پوستیژ جلو مو

پوستیژ جلو مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

پوستیژ جلو مو برای ترمیم بخش های جلویی مو و چتری مورد استفاده قرار می گیرد و سایر بخش های سر را نمی پوشاند.

با توجه به اینکه این نوع پوستیژ فقط بخش جلویی مو را می پوشاند باید گفت که استفاده از آن برای آقایان مناسب نیست و فقط خانم ها می توانند از آن استفاده نمایند.

این نوع پوستیژ یا کلاه گیس زنانه برای جلوی مو با استفاده از الیاف مصنوعی نانو و یا موهای طبیعی انسان ساخته می شود که هر کسی می تواند انواع مورد نظر خود را تهیه کند و مورد استفاده قرار دهد.

چه کسانی از پوستیژ جلو مو استفاده می کنند؟

استفاده از این نوع پوستیژ از سوی بانوان در مواقعی انجام می شود که شرایطی از قبیل زیر وجود داشته باشد:

1 شرکت در مراسم جشن و شادی
2 شرکت در مهمانی
3 به منظور گریم و تغییر چهره
4 ترمیم بخش های جلوی مو به صورت موقتی
5 ایفای نقش در فیلم و تئاتر

7 مزیت استفاده از پوستیژ که شاید از آن بی خبر هستید!!

استفاده از پوستیژ برای ترمیم بخش های جلویی مو را می توان همراه با مزیت هایی به شرح زیر دانست:

1 امکان تعیین مدل مو به دلخواه افراد
2 امکان تعیین رنگ و جنس مو
3 امکان ایجاد تناسب بین موهای طبیعی فرد و پوستیژ جلو مو
4 امکان ترمیم مو برای کسانی که موی کم پشتی دارند
5 عدم ایجاد عارضه برای افراد
6 امکان استفاده موقتی از پوستیژ مو
7 دوام و طول عمر زیاد در صورت استفاده صحیح از آن

تفاوت پوستیژ و اسکالپ سر

عده بسیار زیادی از افراد که قصد دارند بخش جلویی سر خود را ترمیم کنند در میان دو روش اسکالپ سر و پوستیژ جلو مو  و استفاده از این روش ها دچار تردید می شوند.

در روش اسکالپ سر

می توان پیشانی های بلند را کوتاه کرد. به این صورت که در این روش با استفاده از دستگاه کارتریج اسکالپ خطوطی بر روی سر تاتو می شوند که شبیه به تار مو هستند و به این شکل کوتاه شدن پیشانی انجام می شود. با این وجود در این روش هیچ گونه تار مویی وجود ندارد و فقط خطوطی شبیه به مو به وجود می آیند.

اما در روش پوستیژ مو تار مو وجود خواهد داشت که هر کسی می تواند تار موی بلند یا کوتاه را انتخاب کند.

لازم به ذکر است که پوستیژ برای بانوان مناسب است اما اسکالپ جلوی سر را هم بانوان و هم آقایان می توانند انجام دهند.

پوستیژ جلوی سر
پوستیژ جلوی سر

اسکالپ جلوی سر به گونه ی است که نتیجه حاصل از آن تا مدت ها و در حدود دو سال باقی میماند اما پوستیژ جلو مو در مدت زمان بسیار کوتاه تر و حدود چندین ساعت قابل استفاده است.

استفاده از پوستیژ جلو مو

یک روش کاملا غیر تهاجمی است که با هیچ گونه درد و خونریزی همراه نیست اما اسکالپ سر همراه با درد و خونریزی بسیار اندک است که برای استفاده از آن از بی حس کننده موضعی استفاده می شود.

قیمت پوستیژ جلو مو چه قدر است؟

هزینه پوستیژ جلو مو در سال 1402 به شرح زیر است:

نوع خدمات قیمت(به تومان)
کلاه گیس زنانه 15 الی 17 میلیون تومان

5 عامل موثر در قیمت پوستیژ

چنانچه میخواهید از قیمت پوستیژ مخصوص جلوی مو مطلع شوید، باید آگاه باشید که هزینه مورد نیاز برای تهیه این نوع پوستیژ به عوامل مختلفی بستگی دارد و بر اساس آنها تعیین می شود که این عوامل از قبیل زیر هستند:

1) کیفیت پوستیژ

کیفیت پوستیژ جلو مو از جمله مهم ترین مسائلی است که در هزینه آن موثر واقع می شود. هر چه کیفیت پوستیژ بالاتر باشد و از برند های معتبر تری باشد، هزینه آن نیز افزایش پیدا می کند که باید این مسائل را در هزینه لازم برای خرید آن در نظر بگیرید.

2) مدل مو و بلندی و کوتاهی موهای پوستیژ

همان طور که می دانید پوستیژ مو را می توان مدل های مویی مختلف و با بلندی و کوتاهی متفاوتی تهیه کرد. تمامی این موارد در هزینه پوستیژ موثر هستند و می توانند به هزینه شما بیفزایند و یا از آن بکاهند.

3) جنس موهای به کار رفته در پوستیژ مو

چنانچه موهای به کار رفته در پوستیژ مو از نوع الیاف مصنوعی باشند هزینه پوستیژ در مقایسه با انواعی که در ساخت آنها از موی طبیعی استفاده می شود کمتر خواهد بود.

4) مرکز مویی که از آن برای خرید پوستیژ اقدام می کنید

کلاه گیس جلوی مو را میتوانید از مراکز مختلف تهیه کنید و این مساله را باید به یاد داشته باشید که هر مرکز مویی از هزینه متفاوتی برخوردار است و می تواند در هزینه شما تاثیر داشته باشد.

5) روش خرید پوستیژ مو

روش خرید پوستیژ مو را نیز باید در هزینه خود مد نظر قرار دهید. زیرا اگر خرید پوستیژ را به شکل عمده انجام دهید هزینه هر یک عدد از پوستیژ ها به میزان زیادی برای شما کاهش پیدا می کند اما با خرید تکی باید مبلغ بیشتری در این خصوص بپردازید.

کلاه گیس جلوی سر
کلاه گیس جلوی سر

سخن پایانی

پوستیژ جلو مو مطلبی بود که برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم تا در صورتی که قصد استفاده از این روش را دارید، با شرایط و ویژگی های آن آشنا باشید. در مرکز موی ایندرا میتوانید پوستیژ موی مورد نظر خود را تهیه کنید و از ویژگی های آن بهره مند گردید.

چنانچه احساس می کنید که

روش پوستیژ جلو مو برای شما روش مناسب و ایده آلی نیست، امکان استفاده از سایر روش های ترمیم مو مانند: کاشت مو، پروتز مو و … را خواهید داشت که تمامی آنها در مرکز موی ایندرا برای شما عزیزان انجام می شوند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!