پودر پرپشت کننده مو

پودر پرپشت کننده مو
آنچه در این مقاله می خوانید!

ریزش مو و کم پشتی موها مسئله ایست که افراد زیادی با آن درگیر هستند و چون مو نقش اصلی و زیادی بر ظاهر هر فرد دارد نقص های وارده بر آن  تاثیر زیادی بر اعتماد به نفس افراد دارد.

به همین خاطر 

هر فرد مایل به رفع این مشکلات و داشتن موهایی پر پشت و زیبا می باشد تا ازین خاطر  ظاهر زیباتری را داشته باشد که یکی از این راه حل ها پودر پرپشت کننده مو بوده که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح می دهیم.

12 علت بروز ریزش مو در افراد مختلف چیست؟

به صورت کلی دلایل متعددی در ریزش مو نقش دارند که این دلایل از قبیل زیر هستند:

1) آلوده بودن آب و هوا

2) کار کردن با مواد شیمیایی در محیط های کاری

3) مسائل ژنتیکی

4) مسائل هورمونی

5) کمبود مواد غذایی مورد نیاز برای رشد مو در بدن

6) افزایش سن

7) یائسگی، بارداری و زایمان در بانوان

8) رژیم غذایی نادرست و مصرف بیش از حد فست فود و کربوهیدرات ها

9) استرس

10) ابتلا به بیماری آلوپسی

11) قرار گرفتن در معرض پرتو درمانی و یا شیمی درمانی

12) کار کردن در محیط های صنعتی و قرار گرفتن در معرض آلودگی های صنعتی

ریزش مو

ریزش مو ها و داشتن موهای کم پشت علت مختلفی را  شامل میشود و در هر فرد به علت خاصی به وجود می آید.

یکی از روش هایی که افراد برای پر پشت کردن موها از آن استفاده میکنند استفاده از پودر پرپشت کنند تایپک پرفکت می باشد که روشی سریع و در دسترس برای پر پشت  نشان دادن موها می باشد و هر فردی میتواند به راحتی از آن استفاده کند .

این روش

را هم آقایان و خانم ها با رده سنی های متفاوت میتوانند استفاده کنند  و محدودیتی در مصرف آن وجود ندارد و طریقه مصرف نیز آسان بوده و خرید آن نیز آسان و در دسترس است این پودر که طیف رنگ مختلفی را دارد را به کف سر و لابه لای موها پر تاب کنید سپس پودر بر کف سر چسبیده و تار موها نیز میچسبد و موها را پرتر نشان میدهد.

بیشتر بخوانید: ترمیم کننده موی لورئال

پودر پرپشت کننده مو

پودر پرپشت کننده مو تایپک پرفکت چگونه عمل می کند؟

در صورتی که برای مشکل کم پشتی موها از پودر پرپشت کننده مو تایپک پرفکت استفاده شود، میتوان جلوه زیبایی به موها بخشید.

طرز عملکرد

این پودر برای پرپشت نشان دادن موها به این شکل است که خرده های الیاف بسیار کوچکی در این پودر وجود دارد که به دانه های مغناطیسی تبدیل می شوند و زمانی که به موهای کم پشت متصل می شوند، باعث پرپشت و زخیم شدن موها می گردند.

طرز استفاده از پودر پر پشت کننده مو

برای استفاده از این پودر باید در ابتدا موهای خود را با آب گرم و یا شامپو بشویید تا چربی هایی که باعث می شوند تا قدرت چسبندگی پودر به موهای شما کاهش پیدا کند، از بین بروند.

سپس زمانی که موها کاملا خشک شدند، می توانید از پودر استفاده کنید و به این شکل باعث زیباتر شدن و پرپشت تر به نظر آمدن موهای خود شوید.

ترکیبات پودر پرپشت کننده مو تایپک پرفکت

این پودر پرپشت کننده به گونه ای است که در آن از الیاف گیاهی استفاده شده است و علاوه بر آن ترکیبات دیگری نیز در این محصول وجود دارند که از جمله مهم ترین این ترکیبات می توان به پروتئین و کراتین اشاره کرد که این دو ترکیب موجود در پودر پر پشت کننده مو، برای موها بسیار مفید و مورد نیاز هستند و می توانند نیاز موها را به پروتئین و کراتین تامین کنند.

هزینه مورد نیاز برای تهیه پودر پرپشت کننده مو

به صورت کلی در رابطه با هزینه باید گفت که پودر پر پشت کننده مو دارای انواع مختلفی است و در برند های متفاوتی ساخته و تولید می شود. بنابراین هر برندی هزینه متفاوتی دارد.

با این وجود باید بگوییم که پودر پرپشت کننده موی پرفکت دارای هزینه بسیار مناسبی است و با قیمت بسیار کم و مناسب می توان آن را تهیه کرد و به راحتی در منزل و یا آرایشگا ها مورد استقاده قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین روش های ترمیم موهای سوخته شده

مضرات پودر پرپشت کننده مو

این روش آسان و در دسترس شرایطی را به همراه دارد که به اتفاق هم به این شرایط میپردازیم .

در نکته اول

باید بگوییم که این پودر دوام دائمی ندارد و  با حمام کردن از بین خواهد رفت بنابراین نمیتواند اثر همیشگی داشته باشد و نیاز به استفاده مجدد و همیشگی دارد که استفاده مجدد و همیشگی آن نیز به پوست سر و تار موهای موجود آسیب میرساند.

به علت شیمیایی بودن محصول ریشه تار موهای موجود ضعیف شده وشاهد ریزش بیشتر موها می باشیم همچنین که ممکن است در پوست افراد نیز تاثیرات بدی را بگذارد .

این روش

علاوه بر وقت پذیری بالا در جهت زدن پودر ریسک بالایی را دارد چرا که با برخورد آب پاک میشود و عرق کردن و باران میتواند اتفاق خیلی بدی را برای فرد رقم بزند همچنین این که نمای کاملا طبیعی نداشته و با مصرف آن مشخص میشود که فرد از  پودر برای پر کردن موهای خود استفاده کرده است .

به همین دلایل است که

مصرف این محصول موقتی توصیه نمیشود و بهتر است افراد به دنبال روش های درمان اصولی  برای برطرف کرن کم پشتی موهای خود باشند .

 4 راه جایگزین پودر پرپشت کننده مو

در ابتدای هر قدمی برای درمان و استفاده از روش های درمانی مناسب باید علت ریزش موها و کم پشتی موها مشخص و ریشه یابی شود و بعد اگر علت بیماری خاص باشد برطرف گردد همچنین اگر  کم شپتی بر اثر ویتامین ها و . . . باشد تامین شود سپس به سراغ روش های درمانی باید رفت .

برای استفاده از

روش های درمانی محکم ترین گام انتخاب درست کلینیک و مرکز زیبایی مو می باشد تا با در دست داشتن بهترین  روش ها نتایج عالی را برای عزیزان به همراه داشته باشد.

نوع ریزش و مقدار ریزش در افراد متفاوت می باشد بنابراین باید از روش درمانی مناسب هر فرد برای درمان استفاده شود که متخصص با معاینه و تشخیص بهترین روش را به شخص پیشنهاد خواد داد .

روش هایی که

افراد با آن میتوانند موهای کم پشت خود را پر پشت کنند استفاده از روش لیزر تراپی ، مزوتراپی و پی آر پی می باشد همچنین در صورت داشتن بانک مویی قوی و داشتن تار موهای ضخیم میتوانند از روش کاشت مو استفاده نمایند.

بنابراین

انتخاب مرکز مو بسیار مهم بوده و هرچه کیفیت مرکز بالاتر باشد قطعا نتیجه گیری درمان برای افراد بهتر و عالی تر خواهد بود.

توصیه میشود افراد به جای استفاده مداوم و هر روزه  از پودر پرپشت کننده مو از روش های درمانی مناسب با شرایط خود استفاده کنند تا از این طریق تار موهای آن ها قوی شود و شاهد رشد مجدد موهای ریخته شده خود باشند.

بیشتر بخوانید: روش های ضخیم شدن موی سر

1) کاشت مو

کاشت مو یکی از روش های جدید و بسیار محبوب برای ترمیم موها و پرپشت تر کردن موها است که این روش می تواند جایگزین استفاده از پودر پرشت کننده مو شود. در این روش که نتایج حاصل از آن دائمی است و تا پایان عمر باقی می ماند، از بانک مو استفاده می شود.

فولیکول های مو از بانک مو برداشته می شوند و به نواحی خالی از مو بر روی سر پیوند زده می شوند که در نهایت، این موهای کاشته شده شروع به رشد می کنند و کم پشت بودن موها از بین می رود.

2) مزوتراپی مو

مزوتراپی مو همان طور که شرح داده شد، روشی است که می توان آن را جاگزین پودر پرپشت کننده مو کرد. استفاده از این روش بسیار مناسب تر از پودر پرپشت کننده است، زیرا در این روش تمامی مواد مورد نیاز برای مو به شکل موضعی در پوست سر وارد می شوند و موها به خوبی تقویت می گردند و در نهایت رشد انها افزایش پیدا می کند.

 3) لیزر تراپی

لیزر تراپی از روش های دیگر برای ترمیم مو و پرپشت شدن موها است که در این روش از پرتو لیزر استفاده می شود و با وارد شدن پرتو لیزر به پوست سر، فولیکول های مو تحریک می شوند و رشد آنها افزایش پیدا می کند. لیزر درمانی روشی بسیار کم تهاجمی است و تا کنون استفاده از این روش نتایج موفقیت آمیزی در درمان ریزش مو  داشته است.

4) پی آر پی

پی آرا پی از دیگر روش های قابل استفاده برای پرپشت شدن مو که می توان آن را جایگزین پودر پرپشت کننده مو کرد، روش پی آر پی است که این روش کاملا ایمن و بدون عوارض است و در آن از پلاسمای غنی از پلاکت که از خون خود فرد تهیه شده است، استفاده می شود

به گونه ای که

در ابتدا خون از بازوی فرد دریافت می شود و سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص، پلاسمای خون جداسازی می شود و سپس با غنی سازی کردن آن مجددا آن را به بدن فرد وارد می کنند و به این شکل در رشد و تقویت موها تاثیر می گذارند.

پودر پرپشت کننده مو را از کجا باید تهیه کرد؟

تهیه و دسترسی به این پودر بسیار آسان است و می توانید آن را در فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی جست وجو کنید و تهیه نمایید. علاوه بر آن این محصول را می توانید از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز به راحتی تهیه کنید و مورد استفاده قرار دهید.

به این منظور

کافی است تا عبارت پودر پرپشت کننده مو پرفکت را در موتور جست و جوی گوگل وارد کنید، تا لیستی از فروشگاه های اینترنتی که این محصول را دارا می باشند، به شما نمایش داده شوند و سپس با مراجعه به آنها خرید اینترنتی خود را انجام دهید و پودر را درب منزل تحویل بگیرید.

کلام پایانی

پودر پر پشت کننده مو، مطلبی بود که برای شما عزیزان در مرکز موی ایندرا شرح دادیم تا در صورت تمایل از این محصول استفاده کنید. چنانچه تمایل به استفاده از این روش ندارید.

توصیه می کنیم که از راهکارهای دیگری برای پرپشت شدن مو استفاده کنید که در مرکز موی ایندرا برای شما هموطنان عزیز انجام می شوند و این روش ها تماما دارای شرایط بهتری هستند و نتایج حاصل از آنها ماندگار تر از پودر پرشت کننده می باشند.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!