کاشت ابرو بدون کوتاهی

آنچه در این مقاله می خوانید!

ابرو در زیبایی صورت و چهره نقش بسیار مهمی دارد  و ریزش ابرو و یا خالی بودن و کم پشت بودن ذاتی ابروها ظاهر مناسبی به ابرو و ظاهر افراد نمیدهد به همین خاطر افراد به دنبال درمان ریزش ابرو و راهی برای زیباتر شدن ابروهای خود هستند از این رو میخواخیم در این مطلب در مورد کاشت ابرو بدون کوتاهی  و هزینه کاشت ابرو اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

یکی از روش هایی که این روزها سرو صدای بسیار زیادی کرده است و افراد زیادی از این روش بری زیباتر کردن چهره خود استفاده میکنند استفاه از روش کاشت ابرو است این روش با رشد طبیعی و پر پشت شدن ابرو ها ظاهری زیبا به ابرو و صورت افراد میدهد ، اما سوالی که متقاضیان با آن رو به رو هستند این است که کاشت ابرو بدون کوتاهی موی سر چیست و چطور انجام میگیرد.

کاشت ابرو بدون کوتاهی سر چطور است؟

در ابتدا باید به این نکته بپردازیم که کاشت ابرو درمانی مشابه با کاشت مودارد با این تفاوت که مدت زمان درمان به شدت کاهش میابد  و البته از حساسیت بالاتری نیز برخوردار است.

برای درمان  کاشت ابرو مانند کاشت مو افراد باید در انتخاب کلینیک دقت بالایی را داشته باشند هرچقدر کیفیت درمان بالاتر باشد قطعا نتیجه درمان نیز بهتر و عالی تر نمایان میشود ، کلینیک مرکز موی ایندرا با در دست داشتن به روز ترین متد روز تجهیزات کاشت مو و ابرو در دنیا و با در دست داشتن بهترین متخصصین این امر میتواند بهترین گزینه برای انجام کاشت ابرو شما عزیزان باشد.

همانطور که گفته شد

کاشت ابرو مانند کاشت مو میتوانند از روش  های مختلف کاشت مو استفاده شود اما باید توجه داشت هر روش نتیجه خواست خود را دارد و بهترین روش کاشت ابرو ، کاشت ابرو بدون جراحی است که از اخرین دستگاه ارائه شده کاشت مو و ابرو استفاده میشود.پ

کاشت ابرو بدون کوتاهی

انجام پیوند ابرو بدون تراشیدن مو

در مرکز موی ایندرا کاشت ابرو بدون کوتاهی سر انجام میگیرد به خاطر این که کاشت ابرو به روش میکروگرفت  انجام میشود در این روش درمانی  دیگر نیاز نیست که تا پوست سر فرد با جراحی برداشت شود   و موهای فرد کوتاه و تراشیده شود در این روش بخشی از بانک موی فرد به صورت نواری  برداشت شده و سپس برلابه لای ابرو کاشته میشود و با دستگاهای مخصوص انجام میشوند.

کاشت ابرو بدون کوتاهی سر دیگر ظاهر سر فرد را تحت تاثیر قرار نمیدهد و افراد میتوانند بدون نگرانی ظاهری ، کاشت ابروی سرپایی را تجربه نمایند ، انجام کاشت ابرو در مرکز مو ایندرا با بی حسی موضعی انجام میشود و فرد سر تا سر درمان دردی را احساس نخواهد کرد و همچنین جای زخم و اسکار نیز بر سر فرد به وجود نمی آید و انجام کاشت ابرو بدون کوتاهی سر انجام میگیرد.

8 مراقبت لازم بعد از کاشت ابرو

افراد بعد از رفع تاثیر داروی بی حسی بعد از درمان ، احساس درد در محل بردشات فولیکول و محل کاشت ابرو خواهند شد که امری کاملا طبیعی بوده و برای کنترل درد مشکل خود باید از مسکن های تجویز شده توسط متخصص مصرف کنند تا درد از بین برود.

  1. در زمان خوابیدن سر زاویه 45 درجه با بدن داشته باشد تا اینگونه از ورم پوست جلوگیری شود.
  2. بعد از انجام کاشت ابرو بدون کوتاهی از آرایش کردن  باید خودداری شود و تا زمانی که متخصص اجازه ندهد نباید از لوازم آرایش بر ابرو و نواحی ابرو استفاده کرد .
  3. تا  دوروز به صورت  نباید آب بخورد  و پس از آن باید با آب ولرم و بدون هیچ فشاری صورت را شست.
  4. برای شستن صورت و حتی سر متخصص شوینده مخصوصی را تجویز میکند که باید از آن استفاده شود.
  5. تا مدت مشخص شده  برای حمام، سر نباید زیر فشار مستقیم دوش آب قرار بگیرد.
  6. از رفتن به محیط های آلوده اجتناب شود تا ابرو دچار عفونت نشود.
  7. همچنین به مدت چند روز قرار گرفتن در محیط های سرد ممنوع است.
  8. تا مدت معین شده توسط متخصص انجام فعالیت و ورزش های سنگین ممنوع است و بالا رفتن فشار خون موجب خونریزی در محل درمان خواهد شد .

ممکن است پس از کاشت ابرو بدون کوتاهی تا مدتی با ریزش مو  در ابرو ها مواجه شوید اما اصلا جای نگرانی نیست  و امری طبیعی است و  نشان دهنده این است که شوک درمانی وارد شده و درمان به خوبی صورت گرفته است و پس از آن رشد مجدد اتفاق می افتد و شاهد نتایج عالی در ابرو های کاشته شده خواهید بود.

8 مزیت کاشت ابرو بدون کوتاهی

کاشت ابرو بدون کوتاهی را می توان دارای مزیت هایی به شرح زیر در نظر گرفت:

  1. در روش کاشت ابروی بدون کوتاهی می توانید از نتایج حاصل از آن تا پایان عمر بهره ببرید.
  2. این روش را می توان به عنوان یک روش بسیار طبیعی در نظر گرفت که باعث ایجاد ظاهر مصنوعی در شما نمی شود.
  3. موهایی که در این روش برای افراد کاشته می شوند قابل رشد هستند و تا پایان عمر به رشد خود ادامه می دهند. در نتیچه می توانید آنها را اصلاح کنید و تکنیک های زیبایی ابرو را برای آنها انجام دهید.
  4. کاشت ابرو به این روش هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل اجرا است و هیچ گونه محدودیت سنی و جنسی نخواهد داشت.
  5. کاشت ابرو با استفاده از این روش به شما اجازه می دهد که تراکم مورد نظر را در ابرو ها ایجاد کنید و مدل ابروها را خودتان تعیین نمایید.
  6. کاشت ابرو در این روش به صورت بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به بیهوشی کامل ندارد.
  7. از دیگر مزایای این روش میتوان به این مساله اشاره کرد که امکان پوشش دادن جای زخم، بخیه، آثار سوختگی و … از روی ابروها وجود دارد و می توانید به راحتی اینگونه آثار را از روی ابروهای خود پوشش دهید.
  8. کاشت ابرو بدون کوتاهی نیازی به کوتاه شدن موهای شما ندارد و بدون اینکه مجبور به کوتاه کردن موها باشید، می توانید کاشت ابرو را انجام دهید.

کاشت ابروی بدون کوتاهی برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از این روش برای کسانی مناسب است که تمایل به کوتاه کردن موهای موجود در بانک موی خود نداشته باشند. علاوه بر آن این روش را تمامی بانوان و آقایان بدون محدودیت سنی می توانند انجام دهند و از مزایای آن بهره مند گردند.

افرادی که به دلایل مختلف دچار ریزش ابرو شده باشند در صورتی که دارای بانک مو باشند، می توانند از این روش استفاده کنند.

کاشت ابرو بدون کوتاهی برای چه کسانی مناسب نیست؟

کسانی که با ایجاد خط اسکار در قسمت بانک مو مشکل دارند، نباید از این روش استفاده کنند.

علاوه بر آن از آنجایی که در این روش جراحت در قسمت بانک مو صورت می گیرد و میزان تهاجمی بودن این روش بیشتر از سایر روش های کاشت ابرو است، کسانی که نمی خواهند از روش های تهاجمی استفاده کنند، نباید از این روش برای کاشت ابرو استفاده نمایند.

از دیگر افرادی که کاندید مناسب برای این روش شناخته نمی شوند، می توان به افرادی اشاره کرد که به بیماری های خاصی مبتلا هستند و به کار گیری روش های تهاجمی تر برای آنها مضر است.

به عنوان مثال

کسانی که ناراحتی قلبی دارند و یا از مشکل دیابت و رقیق بودن خون رنج می برند، استفاده از این روش برای آنها توصیه نمی شود و بهتر است تا از روش های دیگر برای کاشت ابرو استفاده کنند.

دریافت نتیجه بعد از کاشت ابرو بدون کوتاهی

زمانی که از روش کاشت ابرو بدون کوتاهی استفاده می کنید، باید مدت زمان مشخصی برای دریافت نتیجه صبور باشید زیرا در این روش ابتدا گرافت های مویی کاشته شده در ابرو ها شروع به ریزش می کنند.

بعد از گذشت سه الی چهار ماه از زمان کاشت ابرو، از محل گرافت هایی که ریزش یافته اند، گرافت های مویی جدید شروع به رشد می کنند و در حدود 5 الی 6 ماه بعد از کاشت ابرو، شما با تارهای مویی کاملا جدید مواجه هستید که به این شکل ابروهای شما پرپشت و زیبا می شوند.

پس از آن

می توانید ابروهای خود را به هر شکلی که مایل باشید اصلاح کنید، از رنگ ابرو استفاده کنید و امور بسیار زیاد دیگری را برای ابروهای خود انجام دهید. به عبارت دیگر پس از این مدت می توانید با ابروهایتان مانند ابروهای کاملا طبیعی خود برخورد کنید.

آیا کاشت موی بدون کوتاهی معایبی نیز دارد؟

در روش کاشت ابروی بدون کوتاهی تنها عیبی که وجود دارد و میتوان آن را معایب روش کاشت ابروی بدون کوتاهی در نظر گرفت، این است که خط اسکار ناشی از برداشتن لایه ای از پوست سر در قسمت بانک مو باقی می ماند و امکان از بین بردن این خط اسکار وجود ندارد.

در نتیجه اگر با این مساله مشکل داشته باشید، باید از روش های دیگر کاشت ابرو استفاده کنید که فاقد خط اسکار باشد.

بهترین کلینیک برای کاشت ابروی بدون کوتاهی در تهران

مرکز موی ایندرا از تجهیزات جدید و به روز دنیا برای کاشت مو و کاشت ابرو بهره می برد و علاوه بر آن از بهترین پزشکان در این حوزه برای کاشت بهره می برد. همچنین لازم به ذکر است که این مرکز می تواند به روش های مختلف امور مربوط به کاشت مو و کاشت ابرو را برای شما هموطنان عزیز انجام دهد.

چنانچه قصد مراجعه به این کلینیک را دارید، با در تماس باشید و برای دریافت نوبت ویزیت، با شماه های درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

کلام پایانی

در این مطلب در خصوص کاشت ابرو بدون کوتاهی با شما عزیزان صحبت کردیم و امیدواریم که دریافت این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. با مطالعه این مطالب می توانید برای کاشت ابرو بهتر تصمیم گیری کنید اما برای اینکه نتیجه موفقیت آمیزی از این روش دریافت کنید، حتما با پزشک متحصص مرکز مو ایندرا مشورت داشته باشید.

در انتهای این مطلب باید یادآوری کنیم که اگر قصد کاشت ابرو را دارید، حتما از روش مناسب برای انجام این کار اقدام کنید تا نتیجه خوبی دریافت نمایید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!