پروتز مو جو گندمی

پروتز مو جو گندمی
آنچه در این مقاله می خوانید!

نصب پروتز مو جو گندمی به چه شکل است؟ همه ما می دانیم که مو بخش عظیمی از زیبایی های چهره را به خود اختصاص می دهد. زمانی که این موها ریخته می شود و یا در اثر بیماری از بین می رود، راههای جایگزین مانند کاشت مو و یا پروتز مو یکی از راه های نجات بخش است. پروتز موی جو گندمی مردانه یکی از این انواع پروتز است که این روزها مورد پسند بیشتر افراد است.

برخی اشخاص

بر این باور هستند که با تغییر رنگ مو و رویش موهای سفید یا خاکستری از جذابیت آن ها کاسته می شود. اما بایستی گفت که نه تنها اینگونه نیست بلکه به جذابیت آن ها نیز می افزاید. به همین دلیل توصیه می کنیم به هنگام انتخاب مدل پروتز مو، پروتز مو جو گندمی را هم در نظر داشته باشید.

طبق سلیقه افراد، پروتز مو جو گندمی با تارهای سفید و مشکی طراحی می شود و به هنگام نصب پروتز، یک چهره طبیعی و البته جذاب به شخص می دهد.

مقاله را تا انتها مطالعه نمایید تا در مورد این نوع پروتز اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نصب پروتز موی جو گندمی

متخصص مرکز در ابتدا قسمت طاس و بدون مو را اندازه گیری می کند. در نظر داشته باشید که هر چقدر این اندازه گیری ها دقیق و درست باشد به همان میزان، پروتز مو نیز طبیعی تر جلوه می کند. مرحله بعد به انتخاب رنگ، جنس، تراکم و ضخامت مو مربوط باشد.

زمانی که

شخص پروتز مو جو گندمی را برمی گزیند، بایستی آن مرکز، تارهای سفید و سیاه را با ظرافت خاصی بر روی مشبک نصب کند. پس از انجام این مراحل، پروتز مو با کمک چسب های کراتینه گیاهی و گیره های مخصوص بر روی سر نصب می شود.

موی جو گندمی طبیعی

7 مزیت استفاده از پروتز مو

پروتز مو خود دارای مزایای بی شماری است اما حال تصور کنید در کنار آن پروتز موی جو گندمی مردانه هم انتخاب شده باشد. پروتز مو جو گندمی دارای 7 مزیت زیر است:

1) چهره جذاب و طبیعی به فرد می بخشد.
2) برای کسانی که دچار طاسی هایی مانند آلوپسی آندروژنیک، آلوپسی آره تا، یونیورسالیس بیماران شیمی درمانی و پروتز مو جوگندمی انرژی خاصی می دهد.
3) نتیجه کار بلافاصله قابل مشاهده است.
4) موهای جو گندمی روش درمانی طولانی مدت است.
5) مزاحمتی برای کارهای روزانه از قبیل ورزش، شنا، حمام رفتن و یا خواب ندارد.
6) هزینه پروتز مو جوگندمی نسبت به کاشت مو ارزان تر است.
7) پروتز مو یک روش برگشت پذیر است و چنانچه فرد از نصب و یا مدل آن رضایت نداشته باشد، می تواند آن را تغییر دهد.

3 روش اتصال پروتز مو

برای نصب پروتز مو چندین روش وجود دارد که بسته به نوع طاسی و تشخیص متخصص از آن استفاده می شود. این 3 روش شامل موارد زیر است:

1) استفاده از چسب های گیاهی که مخصوص پروتز مو است.

2) استفاده از کلیپس هایی که باعث می شود پروتز به موی فرد متصل شود.

3) یکی دیگر از روشها، گره زدن است. در این حالت پروتز مو جو گندمی به موی سر شخص گره زده شده و با رشد مو، آن را فیکس می کنند.

هزینه پروتز مو چقدر است؟

هزینه پروتز مو ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

نوع خدمات هزینه (به تومان)
پروتز مو 12 الی 17 میلیون تومان

مراقبت های مو جوگندمی

موهای جو گندمی همانند موهای عادی نیاز به مراقبت و تمیز کردن مداوم دارد. اگر تمایل دارید از آن برای مدت های طولانی استفاده کنید، بهتر است مراقبت های پروتز مو را به خوبی یاد بگیرید.

سعی کنید

پس از نصب پروتز مو حتما با متخصص خود مشورت داشته باشید و توصیه های لازم را دریافت کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که پروتز مو را بر روی ناحیه ای که دارای قارچ و یا عفونت است، اصلا نصب نکنید.

هزینه پروتز مو جوگندمی چقدر است؟

سخن پایانی

مرکز موی ایندرا تخصصی ترین و به روز‌ ترین مرکز راهنمای کاشت مو، ترمیم موهای خشک و وز  و اسکالپ در ایران می باشد. شما با مراجعه به مراکز مو، زیر نظر متخصص پوست و مو درمان خواهید شد.

عمل های زیبایی و خدمات زیبایی از قبیل جراحی پلاستیک بینی، کاشت مو، ترمیم مو، پروتز سینه، لیپوماتیک و خیلی موارد دیگر، این روزها با پیشرفت چشم گیر علم روز دنیا به آسانی امکان پذیر است.

اسکالپ سر آقایان، ترمیم بانک مو بعد از کاشت و جدیدترین مدل کاشت ابرو نیز از دیگر خدمات زیبایی است که مورد رضایت افراد واقع شده است.

جهت مشاوره همین الان با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!