پروتز مو چتری و انواع آن

پروتز مو چتری
آنچه در این مقاله می خوانید!

پروتز مو چتری زمانی برای شما قابل فهم است که با پروتز مو آشنا باشید. همانگونه که می دانید پروتز مو یک راه حل حرفه ای برای پوشاندن جای خالی مو بر روی سر است. عوامل زیادی می تواند باعث ریزش مو و یا آسیب رساندن به مو شود. پروتز مو همانند کاشت مو یکی از راه های پیش روی شما برای برگشتن به روزهای پر مو است.

پروتز مو چتری یا پروتز موی ایرانی از تارهای مصنوعی تشکیل شده است که با دقت فراوان بر روی لایه ای نازک و مشبک مانند کاشت شده است. این لایه از جنس نانو بوده و باعث عدم ایجاد قارچ و یا عفونت بر روی سر خواهد شد. تفاوت پروتز مو چتری با کلاه گیس در این است که دیگر خبری از چهره مصنوعی وجود ندارد.

پروتز مو چگونه بر روی سر نصب می شود؟

پس از اینکه شما مدل و نوع پروتز مو را انتخاب کردید، نوبت به نصب آن می رسد. نباید فراموش کرد که در ابتدای امر متخصص قسمت های خالی سر را با قدت اندازه می گیرد تا براساس آن پروتز مو را بسازد.

پروتزها براساس رنگ، حالت، جنس، تراکم و ضخامت دسته بندی می شوند. پس آن که پروتز موی مدل چتری ساخته شد، آن را با کمک چسب پروتز مو کراتینه گیاهی و یا انواع گیره های مخصوص بر روی قسمت های خالی می چسبانند.

4 نوع پروتز مو چتری کدام است؟

افرادی که دارای پیشانی بلند و یا صورت کشیده هستند، مدل چتری بسیار جذاب است. انواع مدل موی چتری وجود دارد که بسته به چهره شما انتخاب می شود. این مدل ها شامل موارد زیر است:

1) پروتز مو چتری کوتاه یا پیکسی

این نوع برای افرادی مناسب است که دارای صورتی بیضی شکل هستند و موهای کوتاه دوست دارند. زیرا تنها بالای پیشانی را پوشانده و بسیار کوتاه است. این مدل بیشتر در میان خانم ها طرفدار دارد و آقایان چندان تمایل خاصی به آن نشان نمی دهند.

2) چتری جدا شده

این مدل ترکیبی از چتری و جدا شده از فرق سر می باشد. این مدل ها بسیار زیبا و شیک هستند و علاوه براین یک چهره دوست داشتنی به خانم ها بخصوص دختران جوان می دهد. اگر پروتز مو چتری شما از نوع بلند است، حتما مدل چتری جدا شده را امتحان کنید.

3) مدل مو چتری پسرانه کوتاه

این نوع از مدل مو حالت اسپرت دارد یعنی هم برای دختران استفاده می شود و هم پسران. پروتز مو چتری پسرانه به صورت حالتی خاص می دهد.

برای پسرانی که دارای موهای کوتاهی هستند و خودشان مدل کوتاه دوست دارند، چتری پسرانه پیشنهاد می شود. برای دختران نیز قسمت پیشانی را با حالت چتری پیرایش می کنند. درکل این مدل استایل خاصی دارد که برای همه افراد قابل پسند است.

مدل چتری آناناسی

4) مدل چتری آناناسی

اگر دخترانی که دچار ریزش مو شده اند و نیاز دارند که حتما پروتز مو را انجام دهند، بهتر است در همان ابتدا به فکر مدل موهایی باشند که به صورت آن ها می آید.

دختران در اکثر مواقع دارای موهای مدل دار هستند. پروتز مو مدل چتری آنانانسی، برای این دسته افراد مناسب است. در این حالت موهای جلوی سر به قسمت برای انجام کوتاهی مدل چتری آنانانسی تقسیم می شود.

مدت ماندگاری پروتز مو چقدر است؟

زمانی که پروتز مو را انجام می دهید، متخصص مربوطه یک سری نکات را گوشزد می کند. رعایت کردن این نکات باعث افزایش طول عمر پروتز مو خواهد شد.

اما از سوی دیگر جنس موی استفاده شده، جنس بیش پروتزهای مو مدل چتری، میزان توجه به مراقبت های پس از پروتز مو، رعایت اصول بهداشتی و دیگر موارد می تواند باعث بیشتر شدن طول عمر پروتز مو شود.

به طور میانگین طول عمر پروتز مو حدود 10 تا 15 ماه ماندگاری است که در صورت رعایت نکاتی که ذکر شد، این مدت زمان بیشتر هم خواهد شد. سعی کنید پیش از انجام پروتز مو حتما با مرکز راهنمای ایندرا مشورتی داشته باشید.

سخن پایانی

مرکز موی ایندرا تخصصی ترین و به روز‌ ترین مرکز راهنمای کاشت مو، ترمیم موهای خشک و وز  و اسکالپ در ایران می باشد. شما با مراجعه به مراکز مو، زیر نظر متخصص پوست و مو درمان خواهید شد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!