کاشت ابرو اقساطی کجا انجام می شود؟

کاشت ابرو اقساطی
آنچه در این مقاله می خوانید!

با توجه به اهمیتی که ابروها در زیبایی چهره و ظاهر افراد دارند تمایل به داشتن ابروهایی پرپشت و خوش فرم افزایش پیدا کرده است. متاسفانه دلایل بسیاری وجود دارد که افرادی موی ابروی خود را از دست می دهند .

دلایلی از جمله ژنتیک، استفاده از لوازم آرایشی، تاتو ابرو و غیره. در نتیجه به دنبال راهکاری برای رسیدن به ابروهای پرتراکم قبلی خود می‌گردند. یکی از بهترین و  موثرترین روش‌ها، کاشت ابرو است. امروز کلینیک های زیادی خدمات کاشت ابرو ارائه می دهند. اما موضوع مهمی که ذهن افراد را  درگیر می‌کند هزینه کاشت ابرو است.

اما خوشبختانه در حال حاضر برخی از کلینیک‌ها امکان کاشت ابرو به صورت قسطی  را برای افراد فراهم کردند جهت کسب اطلاعات در مورد کاشت ابرو اقساطی با ما همراه شوید.

پیوند ابرو در مرکز ایندرا

کاشت ابرو به چند روش انجام می شود و  برآورد هزینه های مربوط به آن به معیارهای مختلفی بستگی دارد و بسته به نیازهای مشتری می تواند بسیار متغیر باشد.

در کاشت ابرو، فولیکول های مو از قسمتی از بدن گرفته شده و در ناحیه ابرو پیوند داده می شوند و معمولا عمل کاشت ابرو به روش FUE بدون به جا گذاشتن هر گونه اثر زخم و یا بخیه انجام می شود و عوارض آن بسیار خفیف و ناچیز هستند.

در این تکنیک زیبایی به دلیل اینکه از موهای فرد برای کاشت در ناحیه ابرو استفاده می شود، ظاهری بسیار طبیعی دارد و قابل  تشخیص از ابرو های طبیعی نخواهند بود و به همین جهت است که هزینه برای آن ارزشمند است و در نهایت نتیجه رضایت بخشی را برای فرد به دنبال دارد. حال سوال اینجاست که جدیدترین مدل کاشت ابرو کدام است؟

هزینه کاشت ابرو چه قدر است؟

از آنجایی که هزینه مربوط به کاشت ابرو کمی زیاد است و گران قیمت محسوب میشود، بسیاری از افراد در پرداخت هزینه مربوط به کاشت ابرو با مشکل مواجه می شوند در حالی که مایل به استفاده از این روش هستند که به این منظور کاشت ابرو اقساطی در بسیاری از مراکز کاشت ابرو امکان پذیر شده است.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
کاشت ابرو 12 الی 15 میلیون

کاشت ابرو اقساطی

به منظور رفاه حال مشتریان و جذب مشتریان بیشتر، تعدادی از کلینیک های زیبایی اقدام به انجام کاشت ابرو بدون کوتاهی به صورت اقساطی کرده و تا افرادی که در پرداخت هزینه های مربوط به کاشت ابرو مشکل دارند به صورت قسطی پرداخت کنند، و بتوانند  از خدمات مربوط به کاشت ابرو بهره مند شوند.

هزینه های کاشت ابرو بنا بر اینکه پزشک و فرد چه روشی را انتخاب کردند متغیر است.

روش های مدرن تر اگرچه هزینه بیشتری به همراه دارند اما مزیت های آنان باعث می شود تا کاملا ارزش صرف هزینه های بیشتر را داشته باشند.

این روش ها

از درد و عوارض بسیار کمتری نسبت به روش های ارزان قیمت برخوردار هستند، زیرا  از تجهیزات مدرن در آن ها استفاده می شود می توانند با دقت بسیار بالا فولیکول ها را در ابرو جای گذاری کنند. بنابراین باعث می شود نتیجه عمل کاشت ابرو تا حد زیادی مطابق با نظر و سلیقه افراد باشد.

حتما می دانید کاشت ابرو یک عمل زیبایی محسوب شده و در نتیجه تحت حمایت بیمه های مختلف قرار نمی گیرد به همین جهت هزینه های کاشت ابرو یکی از مهم ترین دغدغه های افراد متقاضی است. هزینه های مربوط به پیوند ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد ازجمله:

  • روش انتخابی کاشت ابرو که هرچقدر مدرن تر باشد و تجهیزات به روز تری باشد هزینه بالاتر است
  • تراکم ابرو که هرچقدر کمتر باشد جراح باید فولیکول های بیشتری را پیوند دهد بنابراین هزینه بالا می رود.
  • تجربه و تخصص جراح که هرچقدر بیشتر باشد دستمزد جراح بالاتر است
کاشت ابرو اقساطی

شرایط کاشت ابرو اقساطی

بعد از انتخاب روش کاشت ابرو ، شرایط کاشت مو و ابرو به طور دقیق برآورد شده و به متقاضی اعلام می شود. در این قسمت دو راه حل وجود دارد:

1 اگر فرد متقاضی کاشت  ابرو توانایی پرداخت هزینه عمل را به صورت یک جا دارد که مشکلی نیست. اما در برخی از مواقع هزینه‌های کاشت ابرو بسیار زیاد است و همه افراد شرایط پرداخت آن به صورت یکجا را ندارند. چنین چیزی کاملا طبیعی است و ممکن است برای همه ما پیش بیاید، بنابراین جای نگرانی نیست. به همین دلیل برای این افرد شرایط اقساطی می‌تواند راه حل مناسبی باشد.
2 پرداخت اقساطی بدین صورت است که در ابتدا ۲/۳ مبلغ کل هزینه‌های کاشت ابرو از متقاضی گرفته می‌شود و مابقی هزینه‌ها قسط‌بندی می‌شود. این هزینه‌های باقی مانده به صورت یک چک از مخاطبان دریافت می‌شود. در این صورت فرد به جای پرداخت کلیه هزینه‌ها می‌تواند ۲۵ درصد مبلغ هزینه کاشت ابرو را به صورت اقساط پرداخت نماید. برای این منظور بهترین فرصت برای افراد فراهم می‌شود تا بتوانند در مدت زمان طولانی‌تری هزینه‌های کاشت ابرو را پرداخت کنند و نیازی به پس انداز هزینه‌ها در مقادیر بالا نیست. در واقع فرد می‌تواند در هر ماه این هزینه‌های باقی مانده را به راحتی پرداخت کند.

آیا کاشت ابرو اقساطی با کاشت ابرو معمولی تفاوتی دارد؟

کاشت ابرو بدون جراحی، یکی از عمل‌های زیبایی است که طرفداران زیادی دارد و خانم‌ها و آقایان، برای ترمیم ظاهر ابروی خود، اقدام به انجام این عمل می‌کنند.

اما ممکن است این سوال پیش بیاید که

پرداخت اقساطی هزینه ابرو می تواند بر کیفیت آن اثر گذار باشد؟مسلما پاسخ این سوال منفی می‌باشد. کیفیت کاشت ابرو اقساطی، هیچ تفاوتی با کاشت ابرو معمولی ندارد و همچنان می توانید با باستفاده از خدمات بهترین کلینیک و بهترین پزشک به ترمیم ابرو‌های خود بپردازید.

باید بدانید که

 این شرایط در تمام کلینیک‌های معتبر جهان انجام می‌شود و این فرصت در اختیار تمامی افراد قرار داده می‌شود تا بدلیل نداشتن هزینه پرداخت  از برترین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا برای داشتن ظاهری زیبا، بی بهره نمانند.

نکته آخر

در نهایت باید بدانید که انتخاب کلینیک های زیبایی که خدمات کاشت مو اقساطی ازائه می دهند ، بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین پیش از هر چیزی در مورد  کلینیک مورد نظر و تجهیزات و مجوز های آن تحقیق کنید و درآخر پزشکی مناسب و حاذق را برای این کار انتخاب کنید.

عمل کاشت ابرو اگر به شکل درست و اصولی انجام شود، می توانید برای همیشه از داشتن ابروهایی سالم، زیبا و کاملا طبیعی بدون هیچ عوارضی لذت ببرید.

به همین جهت توصیه می شود حتی اگر امکان پرداخت هزینه عمل کاشت ابرو به شکل یک جا ندارید، آن را به شکل اقساطی پرداخت کنید ولی از مراجعه به مراکز ارزان قیمت که اکثر آن ها غیر استاندارد  هستند، پرهیز کنید تا از خطر هر گونه عوارض نامطلوب و خطرناک ناشی از عمل کاشت ابرو در امان باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!