کاشت ابرو روی تتو یا تاتو و هاشور

آنچه در این مقاله می خوانید!

ریزش ابرو اتفاقی ناخوشایند در زندگی افراد است. این ریزش به دلایلی از جمله ارث، بیماری، استرس و ….ممکن است پیش بیاید. تتو یکی از راه هایی است که افراد برای جبران ریزش انتخاب می کنند اما تتو در اکثر مواقع ظاهری ناخوشایند پیدا می کند.

بدلیل اینکه

پاک کردن تتو کار ساده ای نیست افراد کاشت ابرو را انتخاب می کنند که هم ظاهر ناخوشایند ابرو را بپوشانند و هم صاحب یک ابرو پرپشت شوند. برای آشنایی بیشتر با کاشت ابرو روی تتو  و کاشت ابرو چطور انجام می شود ، با مرکز موی ایندرا همراه شوید.

کاشت ابرو روی تتو

تتو روشی موقتی برای زیبا کردن ابرو محسوب می شود و می تواند برای مدت کوتاهی به ابروی شما فرم دلخواه بدهد. اما تتو بعد از مدت زمان کوتاهی خاصیت خود را از دست می دهد و نیاز به ترمیم دوباره دارد، برای این منظور به عنوان روشی موقتی در نظر گرفته می شود.

در مقابل

کاشت ابرو می تواند دارای نتایج ماندگاری باشد؛ برای اینکه بتوانید کاشت ابرو را انجام دهید باید دارای بانک موی مناسبی باشید که بتوان از این طریق پیوند ابرو را انجام داد. افرادی که دارای تتو هستند بعد از مدتی از مدل ابروی خود خسته شوند و بخواهند که کاشت ابرو را انجام دهند.

اما

نگران این موضوع هستند که شاید پیوند ابرو بر روی تاتو انجام نشود. اما این نگرانی بی مورد  است  و پیوند ابرو می تواند به راحتی بر روی تتو انجام شود. در واقع استفاده از کاشت ابرو طبیعی بر روی تاتو می تواند بهتر باشد.

از آنجایی که

تتو دارای مواد رنگی است که توسط هاشور بر روی پوست منتقل می شود می تواند در زمان کاشت ابرو مفید واقع شود.اما توجه داشته باشید که حتما باید چندماه از زمان انجام تتو گذشته باشد.

موهای ابرو دارای زوایای مشخصی هستند بنابراین در هر زاویه ای نمی توان کاشت ابرو طبیعی را انجام داد.بعد از کاشت ابرو ، ممکن است به دلایلی برخی از گرافت های کاشته شده مو که در ابرو پیوند زده شده اند دچار ریزش شوند.

از آنجایی که

گرافت های ایجاد شده در ابرو دارای تراکم است و به صورت فشرده و منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته ، ممکن است دچار ریزش شود. این مناطق می توانند بعد از کاشت ابرو طبیعی دارای فضایی خالی شوند. داشتن تاتو از قبل بر روی ابرو می تواند این نواحی خالی را پوشش دهد.

برای این منظور

پیوند ابرو بر روی تاتو می تواند رضایت افراد را جلب کند. رنگدانه هایی که در تاتو بر روی پوست ابرو ایجاد شده می تواند در رفع این مشکل به افرادی که دچار ریزش بعد از پیوند ابرو شده اند کمک شایانی کند.

کاشت ابرو بر روی تتو چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو به راحتی روی تاتو انجام  می شود و نیازی به از بین بردن رنگ دانه های ایجاد شده بر روی پوست در اثر تاتو نیست. زیرا این رنگدانه ها می توانند زمانی که ریزش در ابرو ها بعد از پیوند ایجاد شود به زیبایی افراد کمک کنند.

از آنجایی که

پیوند ابرو توسط روش های مختلفی صورت می گیرد، با انتخاب بهترین روش در پیوند ابرو می توانید مطمئن باشید که کاشت ابرو طبیعی بدون هیچ گونه عوارض و خونریزی می تواند انجام شود.

در واقع

گرافت های پیوندی در کاشت ابرو باید دارای زاویه و خواب مشخصی باشند تا بتوان ابروهایی زیبا را بعد از کاشت ابرو طبیعی مشاهده کرد.

بانک مو در کاشت ابرو کجاست؟

موهایی پشت گوش افراد به عنوان بهترین بانک مو برای کاشت ابرو به شمار می رود؛ موهای این قسمت دارای جهت مشخص و نرمی مناسب برای کاشت ابرو است. به همین دلیل از این قسمت برای کاشت ابرو طبیعی استفاده می شود زیرا بسیار طبیعی تر به نظر می رسد.

کاشت ابرو روی تتو

کاشت ابرو به روش NEW FUE

مرکز موی ایندرا با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات، کاشت ابروی شما را با مدل دلخواه و خواب موی طبیعی با استفاده از روش NEW FUE انجام می دهد.

روش NEW FUE از جدیدترین روش ها می باشد و  تراکم، ظرافت و زیبایی در این روش 3 برابر روش های قبل بوده که تمامی مراحل در یک جلسه توسط تیم مجرب کاشت مو انجام می شود.

از مهمترین

مزیت و تفاوت کاشت ابرو با تکنیک FUE طراحی مهندسی خط رویش، مدل ابرو، خواب مو و … می باشد که با نظر بیمار و تخصص و تجربه پزشک طراحی شده و کاشت انجام می شود.

کاشت ابرو

با این روش  بدون جراحی، بدون خونریزی، بدون درد، بدون خوتریزی، بدون هیچگونه عوارض های جانبی، بدون دوران نقاهت و … بوده و برداشت در آن توسط دستگاه اتوماتیک انجام می شود.

روش  NEW FUE

دارای نتیجه عالی و خواب موی طبیعی می باشد. بخاطر سرعت بخشیدن به زمان بهبودی به بخیه نیازی نیست زیرا برای برداشتن فولیکول های مو از پانچ های کوچکی در ناحیه اهدا کننده استفاده می شود که منجر به کاهش زمان بهبودی هم می شود. می توان حدود 800 تا 1000 واحد فولیکولی را در یک جلسه روزانه استخراج و سپس کاشت کرد.

مراقبت های قبل و بعد از کاشت ابرو روی تاتو

برای کاشت ابرو بر روی تتو باید مراقبت هایی  انجام شود تا ابرو کمتر دچارریزش شود. مراقبت هایی از جمله:

  1. پرهیز ازداروهایی که باعث ایجاد خونریزی می شوند
  2. پرهیزاز مصرف نوشیدنی های الکلی و سیگار یک هفته قبل از کاشت ابرو.
  3. استفاده از رژیم غذایی مناسب همراه با ویتامین ها وپروتئین ها.
  4. قطع مصرف داروی رتینول در صورت استفاده
  5. خودداری از ماساژ ابروها و دستکاری آنها بعد از کاشت ابرو روی تتو
  6. پرهیز از آب داغ زیرا می تواند گرافت های کاشته شده در پیوند ابرو را از بین ببرد و آنها را شل کند. برای این منظور تا یک هفته از سونا و جکوزی بعد از پیوند ابرو استفاده نکنید.
  7. مصرف آنتی بیوتیک ها برای جلوگیری از عفونت های پوستی بعد از کاشت ابرو

نکته آخر

کاشت ابرو روی تتو نه تنها امکان پذیر است بلکه دارای نتایج بسیار رضایت بخش می باشد. البته از اهمیت انتخاب پزشک مجرب و کلینیک مجهز و همچنین روش مناسب کاشت ابرو غافل نشوید. مرکز موی ایندرا با بهره گیری از بهترین پزشکان متخصص و مدرن ترین تجهیزات در خدمت شما عزیزان می باشد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!