کاشت ابرو به روش FUE

کاشت ابرو به روش FUE
آنچه در این مقاله می خوانید!

کاشت ابرو به روش FUE چگونه است؟ زیبایی ابرو ها مساله ای است که هم برای بانوان حائز اهمیت است و هم برای آقایان. به عبارت دیگر داشتن ابرو هایی زیبا در زیبایی چهره بسیار تاثیر گذار است و ابرو ها در این موضوع نقش مهمی را به عهده دارند، به گونه ای که اگر فردی بدون ابرو را تصور کنید، می توانید متوجه اهمیت ابرو ها در زیبایی چهره بشوید. در ادامه با مرکز ایندرا همراه باشید.

امروزه با استفاده از تکنیک های کاشت ابرو، می توان به ترمیم ابرو ها پرداخت و زیبایی از دست رفته آنها را بازگرداند. یکی از تکنیک های کاشت ابرو که امروزه طرفداران زیادی دارد و در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد، کاشت ابرو به روش FUE اف یو ای است.

با مطالعه این مقاله می توانید با این شیوه کاشت ابرو و کاشت مو در مرکز موی ایندرا بیشتر آشنا شوید و اطلاعات مناسبی را در این زمینه به دست آورید.

در مورد کاشت ابرو به روش FUE بیشتر بدانید!

این شیوه کاشت به عنوان یکی از جدیدترین مدل کاشت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد و برای انجام آن نیازی به جراحی طولانی، بیهوشی، خونریزی و بخیه نمی باشد.

برای انجام این شیوه کاشت ابرو اشخاص نیاز به طی کردن دوره نقاهت ندارند و بر اساس تمامی این موارد این شیوه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و نتیجه حاصل از آن نیز رضایت بخش است.

کاشت ابرو به روش FUE برای افرادی از قبیل زیر مناسب می باشد:

1 افرادی که مایلند تا در جای ترمیم ابروهایشان هیچ گونه جای زخمی ایجاد نشود
2 اشخاصی که می خواهند پیوند مو برای ابرو ها از موهای بدنشان انجام شود
3 اشخاصی که دارای موهای سر محکمی هستند که موهای آنها قابل ارتجاعی بسیار کمی دارد.
4 افرادی که از شیوه کاشت ابرو fut استفاده کرده اند و حال می خواهند تا جای زخم های ایجاد شده را به کمک این شیوه از بین ببرند.
5 اشخاصی که دارای ریزش مو بسیار کمی هستند
6 اشخاصی که قصد دارند تا کاشت موی صورت انجام دهند.

مراحل کاشت ابرو

در اولین مرحله برای انجام این کار باید واحد های فولیکولی کوچکی از منطقه بانک مو استخراج شوند که این فولیکول ها را می توان عامل رشد مو دانست. فولیکول های استخراج شده در زیر میکروسکوپ تا میزان 15 برابر بزرگنمایی  می شوند و تحت پردازش قرار می گیرند تا نتجه حاصل از کاشت رضایت بخش باشد.

سپس در ادامه

فولیکول های آماده شده به وسیله یک ایمپلنتر نازک به قسمت مورد نظر ابرو و با عمق و زاویه مناسب پیوند زده می شود. توجه به عمق و زاویه کاشت ابرو بسیار مهم است و هر چه انجام این کار با دقت بیشتری انجام شود، نتیجه حاصل از کاشت طبیعی تر خواهد بود.

در این شیوه کاشت از بی حس کننده های موضعی برای کاهش درد استفاده می شود و میزان فولیکول های قابل پیوند در این روش نیز به میزان 250 الی 400 فولیکول است.

مراحل کاشت ابرو
مراحل کاشت ابرو

طول جلسات کاشت ابرو چه قدر است؟

به صورت کلی طول جلسه کاشت بستگی به میزان و تعداد فولیکول هایی که باید برای ابرو شخص پیوند زده شود، دارد.

اما با این وجود

می توان زمان مورد نیاز برای کاشت ابرو به این شیوه را حدود 6 الی 10 ساعت دانست که در بیشتر بیماران تمامی مراحل مورد نیاز در یک جلسه انجام می شود.

اما در بسیاری از مواقع نیز شخص به ترمیم ابرو نیاز پیدا می کند و در این صورت باید یک جلسه دیگر را نیز با مشورت پزشک به کلینیک مراجعه کند تا مراحل ترمیم ابرو برای او صورت گیرد که برای انجام ترمیم در این روش و مراجعه به پزشک برای بار دوم، باید حدود 9 ماه از کاشت مرحله اول بگذرد.

مزایای کاشت ابرو به روش FUE

کاشت fue اف یو ای دارای مزیت های بسیار زیادی در مقایسه با سایر روش های کاشت ابرو بدون جراحی است که این مزیت ها از قبیل زیر هستند:

  • نتیجه حاصل از کاشت به این شیوه به صورت دائمی است و بعد از اینکه تنها یک بار آن را انجام داد، می توان تا پایان عمر از زیبایی حاصل از آن بهره برد.
  • نتیجه حاصل از کاشت به این روش، بسیار طبیعی است و هیچ گونه حالت غیر عادی و غیر طبیعی را ایجاد نمی کند و کسی نمی تواند متوجه این موضوع شود که شما کاشت انجام داده اید.
  • این شیوه به صورت غیر تهاجمی است و در آن نیازی به ایجاد زخم های عمیق و یا بیهوشی نمی باشد بلکه تنها از بی حسی های موضعی برای کاهش درد در آن استفاده می گردد.
  • تمامی افراد می توانند از این شیوه برای کاشت ابرو های خود استفاده کنند.
  • کاشت ابرو در این روش به صورت تضمینی است و بعد از شش ماه نتیجه آن ظاهر می شود.
  • کاشت ابرو به روش FUE دارای کمترین عوارض در مقایسه با سایر روش های کاشت ابرو است و عوارض بعد از انجام کاشت نیز پس از مدت یک هفته از بین خواهند رفت.
  • پس از پایان یافتن مراحل کاشت و گذراندن دوره نقاهت هیچ گونه جای زخم و اسکاری باقی نمی ماند.

هزینه کاشت ابرو در سال 1402

از آنجایی که هزینه کاشت ابرو با استفاده از این شیوه متاثر از عوامل مختلفی است، نمی توان آن را برای همه افراد یکسان دانست، بلکه هزینه مورد نیاز برای انجام این کار برای هر فردی متفاوت است و با توجه به شرایط فرد تعیین می شود.

در حالت کلی قیمت آن به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت ابرو 12 الی 15 میلیون
تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!