کاشت ابرو SUT چیست و چه مزایایی دارد؟

آنچه در این مقاله می خوانید!

کاشت ابرو SUT چیست؟ ابرو از مهمترین اجزای صورت است که در زیبایی چهره افراد نقش بسزایی دارد. ریزش ابرو ممکن است به دلایل مختلف اتفاق بیافتد. از جمله بیماریها، استرس و غیره. و یا به طور ارثی و ژنتیک ابروهای کم پشتی دارند.

اما امروزه

روش هایی برای ترمیم و کاشت ابرو بوجود آمده اند. کاشت ابرو به روشSUT  یکی از این روش های نوین می باشد. این روش کاشت ابرو و کاشت مو یک روش جدید است که با ترکیب روش‌های مختلف ایجاد شده است تا بیشترین کارایی و بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

کاشت ابرو به روش SUT

یکی از بهترین روش‌هایی است که ابروی طبیعی و مناسب ایجاد می‌کند. اگر در تصمیم گیری مردد هستید با ما همراه باشید تا این روش را برای شما معرفی کنیم.

معرفی روش کاشت ابرو به روش SUT

در کاشت ابرو به روشSUT نیاز به یک متخصص دقیق و ماهر است که موها را از بانک مو با دستگاه و به صورت تار تار بردارد . این موها پس از آماده سازی در محل ابرو کاشته می شود. بانک مو به قسمتی از سر و یا هرجای بدن می باشد که نقش اهدا کننده مو را دارد. معمولا بانک مو قسمت پشت سر و بین دو گوش می باشد.

معمولا

قبل از عمل طراحی ابرو  انجام می شود و شکل نهایی و طرح آن با سلیقه بیمار مشخص می شود. سپس تارهای مو طبق طرح دلخواه داوطلب کاشت ابرو و در مکان‌های خالی کاشته می‌شوند.

این کار

معمولا در یک جلسه انجام می‌شود. همچنین قبل از شروع  به هر کاری با استفاده از بی‌حسی موضعی محل پیوند بی حس می شود تا فرد هیچگونه دردی احساس نکند. انجام مراحل برداشت و کاشت مو تماما با دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد.

کاشت ابرو به روشSUT مناسب چه افرادی است ؟

کاشت ابرو روشSUT یا جدیدترین مدل کاشت ابرو محدودیتی ندارد و  برای افراد مختلفی می تواند  انجام می‌گیرد.به دلیل اینکه  این روش به تیغ جراحی و  بیهوشی کامل  اصلا نیازی ندارد، بنابراین گزینه مناسب  برای افرادی است که دوست ندارند یا نمی‌توانند دردهای ناشی از عمل را تحمل کنند.

کاشت ابرو SUT

7 مزیت کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو به روش SUT روش نوینی برای کاشت و پیوند ابرو و مو است. این روش مزایای بسیاری نسبت به روش های مشابه خود دارد.در زیر به چند نمونه  از این مزایا اشاره می کنیم.

1 کاشت ابرو به روش SUT مسائلی مانند خونریزی و زخم‌های شدید که نیاز به مراقبت زیاد داشته باشند را ندارد.
در اکثر مواقع عمل در یک جلسه انجام می شود.
2 بعد از برداشت از بانک مو این منطقه دچار زخم‌هایی کوچک و سطحی می شود که بعد از گذشت یک تا دو روز بهبود پیدا می کنند. از این رو مشکلاتی مانند عفونت زخم، درد و … را پس از کاشت ابرو تجربه نمی‌کنید.
3 این روش باعث ایجاد یک خط رویش طبیعی است که پس از کامل شدن دوران رشد موهای این ناحیه، ظاهری کاملا طبیعی پیدا می کند
4 درکاشت ابرو به روش SUT تک تک فولیکول‌های در دسترس می باشند و برای کسانی که موهای کم پشتی در قسمت بانک مو دارند انتخاب مناسبی است و می‌تواند ابروهایی پرپشت و مناسب ایجاد کند.
5 این عمل دوره نقاهت طولانی ندارد و فرد بعد از یک روز می تواند به زندگی عادی و محل کار خود باز می گردد
6 در این روش اگر تراکم مورد نظر بیمار  ایجاد نشود میتواند بازهم برای پیوند اقدام کند

مراقبت های پس کاشت ابرو به روش SUT

به طور کلی در کاشت ابرو به روش SUT درد و و جراحت و عوارض جانبی کمتر از روش‌های دیگر است اما رعایت برخی نکات ضروری است:

  1. حتما به مدت چند روز پس از کاشت، ابروهای خود را خشک نگه دارید.
  2. سعی کنید چند روز پس از عمل، با شانه بسیار نرم، ابروهای خود را ماساژ دهید.
  3. مصرف آب زیاد برای سرعت بخشیدن  به روند بهبودی
  4. تغذیه و رژیم غذایی مناسب
  5. عدم مصرف خودسرانه داروهای آرام‌بخش و مسکن

نکته آخر

کاشت ابرو به روش SUT یکی از جدیدترین روش‌هایی است که به منظور ترمیم و کاشت ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این روش دارای نتایجی طبیعی و با درصد موفقیت بالا است.

اما باید مانند هر عمل زیبایی در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص و روش درمانی دقت بسیار به کار برد.

همچنین هزینه کاشت ابرو را بعد از مشورت و انجام بررسی‌های لازم توسط پزشک متخصص در مرکز موی ایندرا در مورد وضعیت بانک مو و تعداد فولیکول‌های مورد نیاز برای رسیدن به ابروهایی با تراکم بالا می‌توان تخمین زد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!