کاشت ابرو به روش FIT

کاشت ابرو به روش FIT
آنچه در این مقاله می خوانید!

بهترین روش پیوند ابروی طبیعی چیست؟ کاشت ابرو به روش FIT به چه شکل است؟ ریزش ابرو و یا کم پشتی ابرو بر چهره، تاثیر منفی میگذارد و پر پشتی ابرو ها، داشتن تار ابرو ضخیم  و پر پشت از فاکتور های زیبایی چهره به شمار میرود تنها ترین روشی که میتواند منجر به رشد طبیعی و بدون بازگشت تار های ابرو شود استفاده از کاشت ابرو خواهد بود.

کاشت ابرو مانند کاشت مو از روش های متفاوتی در جهت درمان ارائه شده است  که افراد میتوانند طبق شرایط خود از یکی از این روش ها استفاده و بهره جویند.

یکی از روش های کاشت ابرو ، کاشت ابرو به روش FIT می باشد که در بیشتر مراکز کاشت مو  از جمله مرکز موی ایندرا نیز مورد استفاده قرار میگیرد که در ادامه به توضیحاتی در رابطه با نحوه درمان  روش کاشت ابرو به روش FIT میپردازیم.

تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید.

پیوند ابرو طبیعی چیست ؟

اگر افراد کاندیدای مناسب کاشت ابرو باشند یعنی در سر و یا در قسمت هایی از بدن خود بانک مو با فولیکول های مو قوی را داشته باشند میتوانند از این روش درمانی عالی برای زیباتر شدن ظاهر و چهره خود استفاده نمایند.

روند درمانی کاشت ابرو روی اسکار شباهت کامل به روند درمانی کاشت مو دارد به این صورت که پس از انتخاب کلینیک و روش انتخابی فرد مورد معاینه متخصص قرار میگیرد تا روند درمانی، درمان فرد طراحی شود سپس در جلسه درمان نیز مقدار فولیکول موهای لازم از ناحیه پشت گوش و یا پشت سر برداشت شده و سپس فولیکول های به دست آمده در ابرو لا به لای تار های ابرو فرد کاشته میشود که این روش مهارت و ظرافت بسیار بالایی را میطلبد که تنها متخصصین ماهر و خبره میتوانند از پس آن بر بیایند.

بنابراین

این روش را میتوان در مراکز تخصصی که روش کاشت مو را انجام میدهد، انجام داد و تفاوت درمان کاشت مو با کاشت ابرو در محل کاشت فولیکول ها خواهد بود و مقدار برداشت فولیکول و کاشت آن ها در کاشت ابرو بسیار کمتر از کاشت مو خواهد بود به همین دلیل زمان درمانی کمتری را به خود اختصاص میدهد.

پیوند ابرو طبیعی
پیوند ابرو طبیعی

 2 مورد از پرطرفدار ترین روش های پیوند طبیعی ابرو

همانطور که گفته شد روش های درمانی کاشت ابرو مشابه با روش های کاشت مو می باشد و تفاوتی در نوع  روش های درمانی وجود ندارد و هر روش کاشت مو امکان استفاده برای کاشت ابرو طبیعی را نیز دارد.

 1) کاشت ابرو طبیعی به روش SUT

کاشت ابرو SUT جدیدترین روش ارائه شده کاشت مو می باشد که درمانی راحت با نتایج هر چه بهتر را به همراه دارد و تنها برخی مراکز تخصصی از  استفاده آن بهرهمند هستند که مرکز موی ایندرا بهترین انتخاب برای انجام کاشت ابرو طبیعی الخصوص کاشت ابرو به روش SUT می باشد.

در این روش

بدون نیاز به برداشت نوار از پوست سر و بدون نیاز به بخیه همچنین بدون نیاز به تراشیدن موها مقدار فولیکول مورد نیاز از ناحیه بانک مو توسط سوزن های ریز دستگاه مخصوص SUT برداشت میشود و سپس از طریق همان سوزن ها با مهارت هرچه بیشتر متخصص مرکز موی ایندرا بر لا به لای ابروهای فرد کاشته میشود و نتایج فوق العاده طبیعی و زیبا را برای افراد به همراه دارد.

همانطور که گفته شد

کاشت ابرو بازیگران افراد زیادی را کاندیدای خود قرار داده است چه افرادی ریزش کامل ابرو را تجربه کرده اند و چه افرادی که کم پشتی ذاتی ابرو ها را دارند میتوانند از این روش حرفه ای برای زیبایی هر چه طبیعی تر ظاهر خود اقدام نمایند.

افراد برای راهنمایی بیشتر و دقیق تر میتوانند با مشاورین مرکز موی ایندرا در تماس باشند.

2) کاشت ابرو به روش FIT

کاشت ابرو به روش FIT مانند روش کاشت مو این روش برای برداشت فولیکول لازم، نیاز به برداشت از طریق نوار باریک از پشت سر و یا پشت گوش دارد که بخیه کوچکی را در این ناحیه اعمال میشود.

همین مسئله

میتواند رضایت را برای ظاهر افراد به همراه نداشته باشد و پس از برداشت  نوار فولیکول های به دست آمده استراحت شده و سپس بر لابه لای ابرو ها توسط دست های هنرمند متخصص کاشته خواهند شد که این مرحله  مهارت بالایی را می طلبد تا بدون آسیب به فولیکول ابروهای اصلی فرد ، کاشت ابرو فرد انجام گیرد.

همچنین نحوه کاشت مهم است تا روند رویش ابرو ها دقیق و درست انجام شود تا در زمان رشد طبیعی ترین و زیباترین حالت را داشته باشد که این ظرافت عمل مرحله کاشت ابرو در تمامی روش های کاشت ابرو یکسان می باشد.

 پرطرفدار ترین روش های پیوند طبیعی ابرو
پرطرفدار ترین روش های پیوند طبیعی ابرو

مراقبت های لازم بعد از انجام پیوند ابرو به روش FIT

پس از درمان بانداژ گذاشته شده بر محل درمان پس از یک روز باید برداشت شود امکان شست و شو پس از درمان نیز تا دوروز وجود ندارد پس از شستن صورت خود نیز تا دو روز خودداری کنید و پس از آن میتوانید صورت را با اب ولرم بشویید.

در واقع

1 دارو های آنتی بیوتیک و مسکن تجویزی متخصص در ساعت های مشخشص شده باید مصرف شوند تا از درد جلوگیری شود و امکان عفونت را در ناحیه از بین برده شود.
2 هرگونه فعالیت سنگین و ورزش نیز به مدت ده روز باید متوقف شود تا نتایج درمان بهتر را داشته باشید
3 افراد باید به مدت دو هفته زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرند تا به فولیکول های کاشته شده آسیبی وارد نشود
4 دست زدن به ابرو ها و خارش دادن آن ها اکیدا ممنوع است
5 افراد با رعایت این موارد درد و عوارضی را  پس از درمان روش کاشت ابرو به روش FIT در این مرکز دچار نخواهند شد

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل کاشت ابرو

مشاوره جهت انجام روش fit کاشت ابرو

در صورتی که قصد مشاوره توسط متخصصان مرکز موی ایندرا دارید، شما می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!