هزینه کربوکسی تراپی در سال 1403

آنچه در این مقاله می خوانید!

در رابطه با تکنیک کربوکسی تراپی چه می دانید؟ آیا با این روش جدید و کاربرد آن آشنا هستید؟ هزینه کربوکسی تراپی سال 1403 چه قدر است؟ مسائل موثر در هزینه کربوکسی تراپی سال 1403 چه می باشند؟

با پیشرفت هایی که در علم پزشکی صورت گرفته است، روش های بسیار نوینی برای زیبایی و جوانسازی پوست به میان آمده اند که هر روش ویژگی های مربوط به خود را دارد و از آن برای دستیابی به هدف مشخصی استفاده می شود.

امروزه

اهمیت زیبایی پوست به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است و از انجایی که آلودگی آب و هوا به آسیب دیدن پوست مردم دامن زده است، شاهد تعداد افراد بیشتری هستیم که در جستجوی راهی برای زیباسازی پوست خود هستند.

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی یکی از روش های نوین در جهان است که برای زیبا سازی و جوانسازی پوست صورت استفاده می شود و این روش جایگاه خوبی در جامعه پیدا کرده است و استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

به گونه ای که در کلینیک های زیبایی بسیار زیادی در سطح کشور مانند: مرکز موی ایندرا از این روش برای جوانسازی پوست استفاده می شود.

در روش کربوکسی تراپی

از گاز کربن دی اکسید استفاده می شود و گاز کربن دی اکسید به لایه زیرین پوست در بخش های مورد نظر وارد می شود.

با وارد شدن کربن دی اکسید به پوست، فعالیت سلول های پوست افزایش پیدا می کند و برای اینکه کربن دی اکسید در آن بخش از بدن دفع شود خون رسانی به آن بخش افزایش پیدا می کند و به این شکل جوانسازی پوست صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اسکالپ سر و میکرواسکالپ

هزینه کربوکسی تراپی سال 1403 چه قدر است؟

هزینه کربوکسی تراپی در سال 1403 را زمانی می توان تعیین کرد که هر کسی به کلینیک زیبایی مورد نظر خود برای این کار مراجعه کند و توسط پزشک معاینه شود تا به این شکل بتواند از هزینه کربوکسی تراپی اگاه گردد.

علاوه بر آن

از انجایی که در این روش مسائل متعددی تاثیر گذار هستند و باعث افزایش و یا کاهش هزینه می شوند، نمی توان هزینه آن را به صورت کلی بیان کرد.

هزینه کربوکسی تراپی سال 1401

5 عامل موثر در هزینه کربوکسی تراپی سال 1403

مهم ترین مسائلی که می توانند باعث افزایش و یا کاهش هزینه کربوکسی تراپی شوند، مواردی به شرح زیر می باشند که در راستای تخمین زدن هزینه مورد نیاز برای این کار باید آنها را در نظر گرفت:

1 بخش هایی از بدن که شخص قصد کربوکسی تراپی آنها را دارد
2 مقدار نیاز به تزریق کربن دی اکسید برای هر فرد
3 دستمزد متخصص انجام این کار
4 کلینیک زیبایی و تجهیزات و خدمات آن
5 شهر و استان محل کربوکسی تراپی

نتایج کربوکسی تراپی چقدر ماندگار است؟

در حدود 8 تا 10 جلسه، از سفت تر بودن پوست خود قدردانی خواهید کرد. مزایا چقدر دوام دارند؟ به طور متوسط، بیماران به مدت 5 تا 6 ماه از نتایج کربوکسی تراپی لذت می برند ، اما نتایج فردی شما کاملاً به شما بستگی دارد.

آیا کربوکسی می تواند پوست را سفت کند؟

کربوکسی تراپی یک درمان زیبایی شناسی انقلابی است که می تواند پوست افتاده روی صورت، گردن، بازوها و سایر نواحی بدن شما را محکم و سفت کند.

این تکنیک

همچنین به بدن شما کمک می کند تا فیبرهای کلاژن بیشتری در ناحیه تحت درمان شما ایجاد کند. همانطور که بدن شما به درمان شما پاسخ می دهد، پوست افتاده شما سفت می شود.

معایب کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی یک درمان بدون درد با حداقل عوارض جانبی یا بدون عوارض است. هنگامی که گاز به زیر پوست شما تزریق می شود، ممکن است احساس “فشار” کنید. در برخی موارد، کبودی ممکن است در ناحیه تزریق ایجاد شود ، اما معمولاً کمتر از یک هفته طول می‌کشد.

بیشتر بخوانید: ترمیم مو پسوریازیس

کربوکسی تراپی چقدر دردناک است؟

اگر تحت درمان برای سلولیت یا برداشتن چربی از نواحی دیگر هستید، ممکن است در حین منبسط شدن گاز کمی فشار کمی احساس کنید. اما این احساسات دردناک نیستند . 

در نهایت، درمان های کربوکسی تراپی بسیار ایمن و طبیعی با کمترین ناراحتی و عوارض جانبی هستند

بخش پایانی

هزینه کربوکسی تراپی سال 1403 مساله ای بود که در مرکز موی ایندرا آن را تحت بررسی قرار دادیم.

اگر به دنبال

یک مرکز معتبر برای انجام این کار در شهر تهران هستید، مرکز موی ایندرا می تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد زیرا این مرکز سابقه فعالیت بسیار زیادی دارد وسالیان زیادی است که در زمینه خدمات پوست و مو در تهران فعالیت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در مرکز موی ایندرا در تماس باشید.

تماس با ما

فرم مشاوره

نام و نام خانوادگی*
ارسال دیدگاه
Subscribe
Notify of
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments
آنچه در این مقاله می خوانید!