کاشت مو افراد مشهور

کاشت مو افراد مشهور
آنچه در این مقاله می خوانید!

چه افرادی را می توان جزو کاشت مو افراد مشهور نام برد؟ زمانی که افراد مشهور و یا سلبریتی ها از یک روش زیبایی استفاده می کنند، توجه سایر مردم به آن روش نیز افزایش پیدا می کند. زیرا زمانی که یک سلبریتی نتیجه رضایت بخشی را از یک روش دریافت می کند، دیگران پی به این موضوع می برند که روش به کار گرفته شده  روش مناسبی است.

کاشت مو نیز از جمله امور زیبایی چهره است که امروزه سلبریتی ها از این روش بسیار استفاده می کنند و در این مطلب به اسامی برخی از سلبریتی های ایرانی و خارجی اشاره خواهیم کرد تا بدین شکل به شما عزیزان در خصوص تصمیم گیری برای کاشت مو کمک شود.

روش درمانی کاشت مو به میزانی در جامعه خصوصا در میان آقایان رونق گرفته است که بسیاری از افراد مشهور جامعه مانند: احسان علیخانی و یحیی گل محمدی نیز از این شیوه بهره برده اند.

البته علاوه بر این عزیزان چهره های معروف و شناخته شده بسیار زیاد دیگری نیز کاشت مو را انجام داده اند.

در رابطه با کلینیک کاشت مو افراد مشهور لازم به ذکر است که این تکنیک درمانی زیبایی نه تنها در ایران بلکه در سایر کشور ها نیز رواج پیدا کرده است و بسیاری از بازیگران و اشخاص سرشناس کشور های خارجی نیز کاشت مو را انجام داده اند.

نکته ای که در این خصوص وجود دارد، این است که معمولا زمانی که افراد مشهور کاری را انجام می دهند و راهی را پیش می گیرند، استقبال در خصوص آن موضوع در میان افراد معمولی جامعه نیز بیشتر می شود، زیرا افراد مشهور معمولا الگویی برای افراد معمولی جامعه و طرفدارانشان محسوب می شوند.

اهمیت کاشت مو افراد مشهور چیست؟

افراد مشهور که به صورت بصری فعالیت دارند و کار آنها در جلوی دوربین است، مانند: بازیگران، مجریان و اخبارگویان که زیاد در جلوی دوربین قرار می گیرند، باید به ظاهر خود در مقایسه با دیگر افراد مشهور بیشتر اهمیت دهند، زیرا این افراد مورد توجه بیشتری قرار می گیرند و بیشتر دیده می شوند.

اما گذشته از این دسته افراد مشهور، اهمیت کاشت مو و یا توجه به زیبایی در میان افراد مشهور دیگری نظیر: خوانندگان و ورزشکاران نیز بسیار زیاد است. زیرا مردم جامعه علاوه بر هنرمندانی که به صورت بصری فعالیت دارند، به خوانندگان و ورزشکاران خصوصا فوتبالیست ها اهمیت بسیار زیادی می دهند و برای آنها مهم است که خواننده و یا ورزشکار محبوب آنها چگونه ظاهری داشته باشد.

بر اساس این عوامل بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران به کاشت مو پرداخته اند.

کاشت مو چگونه است؟

کاشت مو و یا همان پیوند مو را می توان از جدیدترین و پرطرفدار ترین روش های ترمیم مو یا پروتز مو در نظر گرفت که این تکنیک جدید بر اساس مزیت هایی که دارد بسیار مورد استقبال افراد در سراسر جهان قرار گرفته و توانسته تمامی نواقص روش های قدیمی تر برای ترمیم موهای از دست رفته را برطرف کند.

کاشت مو به این صورت انجام می شود که گرافت های مو از بانک موی افراد برداشته می شوند و به نقاط مورد نظر در سر فرد پیوند زده می شوند. منظور از بانک مو نیز قسمتی از سر است که فولیکول های مو از آن جدا می شود که معمولا در این روش از بانک موی موجود در پشت سر، بانک موی کناره های گوش و بانک موی اعضای بدن استفاده می شود.

همچنین لازم به ذکر است که در روش کاشت مو، پزشک تعیین کننده نوع بانک مویی است که باید برای فرد استفاده شود.

7 روش کاشت مو برای افراد مشهور

کاشت مو برای سلبریتی ها به تمامی روش های ذکر شده در قسمت زیر قابل انجام است:

1  کاشت مو به روش sut
2 کاشت مو به روش fit
3 کاشت مو به روش fut
4  کاشت مو به روش bht
5 کاشت مو به روش fci
6 کاشت مو به روش dhi
7 کاشت مو به روش fue

سلبریتی ها می توانند با استفاده از تمامی این روش ها کاشت مو انجام دهند که در این صورت و برای انتخاب روش مناسب برای کاشت مو می توانند از پزشک نیز کمک بگیرند.

اما با این وجود روش sut در مقایسه با روش های دیگر مناسب ترین روش برای کاشت موی سلبریتی ها در نظر گرفته می شود، زیرا با استفاده از این روش هیچ گونه خط اسکار و جای بخیه ای بر روی سر فرد ایجاد نمی شود و مشکلی از این بابت برای سلبریتی به وجود نخواهد آمد.

روش sut جدیدترین روش کاشت مو است که در مقایسه با روش های دیگر شرایط بسیار بهتری دارد و از این جهت توصیه می شود که سلبریتی ها با مشورت پزشک از این روش برای ترمیم موهای خود استفاده کنند و کاشت مو sut انجام دهند.

کاندیدای مناسب برای کاشت مو افراد مشهور چه کسانی هستند؟

تمامی افراد مشهور و سلبریتی هایی که دارای شرایط ذکر شده در قسمت زیر باشند، کاندید مناسب برای ترمیم مو به روش کاشت مو در نظر گرفته می شوند:

  • افراد مشهوری که دارای انواع الگوهای آلوپسی باشند
  • سلبریتی هایی که تراکم موهای آنها کم باشد
  • افرادی که قصد دارند پیشانی کوتاه تری داشته باشند
  • سلبریتی هایی که دارای بانک موی مناسب باشند
  • افرادی که فاصله بین تارهای مویی آنها زیاد باشد

کاشت مو افراد مشهور در چه مراکزی انجام می شود؟

معمولا افراد مشهور برای بهره بردن از راهکار های زیبایی به معتبر ترین وبهترین کیلینک های موجود در کشور خصوصا در شهر تهران مراجعه می کنند که قیمت ارائه خدمات در آن کلینیک ها بسیار بالاتر از سایر کلینیک های دیگر است.

با در نظر گرفتن اینکه

هنرمندان معمولا بهترین کلینیک ها را برای انجام این امور انتخاب می کنند، سایر افراد جامعه نیز راغب می شوند تا برای انجام اموری مانند: کاشت مو به کلینیک هایی مراجعه کنند که بازیگران محبوب شان به آنجا مراجعه کرده است.

از این رو بسیاری از کلینیک های مجهز و حرفه واقع در تهران برای تبلیغ کلینیک کاشت موی خود، از اسامی افراد مشهوری که در آن کلینیک خدمات دریافت کرده اند و عنوان خدمات دریافت شده توسط آنها استفاده می کنند تا بدین صورت سایر افراد را به مراجعه به کلینیک خود راغب کنند.

با مراجعه به وب سایت های اینترنتی و اندکی جست و جو در گوگل می توانید به وضوح متوجه این موضوع شوید.

کاشت مو 6 مورد از افراد مشهور در ایران

شاید برای شما جالب باشد که بدانید کدام یک از بازیگران ایرانی کاشت مو انجام داده اند. برخی از این بازیگران عبارتند از:

1) احسان علیخانی

یک شخصیت تاثیر گذار فرهنگی و یک مجری محبوب و دوست داشتنی در میان افراد جامعه ما است که کار کاشت مو را انجام داده است و ظاهری کاملا طبیعی برای او ایجاد شده است و کسی متوجه کاشت بودن موهای او نمی شود.

احسان علیخانی از نظر سطح خوش تیپی و قیافه الگوی بسیاری از آقایان است و آقایان زیادی تلاش می کنند تا تیت و ظاهر خود را از احسان الگو بگیرند.

کاشت مو افراد مشهور

2) یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی که یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین فوتبالیست های کشور است و در مسابقات جام جهانی 2006 موفق به گل زدن شده است، از جمله افرادی است که کاشت مو انجام داده است زیرا او در حال مبتلا شدن به طاسی کامل بود.


کاشت مو افراد مشهور ایرانی
کاشت مو افراد مشهور ایرانی

3) برزو ارجمند

در رابطه با کاشت مو افراد مشهور می توان به کاشت مو توسط برزو ارجمند نیز اشاره کرد که برزو ارجمند پسر مرحوم انوشیروان ارجمند است و فیلم های زیبایی نظیر: قهوه تلخ را در کارنامه خود دارد. برزو ارجمند نیز از آنجایی که به طاسی سر در ناحیه مرکزی سر مبتلا شده بود، اقدام به کاشت مو کرد.

کاشت مو افراد مشهور در چه مراکزی انجام می شود؟
کاشت مو افراد مشهور در چه مراکزی انجام می شود؟

4) حمید لولایی

حمید لولایی پیشکسوت و هنرمند بزرگ کشورمان که در سریال های طنز زیادی نظیر: زیر آسمان شهر ایفای نقش کرده است و طرفداران بسیار زیادی دارد، در طی سال های اخیر برای کاشت مو اقدام کرد و در حال حاضر موهایی کاملا طبیعی و زیبا دارد که چهره او را کمی متفاوت تر کرده است.

5) محمد علیزاده

همان طور که می دانید محمد علیزاده خواننده جوان و پاپ کشورمان است و موسیقی ها و آهنگ های بسیار زیبا و خاطره انگیزی را منتشر کرده است و در مدت زمان کوتاهی طرفداران خاص خود را پیدا کرد.

در مدت زمان زیادی که این هنرمند از عرصه هنر به دور بود، پس از بازگشت او به دنیای موسیقی و هنر طرفدارانش متوجه ایجاد تغییر در او شدند که این تغییر کاشت مو بود.

6) علی اصغر مدیر روستا

علی اصغر روستا که از چهره های فوتبالی و شناخته شده در کشور است، از سال 1386 به ترمیم موهای خود پرداخت و در حال حاضر دارای موهای پرپشت و ظاهری طبیعی و مناسب است.

اما از آنجایی که این شخص مدت زیادی از زمین فوتبال دور بوده است، افراد زیادی از کاشت موی او خبر ندارند.

کاشت مو افراد مشهور در سایر کشور ها

در انتها نیز برخی از افراد مشهور در سایر کشور های جهان که از شیوه کاشت مو استفاده کرده اند تا به زیبایی خود کمک کنند را می توان هنرمندانی از قبیل زیر دانست:

  • جانی دپ
  • آدام لوین
  • کوین کاستنر
  • جودی لاو
  • متیو مک کانهی
  • گوردون رمزی
  • جیسن الکساندر
  • دنیس میلر
  • سلمان خان
  • دیوید بکهام
  • وین رونی
  • متیو مکاناهی
  • جیمز نسبیت
  • نیکولاس کیج
  • جان تراولتا
  • کوین کاستنر
  • گوردون رمزی
  • آدام لوین

افرادی که به فیلم های خارجی علاقه دارند و فیلم های خارجی را دنبال می کنند به احتمال زیاد بسیاری از این شخصیت ها را می شناسند و ممکن است که برخی از این افراد  مشهور به عنوان سلبریتی برای آنها در نظر گرفته شود و کاشت مو افراد مشهور از این قبیل ذکر شده برای آنها مهم و حائز اهمیت تلقی گردد.

در صورتی که می خواهید قبل از کاشت مو و بعد از کاشت مو در این افراد مشهور را ببینید، می توانید با جست و جوی نام آنها  در گوگل عکس های مربوط به قبل و بعد از کاشت موی آنها را ببینید.

کلام پایانی

با توجه به مطالب ذکر شده در خصوص کاشت مو افراد مشهور، به نظر می رسد که این روش برای تمامی افراد مشهور و سلبریتی هایی که با مشکل طاسی سر و یا کم پشتی مو مواجه هستند، بسیار مناسب باشد.

تمامی افراد مشهور و سلبریتی هایی که قصد داشته باشند کاشت مو را در تهران انجام دهند، می توانند به مرکز موی ایندرا مراجعه کنند و زیر نظر بهترین متخصصین کاشت مو در این مرکز، به ترمیم موهای خود بپردازند.

ایندرا از بهترین مراکز کاشت مو در تهران است که تمامی امور مربوط به مو و ترمیم مو در این کلینیک با استفاده از به روز ترین تجهیزات در سراسر دنیا و پیشرفته ترین روش ها انجام می شود.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!