کاشت ابرو ارزان اینجا انجام می شود

کاشت ابرو ارزان
آنچه در این مقاله می خوانید!

مهمترین دغدغه ای که افرادی که قصد کاشت ابرو دارند با آن مواجه هستند، هزینه انجام عمل کاشت ابرو می باشد. بنابراین همواره به دنبال کاشت ابرو ارزان هستند.  افرادی که ابروهای دلخواه خود را ندارند و  از فرم ابرو و کم پشت بودن آنها راضی نیستند به دنبال روش هایی برای تغییر ظاهر ابرو هستند.

روش هایی مانند:

انواع تتو و کاشت ابرو. اما بهترین و ماندگار ترین روش برای داشتن ابروهای دلخواه، کاشت ابرو می باشد. برای آگاهی از نحوه انجام و هزینه و پاسخ به سوال کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟ با ما  همراه باشید.

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو که به آن پیوند ابرو نیز گفته می شود، روشی است که برای ترمیم ابرو ها استفاده می شود. این روش برای کسانی که دارای ابرو های بسیار کم پشتی هستند و یا افرادی که می خواهند مدل ابرو های خود را تغییر دهند، بسیار مناسب است.

علاوه بر آن

پیوند ابرو به گونه ای است که از آن برای پوشاندن جای زخم و بخیه و آثار سوختگی نیز استفاده می شود و به کمک این روش می توان تمامی این مشکلات را از روی ابرو بر طرف کرد و ابرو ها را به حالت عادی خود باز گرداند.

به صورت کلی

کاشت ابرو به گونه ای است که در آن از بانک مو استفاده می شود و گرافت های مو از بانک موی فرد برداشته می شوند و به ابرو ها پیوند زده می شوند.

مراحل کاشت ابرو

برای کاشت ابرو ابتدا شخص باید به کلینیک زیبایی مراجعه کند و شرایط او را توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرد. سپس در جلسه تعیین شده برای کاشت ابرو مجددا به کلینیک مراجعه کند. در این زمان ابتدا برای فرد از بی حس کننده موضعی استفاده می شود تا فرد در حین انجام مراحل پیوند دردی را احساس نکند.

پس از آن

مدل کاشت ابرو بر روی ابرو ها کشیده می شوند و سپس بر اساس این مدل پیوند ابرو با روش تعیین شده توسط شخص و پزشک انجام می گردد و در انتها قسمت بانک مو پانسمان می شود.

12 مزیت کاشت ابرو

پیوند ابرو از مزیت های زیادی برخوردار است که مهم ترین مزایای آن از قبیل زیر هستند:

  1. دائمی بودن نتیجه حاصل از پیوند ابرو
  2. طبیعی بودن نتیجه کاشت ابرو
  3. استفاده از تار موی طبیعی خود فرد
  4. امکان ایجاد تراکم مورد نظر فرد
  5. امکان تعیین مدل کاشت ابرو
  6. عدم وجود عوارض جانبی
  7. امکان اصلاح و پیرایش ابرو ها بعد از کاشت
  8. امکان پوشاندن آثار زخم و بخیه
  9. امکان استفاده از این روش برای بیماران آلوپسی
  10. رشد کردن تار موهای کاشته شده
  11. عدم نیاز به بیهوشی و جراحی
  12. عدم وجود درد و خونریزی

هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو همانند کاشت مو یک عمل جراحی است که در طی آن گرافت های مو به روش های مختلف از قسمت بانک مو، مانند کاشت مو، برداشته می شوند و در ناحیه ابرو با خواب مناسب و شکل دلخواه شما کاشته می شوند.

البته

روش‌های موقت همانند تاتو، رنگ کردن و …بریا فرم دادن به ابروها وجود دارد اما  تاثیر ماندگاری نداشته و بعد از مدتی اثر آن‌ها از بین می‌رود. از سویی دیگر این روش‌ها در دراز مدت از لحاظ مالی به ضرر فرد هم تمام می‌شوند.

به همین

دلیل اکثر افراد با توجه به اینکه هزینه عمل پیوند ابرو نسبت به سایر روش‌ها بیشتر است اما حاضر هستند یک بار برای همیشه این هزینه را پرداخت کنند تا یک نتیجه دائمی و همیشگی  برای آن‌ها داشته باشد.

البته

این ذهنیت را نداشته باشید که همیشه  هزینه کاشت ابرو، گران است بلکه هزینه کار به تعداد گرافت مورد نیاز، مدل ابرو، دستمزد متخصص، هزینه کلینیک و … بستگی داشته و ممکن است شما بتوانید کاشت ابرو ارزان  انجام دهید.

اما توجه داشته باشید که

هیچوقت کیفیت را فدای هزینه نکنید. متاسفانه کلینیک هایی هستند که با که برای جلب مشتری هزینه کاشت ابرو را بسیار پایین می آورند اما از سوی دیگر کیفیت خدمات را نیز پایین می آورند زیرا در غیر اینصورت منفعتی برای آنها نخواهد داشت. نتیجه اعتماد کردن به این کلینیک ها به ضرر شما تمام خواهد شد.

عوارض کاشت ابرو ارزان تا پایان عمر گریبان‌گیر فرد خواهد بود. عفونت، خونریزی، جای زخم و ریزش دائمی ابروها از کمترین عوارضی است که این نوع کاشت ابرو برای فرد به وجود می‌آورد.

پیشنهاد ما این است که

ابتدا بهترین کلینیک و پزشک کاشت ابرو را پیدا کنید. کیفیت کار مراکزی که ادعا می‌کنند پیوند طبیعی ابروی ارزان انجام می‌دهند را بررسی نمایید. سپس وقتی تصمیم خود را نهایی کردید، در جلسه مشاوره از متخصص در مورد هزینه سوال کنید.

4 عامل تاثیرگذار بر کاشت کاشت ابرو

عوامل بسیاری بر هزینه کاشت ابرو نقش دارد. عواملی که تغییر در آنها باعث نگرفتن نتیجه مورد نظر می شود. این عوامل عبارتند از:

1) روش منتخب کاشت ابرو در تعیین هزینه ، بسیار مهم است. البته انتخاب روش کاشت ابرو تا حد زیادی به ویژگی های فیزیکی فرد و نتیجه ای که انتظار دارد،  بستگی دارد ولی بهتر است انتخاب روش کار را به پزشک متخصص بسپارید.

هر کدام از روش‌های کاشت ابرو  با توجه به تجهیزات مورد نیاز و همچنین مزیت‌هایی که دارند، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

2) با توجه به اینکه کاشت ابرو یک جراحی محسوب می‌شود، این موضوع که عمل پیوند ابرو ارزان توسط یک پزشک متخصص و در یک کلینیک مجهز انجام شود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

زیرا هرچقدر تجربه پزشک و  کیفیت خدمات  بالاتر باشد احتمال بوجود آمدن عوارض بعد از کاشت ابرو ارزان مانند عفونت و خونریزی کمتر است،همچنین می‌تواند در نتیجه نهایی ابروها  بسیار موثر باشد.

توصیه میشود که

عمل پیوند ابرو را نزد یک متخصص زیبایی باتجربه انجام دهید.دقت داشتهباشید که همیشه پزشکان غیرمتخصص یا کم‌تجربه‌ای وجود دارند که سعی دارند با قیمت کم‌تر مشتری بیشتری جذب کنند.

اما مشخص نیست که

نتیجه عمل ترمیم ابرو چه خواهد شد و آیا فرد از نتیجه عمل خود راضی خواهد بود یا خیر. بنابراین بهتر است ریسک کاشت ابرو ارزان با پزشک غیرمتخصص را نپذیرید.

3) عامل دیگر تاثیرگذار در هزینه کاشت ابرو، مراقبت‌های بعد از عمل است. معمولا پزشک پس از عمل لوسیون، کرم و دارو تجویز می کند. همچنین انواع ویتامین و زینک پلاس برای رشد ابرو ها و از بین رفتن التهاب لازم است.

بنابراین

هنگام برنامه ریزی و برآورد هزینه برای کاشت ابرو، مراقبت های بعد از عمل را نیز در نظر بگیرید. همچنین لازم است بدانید اگر نسبت به مراقبت‌های بعد از کاشت طبیعی ابرو بی‌توجهی کنید ، نتیجه کار از دست رفته و مجددا مجبور خواهید بود عمل کاشت راتکرار کنید در نتیجه هزینه کار بالا می‌رود.

4) یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار برهزینه عمل کاشت ابرو، کلینیک یا مطبی است که شما آن را برای انجام این عمل انتخاب می‌کنید. معمولا کلینیک‌هایی که شناخته شده اند و  امکانات بیشتر و تجهیزات به روزتری دارند، دارند هزینه بیشتری هم برای عمل کاشت ابرو طلب می کنند.

کاشت ابرو ارزان

3 نوع روش های کاشت ابرو

1) روش Super FUE

کاشت ابرو ارزان با تکنیکSuper FUE یکی از روش های پرطرفدار در بین افراد و پزشکان است. این روش مشابه کاشت ابرو به روش FUE  می باشد و دقت بسیار بالایی دارد. به دلیل همین سرعت و دقت بالا، عوارض جانبی به حداقل می رسد و حذف همین عوامل باعث کاهش هزینه ها خواهد شد.

2) روش FUT

در روش کاشت ابرو FUT  فولیکول‌ها با کمک پانچ از بانک مو برداشته می‌شوند. بنابراین  نیازی به برش دادن پوست بانک مو و بخیه زدن نخواهد بود. در نتیجه  از یک‌ طرف سرعت کار بالا رفته و از طرف دیگر مقدار زخم‌ها و مراقبت از آن‌ها کمتر خواهد شد. در نهایت هزینه کاشت ابرو با این روش کم می‌شود.

3) روش SUT

روش SUT  کاملا با استفاده از دستگاه کاشت مو SUT انجام می‌شود. در نتیجه ریسک کمتری در مقایسه با سایر روش‌ها دارد زیرا امکان خطای انسانی به صفر می رسد. این روش جراحی و اسکار و زخم ندارد، و فرد می تواند بلافاصله پس از انجام عمل، به محل کار و خانه خود برگردد.

ارزان ترین روش کاشت ابرو

همان طور که مشاهده کردید در بخش های فوقانی در خصوص انواع مختلف روش های کاشت ابرو توضیح دادیم. هر یک از این روش شرایط مخصوص به خود را دارند و برخی از آنها جدیدترند و شرایط ایده آل تری خواهند داشت.

به همین دلیل روش های قدیمی تر پیوند ابرو از هزینه مناسب تری برخوردار هستند و ارزان قیمت تر می باشند که در صورت استفاده از آنها فرد باید هزینه کمتری پرداخت کند.

به عنوان مثال

روش کاشت ابروی sut از جدیدترین روش ها است که هزینه استفاده از آن بالا است و روش fue  و fut از روش های قدیمی تر و کم هزینه تر هستند که اگر قصد دارید کاشت ابرو ارزان انجام دهید باید از این روش ها استفاده نمایید.

بهترین کلینیک در تهران برای کاشت ابرو ارزان

کاشت ابرو در مقایسه با کاشت مو از پیچیدگی ها و حساسیت های بیشتری برخوردار است که به همین دلیل در انتخاب کلینیک زیبایی باید بیشتر دقت کنید و یک مرکز معتبر وحرفه ای را انتخاب نمایید.

علت حساسیت کاشت ابرو این است که

ابرو ها دارای سه نوع مختلف الگوی رشد مو هستند و در هر بخش باید کاشت بر اساس الگوی رشد همان بخش انجام شود. در غیر این صورت گرافت های کاشته شده پس از رشد کردن در شکل های مناسبی رشد نمی کنند و زاویه رشد تار های مویی بهم می ریزد. با این وجود برای در انتخاب کلینیک و پزشک بسیار دقت کنید.

یکی از بهترین مراکز

در این زمینه در شهر تهران، مرکز موی ایندرا است که امور مربوط به کاشت ابرو، کاشت مو، کاشت ریش و سبیل و ترمیم مو را به شکل تخصصی انجام می دهد و سابقه فعالیت این مرکز در تهران بسیار زیاد است که از این رو رضایت افراد زیادی را تا کنون به خود جلب کرده است.

به شما عزیزان توصیه می کنیم که

برای پیوند ابرو به این مرکز مراجعه کنید. برای دریافت نوبت ویزیت و مشاوره با همکاران ما در تماس باشید و با شماره تماس های درج شده در سایت تماس بگیرید.

آیا کاشت ابرو ارزان مناسب است؟

عده زیادی از افراد به دلیل هزینه مناسب تر کاشت ابرو ارزان، تصمیم می گیرند که از این روش ها استفاده کنند، اما در این مواقع چنین پرسشی برای عده زیادی به وجود می آید که آیا پیوند ابرو ارزان مناسب است و نتیجه خوبی دارد و یا خیر.

در پاسخ به این سوال

باید خدمت شما هموطنان عزیز گفت که مسلما هیچ ارزانی بی دلیل و بی حکمت نیست. پیوند ابرو نیز همین گونه است و برای ارزانی آن مسلما دلایلی وجود دارد. پس با این وجود نمی توان گفت که کیفیت پیوند ابرو ارزان با روش های دیگر یکسان است و هیچ تفاوت هایی بین روش های ارزان و گران وجود ندارد.

به طور کلی

روش های ارزان به این شکل هستند که در آنها یا از روش های قدیمی تر پیوند استفاده می شود، یا کیفیت ارائه خدمات کلینیک و یا تخصص پزشک کم است و یا شرایط ایده آلی برای پیوند ابرو وجود ندارد.

در نتیجه

ما به شما عزیزان پیوند ابرو ارزان را توصیه نمی کنیم، بلکه بهتر است تا برای پیوند ابرو از روش های مناسب تر استفاده کنید و حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

در صورتی که

امکان پرداخت هزینه پیوند ابرو را ندارید، میتوانید به جای انتخاب روش کاشت ابرو ارزان، از روش کاشت ابرو اقساطی استفاده کنید و هزینه آن را به شکل قسطی به کلینیک زیبایی پرداخت نمایید و از بهترین روش ها بهره مند گردید.

نکته آخر

به طور کلی هر چه روش کاشت ابرو سریع‌تر  انجام شود و دقت بالاتری داشته باشد و عوارض آن کمتر باشد، هزینه کاشت را کمتر خواهد کرد.  اما کاشت ابرو ارزان به هرقیمتی توصیه نمی شود. حتما قبل از عمل از علت ارزان بودن آن آگاه شوید و کیفیت را فدای هزینه نکنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!