پروتز مو نیوزلندی

پروتز مو نیوزلندی
آنچه در این مقاله می خوانید!

پروتز مو نیوزلندی در واقع نوعی از پروتز مو است که از آن فقط برای پوشش دادن بخش های جلویی سر میتوان استفاده کرد و فقط امکان استفاده از آن برای پوشاندن طاسی سر در بخش جلو وجود دارد.

با این وجود کسانی که طاسی سر در تمامی بخش های سر داشته باشند و  ریزش موی آنها کلی باشد قادر به استفاده از این پروتز مو نخواهد بود و در عوض کسانی که فقط در بخش جلویی سر ریزش مو دارند، امکان استفاده از این نوع پروتز مو را خواهند داشت.

لازم به ذکر است که پروتز موی نیوزلندی از نوع وارداتی است و در داخل کشور تولید نمی شود. این نوع پروتز مو از الیاف نانو ساخته می شود و به کار بردن آن برای متقاضیان فاقد هر گونه عوارض خواهد بود.

پروتز مو نیوزلندی

با 4 مزیت پروتز مو نیوزلندی آشنا شوید!

استفاده از این نوع پروتز مو برای افرادی که از کاندیدای مناسب برای آن هستند، همراه با مزیت های زیادی است که این مزایا را میتوان از قبیل زیر به شما عزیزان معرفی نمود:

  • امکان بهره بردن از خط رویش طبیعی پروتز مو نیوزلندی
  • امکان استفاده از لوازم آرایشی مو مانند: سشوار و اتو مو
  • امکان رنگ کردن و یا دکلره کردن پروتز موی نیوزلندی
  • عدم ایجاد حساسیت و یا خارش در پوست
  • و…

پرطرفدار ‌ترین متقاضیان پروتز مو نیوزلندی

با توجه به ویژگی های مطرح شده در رابطه با این نوع پروتز مو، باید گفت که بیشترین متقاضیان آن آقایان هستند زیرا الگوی ریزش مو برای آقایان با بانوان متفاوت است.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته

آقایان معمولا از قسمت جلوی سر دچار طاسی می شوند در حالی که ریزش مو در بانوان در تمامی بخش های سر رخ می دهد.

از این جهت معمولا آقایان بیشتر به دنبال استفاده از پروتز مو نیوزلندی هستند و کاندیدای بهتری برای آن محسوب می شوند.

اما با این

وجود بانوانی که قصد داشته باشند تا فقط قسمت جلوی موی خود را ترمیم کنند هم میتوانند از پروتز مو نیوزلندی زنانه استفاده کنند.

به عنوان مثال: در بسیاری از مواقع برای بانوانی که ایفای نقش در فیلم را به عهده دارند به منظور گریم و تغییر چهره آنها در خصوص فیلم مورد نظر از پروتز موی زنانه نیوزلندی استفاده می شود تا فقط بخش هایی از مو که از روسری بیرون هستند حالت پیدا کنند.

مراقبت های بعد از پروتز مو

با توجه به اینکه پروتز موی مد نظر ما با استفاده از چسب مخصوص روی سر قرار داده می شود یک روش موقتی برای ترمیم مو است، زمانی که از آن استفاده می کنید باید مراقبت های آن را انجام دهید تا مشکلی در پروتز ایجاد نشود.

از مهم ترین مراقبت ها در این زمینه

شست و شوی صحیح پروتز مو و شانه زدن آن به آرامی است که رعایت کردن همین دو مورد میتوانید طول عمر آن را افزایش دهید.

قیمت پروتز مو نیوزلندی در سال 1402

این نوع پروتز مو از قیمت ثابت و مشخصی برخوردار نیست و در مدل های مختلف تغییر قیمت نیز در آن به وجود می آید.

نوع خدمات هزینه (به تومان)
پروتز مو نیوزلندی 12 الی 17 میلیون تومان

از این جهت برای کسب اطلاع از قیمت پروتز مو باید شرایط خود را بررسی کنید و در نظر بگیرید که چه نوع و مدلی از پروتز موی نیوزلندی را لازم دارید و سپس از قیمت آن مطلع شوید.

خرید پروتز مو در تهران

اگر قصد دارید که در تهران برای خرید پروتز موی نیوزلندی اقدام کنید، باید به فروشگاه های وارد کننده این محصول مانند:

فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه نمایید. اما یکی از بهترین راه ها برای شما خرید این نوع پروتز مو از مرکز موی ایندرا است.

زیرا مرکز موی ایندرا که ارائه دهنده خدمات زیبایی پوست و مو است، انواع پروتز مو را نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده است و امکان خرید آن را فراهم کرده است.

پس اگر قصد دارید که

پروتز مو از نوع نیوزلندی تهیه کنید، حتما با مرکز موی ایندرا در تماس باشید. این مطلب را نیز لازم است که بدانید تا این نوع پروتز به صورت عمده و تک از طریق مرکز موی ایندرا برای شما قابل خرید است.

کلام پایانی

پروتز مو نیوزلندی از ماندگاری خوبی برخوردار است و در صورتی که مراقبت های آن را به خوبی انجام دهید، میتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

همچنین اگر قصد دارید که پس از مدتی مدل پروتز را تغییر دهید، میتوانید یک پروتز دیگر تهیه کنید و مدل موی خود را در فواصل زمانی مورد نظر خود تغییر دهید و تنوع در ظاهرتان ایجاد کنید.

اگر قصد دارد در مورد پروتز مو آلمانی، پروتز مو هشت تیکه، پروتز مو از لحاظ شرعی اطلاعاتی کسب کنید، حتما مقاله های مرتبط را مطالعه فرمایید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!