنی مورد نیاز برای رشد مو در بدن مانند: روی و آهن
  9. و…

همان طور که می دانید برای کاشت مو لازم است که گرافت های مویی از بانک موی فرد برداشته شوند و به قسمت های خالی مورد نظر پیوند زده شوند تا کاشت مو انجام شود.

اما

در بسیاری از مواقع شخص از بانک موی مناسبی برخوردار نیست و یا قصد ندارد که از بانک مو برای ترمیم موهای خود استفاده کند و ترجیح می دهد که از روش های دیگری برای ترمیم مو بهره ببرد.

به همین دلیل

در این مواقع کاشت مو بدون بانک مو اهمیت پیدا می کند که در مرکز موی ایندرا قصد داریم که این روش را تحت بررسی قرار دهیم و آن را از جوانب مختلف تحلیل و بررسی کنیم.

در اصطلاح علمی

بانک مو به بخش هایی از مو گفته می شود که حالت ریزش ندارند و برای عمل زیبایی مو مورد استفاده قرار می گیرد. این قسمت دارای فولیکول سالم می باشد و قابل ریزش نیست.

از این رو پزشکان متخصص مو به هنگام کاشت مو از این نواحی کمک می گیرند. در افرادی که دارای بانک مو ضعیف و کم قدرت هستند از روش های کاشت مو بدون بانک مو استفاده می شود.

کاشت مو بدون نیاز به بانک مو چگونه است؟

به طور کلی دو نوع ریزش مو در افراد وجود دارد. ریزش مو به صورت دائم و ریزش مو به صورت موقت که هر کدام راه درمان خاص خود را دارند. در صورتی که ریزش مو به حالت موقت باشد یعنی ریشه هنوز سالم می باشد و متخصصان می توانند با کمک دارو درمانی آن را ترمیم کنند.

در روش ریز مو

به صورت دائم دیگر دارو درمانی تاثیر نخواهد داشت و فرد به طاسی دائم دچار می شود. و تنها راه باقیمانده کاشت مو می باشد. ترمیم مو یعنی انجام کاشت موی مصنوعی که در ترمیم موی ایندرا به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی با مناسب ترین قیمت انجام می شود.

روش های متفاوتی برای کاشت مو بدون بانک مو وجود دارد که در آنها از الیاف مصنوعی و یا موی طبیعی استفاده می شود. روش هایی که برای کاشت مو بدون نیاز به بانک مو قابل انجام است شامل موارد زیر است:

کاشت مو بدون بانک مو

ترمیم مو به روش HRT

در همین ابتدای امر بایستی بگوییم که ترمیم مو به روش HRT را به عنوان بهترین روش ترمیم مو می شناسند نه کاشت مو.

در این ترفند

ناحیه ای از سر که نیاز به کاشت یا ترمیم دارد لایه برداری شده و بعد از آن یک لایه همانند پوست سر انسان شبیه سازی می شود و موهایی از هم جنس و هم رنگ با موی سر فرد را بر روی آن تعبیه می کنند البته در حالتی که فولیکول زنده ای ندارند زیرا مصنوعی هستند.

کاشت مو بدون بانک مو برای چه کسانی مناسب است؟

کاشت مو بدون نیاز به بانک مو برای کسانی مناسب است که دارای یکی از شرایط ذکر شده در بخش زیر باشند:

1 کسانی که از بانک موی مناسبی برخوردار نیستند و یا قصد ندارند که از بانک موی خود برای ترمیم مو استفاده کنند.
2 افرادی که دارای بیماری های خاص باشند نیز می توانند از این روش استفاده کنند.
3 افرادی که به دنبال روش های غیر تهاجمی برای ترمیم مو هستند نیز از جمله کاندیدای مناسب برای این روش می باشند.

علاوه بر آن تمامی افرادی که قصد دارند نتیجه حاصل از کاشت مو را به سرعت دریافت کنند و برای دریافت نتیجه نمی خواهند که مدت زمان زیادی سپری شود، می توان از این روش استفاده کنند زیرا همان طور که می دانید در کاشت مو با گرافت های مویی نتیجه حاصل از کاشت مو پس از چندین ماه به دست می آید  اما در روش HRT نتیجه حاصل به شکل آنی دریافت می شود.

7 مزیت کاشت مو

  1. ماندگاری درازمدت نسبت به پروتز و یا کلاه گیس
  2. هزینه کمتر نسبت به کاشت مو
  3. تراکم مو طبق خواسته مشتری
  4. بدون نیاز به جراحی و خونریزی
  5. انجام راحت و سریع
  6. انتخاب رنگ منتخب مشتری
  7. ترمیم مو با استفاده از الیاف نانو

ترمیم مو به روش مایکروپوینت به تازگی در قاره اروپا مورد تایید واقع شده است. در این روش با بهره گیزی از الیاف ساخته شده با تکنولوژی نانو و کاملا استریل شده می توانند حس شادابی و سرزندگی به افراد دچار طاسی و کچل بدهند.

این مدل که یک طرح و مدل نوین می باشد با کمک ابزارهای بسیار ظریف زیر پوست سر انجام می شود. با این وجود فرد احساس هیچگونه درد و یا خونریزی را ندارد.

ترمیم موی ایندرا

پروتز مو یا ترمیم مو بوسیله چسب های مخصوص گیاهی و بیولوژیکی استفاده می شود و باعث ایجاد قارچ و بیماریهای عفونی نمی شود. از این رو مرکز موی ایندرا با ارائه ترمیم مو برای جبران کاشت مو بدون بانک مو توانسته است نظر مثبت مشتریان خود را به طور چشمگیری جلب کند.

هزینه کاشت مو بدون بانک مو در ایران

به طور کلی هزینه مورد نیاز برای کاشت مو بدون بانک مو در ایران، در کلینیک های پوست و مو و زیبایی مختلف متفاوت است و برای هر کسی ممکن است که هزینه متفاوتی نیاز داشته باشد و به همین دلیل نمی توان به صورت واضح بیان کرد که هزینه کاشت مو بدون بانک مو چه قدر است.

در نتیجه

برای اطلاع از این مساله هر کسی باید به پزشک مورد نظر خود مراجعه کند و تحت بررسی پزشک قرار بگیرد، تا پزشک بر اساس شرایط هزینه را برای فرد تعیین کند.

نوع خدمات قیمت (به تومان)
کاشت مو 15 الی 20 میلیون تومان

4 مسئله موثر در هزینه کاشت مو بدون بانک مو در ایران

در این راستا مسائلی وجود دارند که بر روی هزینه کاشت مو بدون بانک مو موثر واقع می شوند که این مسائل به شرح زیر هستند:

1 کیفیت مواد استفاده شده برای کاشت مو به روش HRT
2 وسعت فضای خالی سر و بخش هایی که باید تحت پوشش قرار بگیرند
3 دستمزد پزشک معالج
4 هزینه مربوط به کلینیک زیبایی

کلام پایانی

در این مقاله دریافتیم که کاشت مو بدون بانک مو در ایران انجام می شود و متقاضیان این روش می توانند به راحتی با مراجعه به کلینیک های زیبایی فعال در این زمینه از این روش برای ترمیم موهای خود استفاده کنند.

در صورت نیاز

به دریافت اطلاعات بیشتر در این راستا از سایر مطالب موجود در وب سایت مرکز موی ایندرا که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، استفاده کنید و اطلاعات خود را افزایش دهید.

شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره تکمیلی در مورد تفاوت ترمیم مو با کاشت مو و همچنین چه کسانی به ترمیم مو نیاز دارند با شماره های مرکز موی ایندرا تماس حاصل فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!