پروتز مو هندی

پروتز مو هندی
آنچه در این مقاله می خوانید!

در راستای مبحث فوق باید اشاره کنیم که پروتز مو هندی در واقع همان موهای طبیعی و یا مصنوعی چسابنده شده بر روی لایه توری مشبک هستند اما با این تفاوت که موهای به کار رفته در این روش از نظر پرپشتی و بلندی مو شباهت زیادی به موی هندی ها دارد و به همین دلیل به آن پروتز مو هندی و یا پروتز مو هالیوودی می گویند.

مقاله را تا انتها بخوانید تا با این مدل پروتز مو بیشتر آشنا شوید.

۳ کاندید مناسب ترمیم مو که بهتر است بشناسید!

تمامی بانوان و آقایان می توانند از روش پروتز مو هندی برای ترمیم موهای خود استفاده کنند و این نوع پروتز برای آقایان و بانوان در بازار یافت می شود اما با این وجود بانوان در مقایسه با آقایان بیشتر به دنبال پروتز مو هندی هستند.

در حالت کلی استفاده از این روش را می توان برای افرادی با شرایط ذکر شده در زیر مناسب دانست:

۱ افرادی که به موهای بسیار پرپشت علاقه داشته باشند
۲ بانوانی که موهای بلند و پرپشت دوست داشته باشند
۳ کسانی که بخواهند موهایی به سبک هندی ها داشته باشند

ویژگی های پروتز مو هندی چه می باشد؟

پروتز موی هندی به گونه ای است که ظاهر بسیار طبیعی و ایده آلی را برای افراد ایجاد می کند و هر کسی به راحتی نمی تواند متوجه مصنوعی بودن موها در این روش شود.

لازم به ذکر است که

در این نوع پروتز مو اگر از موهای طبیعی انسان استفاده شده باشد، ماندگاری  و دوام پروتز بیشتر از زمانی است که در ساخت پروتز موی هالیوودی از الیاف مصنوعی نانو استفاده شود.

بیشتر بخوانید: پروتز مو سیلیکونی

علاوه بر آن با استفاده از موی طبیعی در ساخت این نوع پروتز ها یا پروتز مو هالیوودی میزان طبیعی بودن ترمیم مو نیز افزایش پیدا می کند.

پروتز موی هالیوودی یک روش غیر تهاجمی و موقتی برای ترمیم مو است که تمامی افراد می توانند از آن بدون هیچ محدودیتی استفاده کنند و به زیبایی چهره خود بیفزایند.

از دیگر ویژگی های این نوع پروتز باید اشاره کرد که افراد می توانند آن را بر اساس رنگ و جنس موهای طبیعی خود خریداری کنند تا ظاهر بسیار طبیعی تری داشته باشند.

پروتز مو هندی

نحوه مراقبت از پروتز مو که هر فردی باید بداند!

کسانی که از پروتز موی هالیوودی استفاده می کنند، باید توجه داشته باشند که به خوبی از این پروتز مراقبت کنند تا طول عمر آن افزایش پیدا کند و مدت زمان بیشتری امکان استفاده از آن وجود داشته باشد.

مهم ترین مراقبت هایی که در این زمینه باید انجام شود، عبارتند از:

۱ شانه زدن پروتز مو به آرامی و با ملایمت
۲ رعایت بهداشت سر و پروتز مو برای جلوگیری از مشکلات
۳ ترمیم کردن پروتز مو در مواقع مورد نیاز و تعیین شده
۴ شست و شوی صحیح پروتز مو

قصد تهیه پروتز مو هندی را دارید؟

پروتز موی هندی را می توانید از مراکز مختلفی که محصولات زیبایی مو ارائه می دهند تهیه کنید. در تهران می توانید از مرکز موی ایندرا به منظور خرید این نوع پروتز مو مراجعه کنید و انواع مد نظر پروتز موی خود را از این مجموعه با کیفیت بسیار مناسب تهیه نمایید.

لازم به ذکر است

که مرکز موی ایندرا که در زمینه خدمات پوست و مو فعالیت دارد، پروتز موی هالیوودی را به صورت تک و عمده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

علاوه بر آن در این مرکز مو می توانید از سایر روش های ترمیم مو مانند: کاشت مو نیز استفاده کنید و به زیبایی چهره خود بیفزایید. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در مرکز موی ایندرا در تماس باشید.

بخش پایانی

پروتز مو هندی یا پروتز مو هشت تیکه و استفاده از آن را به تمامی کسانی که قصد داشته باشند موهای زیبا همچون هندی ها را تجربه کنند، توصیه می نماییم.

پس با به کار بردن این روش ترمیم مو به آرزوی خود دست یابید و به بهترین شکل ممکن به ترمیم مو خود بپردازید. استفاده از این روش برای شرکت در جشن ها و مراسم نیز بسیار ایده آل خواهد بود.

توجه کنید که می توانید خدماتی از جمله کاشت مو طبیعی، کاشت موی مصنوعی مردانه در تهران را با مناسب ترین قیمت در مرکز ایندرا دریافت کنید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!