بهترین و تخصصی ترین مرکز انجام پروتز مو برای آلوپسی

پروتز مو آلوپسی
آنچه در این مقاله می خوانید!

ترمیم مو برای آلوپسی ، درمانی تضمینی صد در صد طبیعی و بدون هیچگونه عوارضی  می باشد و زیبایی و اعتماد به نفس را به افراد باز می گرداند، پروتز مو از طریق ساخت، یک شبکه شبیه سازی شده با پوست سر خود فرد که کاملا طبیعی و ساخته شده از کراتین می باشد.

موها و الیاف های طبیعی را به صورت تار به تار بر این شبکه کاشته می شوند و بر سطح  سر از طریق فیکس کنندهای طبیعی قرار میگیرد.

اما

باید توجه داشت که قبل از انجام انواع پروتز مو برای آلوپسی ابتدا مقدار ریزش مو ، نوع ریزش و وسعت آن درجلسه مشاوره اندازه گیری می شود و سپس شبکه ساخته خواهد شد.

پروتز مو بدون چسب نیاز به یک جلسه مشاوره دارد تا علاوه بر برسی علت و مقدار ریزش، مدل موی مورد نظر شخص با توجه به ظاهر چهره و سلیقه فرد انتخاب شود، رنگ مو بستهبر موی اصلی فرد و چهره شخص انتخاب گردد و اندازه وها بر اثر جنسیت فرد و سلیقه فرد تهیه دیده شود.

خوشبختانه

پروتز مو در تهران علاوه بر روشی بدون نیاز به جراحی و بخیه ، هیچگونه خط اسکار را بر جای نمیگذارد و صد در صد طبیعی عمل میکرد زیرا علاوه بر طبیعی بودن موها پوست سر شبیه سازی شده نیز مطابقت کامل با کف سر فرد دارد و جلوه ایی کاملا طبیعی را نمایان میکند

با توجه به

نظرات در مورد پروتز مو می توان گفت که ترمیم مو برای پسوریازیس و آلوپسی روشی بدون هیچگونه خطر و عوارض در دنیا شناخته شده است.

زیرا با سخت آن از مواد طبعی مانند کراتین و تهیه شده مانند پوست سر و ایجاد منافذ مخصوص مانع عرق کردن سر شده و هوا را به راحتی رد و بدل می کند و هیچگونه حساسیت و خارش را به همراه ندارد.

پروتز مو آلوپسی

چرا باید پروتز مو برای آلوپسی انجام داد؟

زیرا پروتز مو برای آلوپسی تنها در یک جلسه انجام میگیرد و علاوه بر نیاز نداشتن به دوران نقاهت هیچگونه نیازی به مراقبت مانند:

استخر نرفتن ، سشوار نکشیدن ، رنگ نکردن موها ، محدودیت در استفاده از اسپری و ژل و … ندارد و فرد کاملا عادی و بدون محدودیت میتوان زندگی کند و تا دو سال بدون هیچگونه تغییر شکلی از موهای طبیعی خود لذت برد و بعد از دوسال به ترمیم مجدد او بپردازد.

تفاوت پروتز مو و کاشت مو برای بیماران آلوپسی چیست؟

افرادی که به آلوپسی مبتلا هستند، معمولا می خواهند بدانند که روش پروتز مو برای آنها بهتر است و یا کاشت مو. در پاسخ به این سوال باید گفت که متاسفانه کاشت مو برای بیماران آلوپسی روش مناسبی نیست و بهتر است که این دسته از افراد از کاشت مو استفاده نکنند.

زیرا

در روش کاشت مو باید از موهای خود فرد استفاده شود در حالی سیستم ایمنی بدن این دسته از افراد به موهای خودشان واکنش نشان می دهد و آنها موها را به عنوان عامل خطرناک در نظر می گیرند و به آنها حمله می کنند و به همین دلیل معمولا نتیجه کاشت مو برای این دسته از افراد موفقیت آمیز نخواهد بود.

اما

در پروتز مو هیچ نیازی به موهای طبیعی خود فرد نیست و به همین دلیل در صورتی که بیماران آلوپسی از این روش استفاده کنند، دچار مشکل نمی شوند و با موفقیت این روش برای آنها انجام می شود.

به عبارت دیگر

باید گفت که این روش هیچ گونه ریسکی برای افراد آلوپسی به همراه ندارد و به صورت تضمینی برای آنها قابل انجام است. به همین جهت معمولا پزشکان توصیه می کنند که افراد مبتلا به آلوپسی  از روش پروتز مو استفاده کنند.

پروتز مو برای بیماران آلوپسی چه مدتی ماندگاری دارد؟

پروتز مو به عنوان یک روش دائمی به حساب نمی آید و یک روش موقتی است که این مساله برای برخی از افراد به عنوان یک مزیت به حساب می اید و برای برخی دیگر به عنوان یک نقطه ضعف.

به صورت کلی

پروتز مو دارای عمر مفیدی در حدود یک الی دو سال است و پس از طی شدن این مدت زمان باید برای ترمیم پروتز و یا تعویض آن اقدام گردد. البته لازم به ذکر است که بیماران آلوپسی در صورتی که از پروتز موی خود به خوبی مراقبت کنند، می توانند میزان دوام و ماندگاری آن را افزایش دهند.

تفاوت پروتز مو با کلاه گیس چیست؟

پروتز مو با کلاه گیس دارای تفاوت های زیادی هستند که این تفاوت ها به شرح زیر می باشند:

کلاه گیس قابل حالت دادن نیست و نمی توان به آن فرم داد در حالی که پروتز مو قابل فرم دادن است و می توان برای حالت دادن به آن از سشوار، رنگ مو و … استفاده کرد.

کلاه گیس

دارای طول عمر بسیار کمی است و باید در مدت دو الی سه ماه یک بار تعویض شود، در حالی که پروتز دارای طول عمر بسیار بیشتری است.

از دیگر

تفاوت های پروتز مو و کلاه گیس این است که پروتز مو از نظر ظاهری دارای زیبایی بیشتری است و جلوه طبیعی تری را ایجاد می کند در حالی که کلاه گیس به میزان بسیار زیادی قابل تشخیص است و روشی طبیعی نمی باشد.

پروتز مو به صورت بلند مدت می تواند مورد استفاده قرار بگیرد در حالی که کلاه گیس فقط برای استفاده در طی چند ساعت طراحی شده است.

آیا بانوان نیز می توانند از پروتز مو استفاده کنند؟

خوشبختانه در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پروتز مو برای بانوانی که به آلوپسی مبتلا هستند نیز روش مناسبی است و نه تنها بانوان بلکه حتی کودکان مبتلا به این بیماری نیز می توانند از پروتز مو استفاده کنند.

اما

در رابطه با استفاده از پروتز مو برای بانوانی که مبتلا به آلوپسی هستند، لازم به ذکر است که هزینه پروتز مو برای بانوان معمولا بیشتر از آقایان است زیرا بانوان به تراکم مویی بیشتری نیاز دارند و برای آنها معمولا از موهای بلند استفاده می شود.

با این وجود بانوانی که قصد دارند پروتز مو انجام دهند، باید آمادگی پرداخت هزینه مورد نیاز را داشته باشند.

از این رو میتوانید جهت تفاوت پروتز مو و کاشت مو و همچنین تفاوت های پروتز مو با کلاه گیس می توانید همه روزه با شماره های مرکز موی ایندرا تماس حاصل فرمایید.

آیا نیاز به مشاوره دارید؟

بهترین راه برای اطمینان از نگرانی های ایجاد شده برای مراجعه کنندگان مشورت با یک مشاوره عالی است. مرکز مو ایندرا این قول را میدهد که به تمامی نگرانی های ایجاد شده شما مراجعه کننده عزیز به بهترین روش ممکن پاسخ دهد.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!